[MOC] Cadillac Eldorado
: 2014-01-02, 14:11
Cadillac MOC
Witajcie! Chciałem wam przedstawić kolejny mój MOC. Jest to Cadillac popularny amerykański krążownik szos. Budując go wzorowałem się na Cadillac'u Eldorado 1959.
Starałem się odwzorować jego całą bryłę nadwozia i zastosować pewne własne pomysły co do niektórych rozwiązań technologicznych.
Zwrotnice oparłem na tym mechanizmie , znosi on duże obciążenia , nawet po zastosowaniu wału kardana. Napęd jest realizowany poprzez dwa silniki XL które są połączone z środkowym układem różnicowym starego typu, następnie wałami łączą się z przednim i tylnym układem różnicowym nowego typu.Oś przednia skrętna i tylna ale po wizycie w warsztacie i małym modyfikacjom, trzeba dołożyć wał do Serwo Motoru i przeciągnąć przez całą długość auta.
Oba zawieszenia są identycznie zbudowane.
Dach się składa jak przypadło na cabrio za pomocą przekładni ślimakowej i zębatki Z8, Wszystko napędza L motor.
Zamknięty dach
Otwarty dach
Wymiary: dł. 78s/szer. 25s/wys. 15s
Waga: ok 2 kg
Napęd:
4x4 z trzema układami różnicowymi; 2x XL motor z przełożeniem 1:1 chociaż w początkowej wersji było ok 1:3;
1x Servo Motor do układu kierowniczego (skrętna oś przednia)
1x L motor do otwierania i zamykania dachu, z przełożeniem na ślimaku 1:8
2x IR Tower V2
1x Batery Box
Sterowanie:
Jazda do przodu i do tył = 1x IR Speed Remote Control ( na jednym kanale),
skręt i funkcje dachu = 1x IR-TX (dwa kanały)
Zawieszenie: brak
FILM-czyli jak wszystko działa i kilka dodatkowych ujęć
Galeria
Witajcie! Chciałem wam przedstawić kolejny mój MOC. Jest to Cadillac popularny amerykański krążownik szos. Budując go wzorowałem się na Cadillac'u Eldorado 1959.
Starałem się odwzorować jego całą bryłę nadwozia i zastosować pewne własne pomysły co do niektórych rozwiązań technologicznych.
Zwrotnice oparłem na tym mechanizmie , znosi on duże obciążenia , nawet po zastosowaniu wału kardana. Napęd jest realizowany poprzez dwa silniki XL które są połączone z środkowym układem różnicowym starego typu, następnie wałami łączą się z przednim i tylnym układem różnicowym nowego typu.Oś przednia skrętna i tylna ale po wizycie w warsztacie i małym modyfikacjom, trzeba dołożyć wał do Serwo Motoru i przeciągnąć przez całą długość auta.
Oba zawieszenia są identycznie zbudowane.
Dach się składa jak przypadło na cabrio za pomocą przekładni ślimakowej i zębatki Z8, Wszystko napędza L motor.
Zamknięty dach
Otwarty dach
Wymiary: dł. 78s/szer. 25s/wys. 15s
Waga: ok 2 kg
Napęd:
4x4 z trzema układami różnicowymi; 2x XL motor z przełożeniem 1:1 chociaż w początkowej wersji było ok 1:3;
1x Servo Motor do układu kierowniczego (skrętna oś przednia)
1x L motor do otwierania i zamykania dachu, z przełożeniem na ślimaku 1:8
2x IR Tower V2
1x Batery Box
Sterowanie:
Jazda do przodu i do tył = 1x IR Speed Remote Control ( na jednym kanale),
skręt i funkcje dachu = 1x IR-TX (dwa kanały)
Zawieszenie: brak
FILM-czyli jak wszystko działa i kilka dodatkowych ujęć
Galeria