Błąd. Połowa jest u mnie :D .Sariel pisze:Przecież Ty już wykupiłeś całą czerwoną pneumatykę jaką Lego zrobiło Longer.
A micromotory... do regulacji lusterek by się nadały, czyż nie? Gdyby to ferrari miało lusterka :) .
Moderatorzy: Mod Team, Mod Team
Błąd. Połowa jest u mnie :D .Sariel pisze:Przecież Ty już wykupiłeś całą czerwoną pneumatykę jaką Lego zrobiło Longer.
A ja bym zaryzykował stwierdzenie, że połączenie paneli, liftarmów, kątowych connectorów oraz giętkich osiek jest charakterystycznym stylem "technic supercars", ponieważ taka kombinacja została zastosowana w 8466, 8448, 8458, 8653, 8145, 8386, 8674 itd.dmac pisze:Nadal jednak w użyciu pozostają elastyczne osie (najczęściej w nadkolach), bo nic lepszego nie wymyślono. Pomysł ten sprawdził się w przypadku 8448, który miał ledwie sugestię karoserii i owe elastyczne osie były po prostu kreską, szkicem. Trudniej jest mi przekonać się do mieszania tej szkicowej techniki z panelową czy liftarmową resztą karoserii. I w tym właśnie widzę największą wadę Twojego modelu.