Forum LUGPOL Strona Główna Forum LUGPOL
www.lugpol.pl

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
[MOC] Synneora
Autor Wiadomość
Toltomeja 
VIP


Wiek: 25
Dołączył: 04 Cze 2011
Wpisy: 491
Skąd: Kraków
Wysłany: 2013-11-14, 19:22   [MOC] Synneora

CCC, ujęcie pierwsze.

Nawet najstarsi mieszkańcy wioski pamiętają wielebnego Athiosa - mnicha który przed laty wybrał szczyt wąskiej skały na miejsce poświęcenia medytacji i modlitwie. Już za życia był postrzegany za świętego.
Tak więc nie ma się co dziwić, że po jego śmierci kult Athiosa rozprzestrzenił się po całym regionie. Odległa skała stała się celem licznych pielgrzymek, a dziesiątki ochotników postanowiły pomóc w budowie kaplicy ku czci zakonnika.



Miś na miarę naszych możliwości. Głównymi źródłami inspiracji były greckie klasztory w Meteorze, chińskie skały Zhangjiajie i te z wietnamskiej zatoki Ha long. Przy przeglądaniu artykułu o Ha long natknąłem się na piękne zdjęcia i tak to się zaczęło. Strzeliło mi do głowy żeby zbudować ukośne skały. Moim subiektywnym zdaniem wyszło to całkiem nieźle i polecam tę technikę entuzjastom mocnych wrażeń, bo do łatwych nie należy. Jak już się ją raz porządnie wczepi na swoje miejsce, każda drobna naprawa wymaga wyjęcia całej sekcji, a potem wsadzania jej z powrotem. Oczywiście żeby ją wyjąć, czasami trzeba zdemontować większy fragment który ją przytrzymuje, i tak w kółko.

No, wesoło było. Taka lekcja cierpliwości. :D







Flickr
Brickshelf

Miłego oglądania!
 
 
 
V1 
VIP


Wiek: 47
Dołączył: 07 Kwi 2007
Wpisy: 2529
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2013-11-14, 20:06   

Kobiowy hak !
_________________
\/1 ______________
 
 
 
Toltomeja 
VIP


Wiek: 25
Dołączył: 04 Cze 2011
Wpisy: 491
Skąd: Kraków
Wysłany: 2013-11-14, 20:30   

V1 napisał/a:
Kobiowy hak !

To nie Lego? Cholibka, niewykluczone bo kupowałem na wagę. Cóż, dobrze wiedzieć.
 
 
 
Grooby 


Wiek: 28
Dołączył: 17 Sie 2011
Wpisy: 39
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2013-11-14, 21:01   

Legowy, spokojnie
http://www.bricklink.com/catalogItem.asp?P=30082
: )
 
 
 
 
M_longer 
VIP


Wiek: 31
Dołączył: 29 Wrz 2007
Wpisy: 5272
Skąd: Lubin
Wysłany: 2013-11-14, 21:06   

Grooby napisał/a:
Legowy, spokojnie

Nie ten. Czarny.
_________________
m1longer.com
 
 
 
boogiie 

Wiek: 34
Dołączył: 26 Lut 2012
Wpisy: 25
Skąd: Wrocław/Zawiercie
Wysłany: 2013-11-14, 21:15   

Cobiowy nie Cobiowy ;P skały świetne, przy okazji wyszły niezłe trasy do wspinania :) ahh gdyby nie ta pogoda
 
 
 
Sirius 
VIP


Wiek: 29
Dołączył: 09 Wrz 2012
Wpisy: 343
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 2013-11-14, 21:47   

Skały rzeczywiście fajne. Poza tym podoba mi się żuraw i rusztowania. No i młotek sędziego znalazł nietypowe zastosowanie.
 
 
 
Ciamek 
VIP
Ciamosław Ciamek


Wiek: 38
Dołączył: 24 Cze 2004
Wpisy: 2478
Skąd: Wrocław

Wysłany: 2013-11-14, 22:01   

Fajne nawet te skały - bardzo podobają mi się pęknięcia np. tutaj
http://www.brickshelf.com...neora/met18.jpg
w tym pionowym kawałku.

Ciekawie zastosowałeś okiennice, ale chyba mi się to nie podoba... może jakby były w innym kolorze?
_________________
Zdrufko, Ciamek
 
 
 
Rotmistrz 

Dołączył: 19 Lip 2012
Wpisy: 44
Skąd: PL
Wysłany: 2013-11-15, 20:26   

Bardzo ładny i ciekawy MOC. Szczególnie podoba mi się wykonanie skał, rusztowania i dachówek.
 
 
 
Mestari 
VIP


Wiek: 41
Dołączył: 25 Wrz 2013
Wpisy: 1252
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2013-11-16, 17:46   

Piękne. Świetny pomysł z tym wylewaniem wody :)
 
 
 
PatrykZ 
Adminus Emeritus


Wiek: 41
Dołączył: 06 Sie 2008
Wpisy: 964
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2013-11-18, 17:15   

Piękna, piękna praca. Skała jest niesamowita, widać wiele naturalnych pęknięć, erozję itp. Monastyr rewelacyjnie wisi nad przepaścią...
_________________
Dzieńdobry. Czesio lóbi może i fajoskie statki.
 
 
 
Deckard Cain 
VIP


Wiek: 37
Dołączył: 17 Cze 2010
Wpisy: 271
Skąd: Krosno
Wysłany: 2013-11-18, 21:56   

Całość jak zwykle bardzo zgrabnie ci wyszła no i skały tez fajnie wyglądają (no i nic a nic nie przypominają ruin:)
Podobają mi się robotnicy krzątający się u dołu, ale mam pytanie co robi facet ze spodniami-nogami??
_________________
Ostatni z Horadrimów
 
 
 
Mysza 


Wiek: 38
Dołączyła: 03 Lut 2011
Wpisy: 26
Skąd: Kraków, Warszawa, Trójmiasto
Wysłany: 2013-11-21, 14:12   

Bardzo fajne skałki. :D
 
 
 
Toltomeja 
VIP


Wiek: 25
Dołączył: 04 Cze 2011
Wpisy: 491
Skąd: Kraków
Wysłany: 2013-11-21, 16:15   

Toltomeja napisał/a:
Całość jak zwykle bardzo zgrabnie ci wyszła no i skały tez fajnie wyglądają (no i nic a nic nie przypominają ruin:)
Podobają mi się robotnicy krzątający się u dołu, ale mam pytanie co robi facet ze spodniami-nogami??

Sprawiasz, że wzbiera we mnie poczucie winy. Chyba zniszczyłem Ci życie mówiąc o skałach ;)
A o ile dobrze zrozumiałem o którego faceta chodzi, to rzeźbi kamienie na budowę.

Dzięki za komentarze!
 
 
 
Innos 
Sonni


Wiek: 33
Dołączył: 10 Sty 2011
Wpisy: 1026
Skąd: Krakówarszawa
Wysłany: 2013-11-22, 00:16   

Toltomeja napisał/a:
Toltomeja napisał/a:
Całość jak zwykle bardzo zgrabnie ci wyszła no i skały tez fajnie wyglądają (no i nic a nic nie przypominają ruin:)
Podobają mi się robotnicy krzątający się u dołu, ale mam pytanie co robi facet ze spodniami-nogami??

Sprawiasz, że wzbiera we mnie poczucie winy. Chyba zniszczyłem Ci życie mówiąc o skałach ;)
Sam ze sobą rozmawiasz? ;)

A co do MOCa - bardzo mi się podoba, oczywiście innowacyjne skały i masa ciekawych detali robi swoje, efekt jest. I podoba mi się cały koncept klasztoru na stromej skale, bo dzięki temu kompozycja jest dość oryginalna i niepowtarzalna - bo w tematyce Castle dość łatwo wpaść w schematy i zbudować coś, co już było 1000 razy wałkowane.
Ale z tym hakiem z Cobi to spora wpadka. Dyskwalifikacja jak nic. :D
_________________
-He's much too bright for that.
-Bright? He's a common ignorant slob. He don't even speak good English.
-He doesn't speak good English.
 
 
 
Wyświetl wpisy z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich wpisów
Nie możesz usuwać swoich wpisów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,046 sekundy. Zapytań do SQL: 11