Xavier na filmie załatwił Ci niezłą scenerię do prezentacji.
Pięknie to wszystko zbudowałeś, aż Ci zazdroszczę. Podoba mi się jak zrobiłeś skrzynię biegów i skręt. Wiem, że nie wszystko działa tak jak by się chciało, ale nie to jest najważniejsze. Kombinujesz z różnymi rozwiązaniami i to zasługuje na szacunek.
noniusz pisze:Budowa tej tatry była dla mnie kolejną bardzo cenną lekcją, z której wyciągnąłem liczne wnioski. Jeśli w przyszłości zdecyduję się na kolejną ciężarówkę TrTr, kto wie, może będzie w stanie podjechać nawet pod górkę?
Pewnie się narażę, ale nie buduj trialówki. Masz talent i szkoda go ograniczać. MOC jest świetny i czekam na następny.
legosamigos pisze:Myślałem, że skoro zbudowałeś już pojazd trialowy, to chcesz również wystąpić w jakiś zawodach
Jeśli już miałbym jechać na zawody to z czymś, co nie zatrzyma się na pierwszej przeszkodzie :)
piotrek839 pisze:Pewnie się narażę, ale nie buduj trialówki. Masz talent i szkoda go ograniczać. MOC jest świetny i czekam na następny.
O kurka, no faktycznie chyba się naraziłeś Trialowej braci:)
Z kolejnym MOC'em mam zamiar powrócić "do korzeni", czyli jakaś machineria dla przemysłu.
Obawiam się, że przez ambicję jednak chciałbym zbudować coś nadającego się do jazdy w terenie. Narazie widzę, że jest lepiej niż było, więc dlaczego by jeszcze nie pogłówkować kiedyś tam? Zresztą zawody same w sobie to też na pewno ciekawe przeżycie i okazja do zapoznania się z kolegani z forum.
piotrek839 pisze:Xavier na filmie załatwił Ci niezłą scenerię do prezentacji.
Pięknie to wszystko zbudowałeś, aż Ci zazdroszczę. Podoba mi się jak zrobiłeś skrzynię biegów i skręt. Wiem, że nie wszystko działa tak jak by się chciało, ale nie to jest najważniejsze. Kombinujesz z różnymi rozwiązaniami i to zasługuje na szacunek.
noniusz pisze:Budowa tej tatry była dla mnie kolejną bardzo cenną lekcją, z której wyciągnąłem liczne wnioski. Jeśli w przyszłości zdecyduję się na kolejną ciężarówkę TrTr, kto wie, może będzie w stanie podjechać nawet pod górkę?
Pewnie się narażę, ale nie buduj trialówki. Masz talent i szkoda go ograniczać. MOC jest świetny i czekam na następny.
Co do Xaviera, gdybyś wtedy przyjechał do Trójmiasta, byłaby jeszcze lepsza sceneria :D Co do przyszłego budowanego MOC-a, to tak jak Piotrek839, jestem również za tym, byś zbudował jakąś inną konstrukcję niż trialówkę, gdyż sporo było w Twoich poprzednich MOC-ach, dużo ciekawych technicowych funkcji, a trialówka poza pokonywaniem wertepów nic innego więcej nie robi :)
Moje życie jest jak klocki Lego, nigdy nie wiem, co zbuduję
Ja w ani kawałku nie czuję się "zmarnowany".
Trial raczej rozbudował moje umiejętności "techniczne", niż je ograniczył.
Wyjaśnisz Dejw, co miałeś na myśli?
Widzę, że odważne tezy się tutaj pojawiły. Osoby reprezentujące takie poglądy zapraszam na (najprawdopodobniej) kwietniowy rajd LTTC. Jeżeli Wasze auta przejadą wszystkie sekcję podpiszę się pod tezą, że trial to marnowanie / ograniczanie talentu :)
Ostatnio zmieniony 2013-12-12, 17:47 przez 3dom, łącznie zmieniany 1 raz.
...na mieście już ćwierkają wróble... 🐦🐦🐦
nisiia pisze:SMAŻ SIĘ W PIEKLE ZA TE POSPINANE PLEJTY!!!!!!!!
Niedługo zaczniemy się chyba spierać nad wyższością Świąt Wielkanocnych na Świętami Bożego Narodzenia:)
A tak na poważnie - 3dom ma całkowitą rację i nie sądzę, że ma znaczenie czy ramię w koparce jest w stanie się podnieść czy auto jest w stanie przejechać przez przeszkodę. Każde budowanie jakiegokolwiek funkcjonującego mechanizmu wymaga szeregu pomysłów i konstruktywnego myślenia. Być może, że dla laika bardziej efektownie wygląda koparka z 8 zdalnie sterowanymi funkcjami niż ciężarówka z 3, ale i nad jednym i nad drugim trzeba posiedzieć i pogłówkować, żeby działało.
3dom pisze:Widzę, że odważne tezy się tutaj pojawiły. Osoby reprezentujące takie poglądy zapraszam na (najprawdopodobniej) kwietniowy rajd LTTC. Jeżeli Wasze auta przejadą wszystkie sekcję podpiszę się pod tezą, że trial to marnowanie / ograniczanie talentu :)
Nadinterpretujesz mój pierwszy post. Ograniczenie to przede wszystkim specyfika zawodów i regulamin. Może to się zmieniło ale jak kiedyś do niego zaglądałem to nie doczytałem do końca tyle jest w nim co można a czego nie i co musi być. Nie czepiam się bo wiem że tak musi być ale akurat noniusz buduje tak świetne MOCe że chętniej bym zobaczył jego konstrukcje inne niż regulaminowa trialówka.
noniusz w tatrze przekombinował. Drugiego biegu właściwie nie ma. Skręt jest symboliczny, ale... Fajnie to zbudował i pokazał. Wyliczył problemy. Ja akurat lubię jak ktoś tak kombinuje bo sam mogę się czegoś nauczyć.
piotrek839 pisze:Nadinterpretujesz mój pierwszy post. Ograniczenie to przede wszystkim specyfika zawodów i regulamin. Może to się zmieniło ale jak kiedyś do niego zaglądałem to nie doczytałem do końca tyle jest w nim co można a czego nie i co musi być.
Bardziej chodzilo mi o post Dejwa. W trialu wbrew pozorom jest spore pole do popisu - skrzynia, skret, zawieszenie - to mozna zbudowac na wiele sposobow.
...na mieście już ćwierkają wróble... 🐦🐦🐦
nisiia pisze:SMAŻ SIĘ W PIEKLE ZA TE POSPINANE PLEJTY!!!!!!!!