Ponieważ klocki brązowe mam w 90% zajęte innym MOC'em, który czeka na swoją kolej, a inne okupuje czynnie mój syn, postanowiłem zrobić pracę na konkurs Andzi w LDD.
W ten sposób powstał Saloon z Nowhere City.
Proszę o wybaczenie braku figurek i pewną pstrokatość, ale pierwsze ciężko sensownie umieścić w LDD a drugie jest podyktowane chęcią poprawienia przejrzystości pracy. Rendering w LDD niestety nie jest idealny.
A dla specjalnych maniaków... instrukcja budowy
[MOC] Saloon
Moderatorzy: Mod Team, Mod Team
- Szerszen
- VIP
- Posty: 1785
- Rejestracja: 2012-03-30, 17:08
- Lokalizacja: Warszawa
- brickshelf: Szerszen
- Kontakt:
-
[MOC] Saloon
Jeden klocek zgubię a drugi zepsuję.
- Kirysowaty
- Posty: 738
- Rejestracja: 2007-04-10, 18:39
- Lokalizacja: okolice Radomia
-
- Szerszen
- VIP
- Posty: 1785
- Rejestracja: 2012-03-30, 17:08
- Lokalizacja: Warszawa
- brickshelf: Szerszen
- Kontakt:
-
Nade wszystko miałbym opcję zrobienia paru "nielegalnych" połączeń, więc odpowiedź brzmi - tak, byłyby i figurki i szyld i lepiej wykorzystana "półka za barem", na której nijak nie miałem pomysłu jak ustawić rząd butelek.
Troszkę projektowałem to pod kątem "budynku do bitewniaka" - strzelanina w miasteczku, jak wiadomo wymaga dachów i balkonów, bo trafiony (i wcześniej całkowicie zasłonięty) strzelec musi z nich spadać. ;-)
Niestety LDD ma swoje ograniczenia.
Troszkę projektowałem to pod kątem "budynku do bitewniaka" - strzelanina w miasteczku, jak wiadomo wymaga dachów i balkonów, bo trafiony (i wcześniej całkowicie zasłonięty) strzelec musi z nich spadać. ;-)
Niestety LDD ma swoje ograniczenia.
Jeden klocek zgubię a drugi zepsuję.
- Kirysowaty
- Posty: 738
- Rejestracja: 2007-04-10, 18:39
- Lokalizacja: okolice Radomia
-