[MOC] Ferrari 458 GT2

Technic, Scale Modeling, Great Ball Contraption

Moderatorzy: Mod Team, Mod Team

Autor
Wiadomość
Awatar użytkownika
OmenGda
Posty: 873
Rejestracja: 2007-02-05, 21:58
Lokalizacja: Gdańsk
brickshelf: OmenGda

 

#31 Post autor: OmenGda »

Hej.
Nie wiem czy przeoczyłem czy nie napisałeś, jaki vmax wyciska ta piękność?
A co do RC to sam chętnie bym kupił taki zestaw, tylko gdzie..... :-/

Jeszcze raz moje gratulacje. Wspaniała praca!
Nie jest sztuką trafić w muchę przednią szybą...
Sztuką jest, zrobić to boczną!

Awatar użytkownika
RacingFan
Posty: 112
Rejestracja: 2010-01-11, 17:13
Lokalizacja: Poznań
brickshelf: koziol198989

 

#32 Post autor: RacingFan »

MarcinMK pisze:Jeśli będziesz chciał je wymienić to możemy razem zamówić na BL
Już mi nie są potrzebne. Na razie nie planuję kolejnego Ferrari. Zastanawiam się pomiędzy Audi R8 LMS Ultra w skali i stylu podobnym do 458 albo samochodem Formuły 1 w skali 1:8.
3dom pisze:A na rendery jest szansa? ;)
A co to jest...? Nie raz padało to słowo na forum, ale ja szczerze mówiąc nie wiem co to. Zamierzam podczas rozbierania modelu porobić mu parę zdjęć bebechów.
OmenGda pisze:jaki vmax wyciska ta piękność?
Nie jest szybki, na PF nie da się zbudować godnie jeżdżącego super car'a. Nie sprawdziłem dokładnie, ale na oko z 1 m/s

Awatar użytkownika
M_longer
VIP
Posty: 5429
Rejestracja: 2007-09-29, 08:47
Lokalizacja: Lubin
brickshelf: M-longer
Kontakt:

 

#33 Post autor: M_longer »

michal_forest pisze:A co to jest...? Nie raz padało to słowo na forum, ale ja szczerze mówiąc nie wiem co to. Zamierzam podczas rozbierania modelu porobić mu parę zdjęć bebechów.
A takie coś:
Obrazek

Chociaż pewnie Czydomowi chodzi o model wirtualny połączony ze spisem części...

Awatar użytkownika
3dom
Adminus Emeritus
Posty: 5639
Rejestracja: 2011-04-18, 20:43
Lokalizacja: Warszawa
brickshelf: 3dom

 

#34 Post autor: 3dom »

M_longer pisze:Chociaż pewnie Czydomowi chodzi o model wirtualny połączony ze spisem części...
Błąd Maro, nie mam obecnie możliwości instalacji LDD stąd prośba o grafiki tego co michal_forest wrzucił.
...na mieście już ćwierkają wróble... 🐦🐦🐦
nisiia pisze:SMAŻ SIĘ W PIEKLE ZA TE POSPINANE PLEJTY!!!!!!!!

Awatar użytkownika
Filus
Posty: 596
Rejestracja: 2010-08-08, 20:37
Lokalizacja: Śląsk
brickshelf: Filus

 

#35 Post autor: Filus »

Na TB się zorientowali, że takie cudo powstało. Samochód rewelka, wygląd świetny, mimo, że nadwozie to Technic, a nie bricki i MT. Swoją drogą, może warto w przyszłości mieć na uwadze, by dodawać jakieś nasze, polskie symbole, żeby Angole i Hamerykańce wiedzieli, że "Polacy...";).

Awatar użytkownika
trawson89
Posty: 63
Rejestracja: 2010-11-14, 17:43
Lokalizacja: Jarosław
brickshelf: Trawson21

 

#36 Post autor: trawson89 »

Wiec tak pierwsze wrażenie głównego awatara hmm zdjęcie autentyczne seryjnego auta z toru wyścigowego, a tu Legowy model .Świetnie Ci to wyszło naprawdę bryła pojazdu i kolory boskie .Gratuluje!!!

Awatar użytkownika
ontek
VIP
Posty: 202
Rejestracja: 2011-05-30, 20:41
Lokalizacja: Rzeszów
brickshelf: ontek

 

#37 Post autor: ontek »

Sorki że wznawiam temat, ale ponawiam prośbę, tak jak pisał 3dom, można jeszcze prosić o rendery?
Dzięki wszystkim za oddane głosy!
Już niedługo nowy moc

mandrax2150

#38 Post autor: mandrax2150 »

Model świetny, a gdy oglądam te rewelacyjne zdjęcia odnoszę wrażenie,że mam przed oczami urywki kolejnego odc. Top Gear :) - jednym słowem rewelacja - powodzenia w następnych projektach.

RobertSz
Posty: 39
Rejestracja: 2014-05-14, 20:19
Lokalizacja: Wrocław
brickshelf: Proszę uzupełnić

 

#39 Post autor: RobertSz »

Model ciekawy i zarazem skomplikowany. Ładnie odwzorowany, ideału nie ma, ale to są tylko klocki LEGO;) Myśl, że model na 2 silnikach RC musiałby mieć przełożenie ok 5:1 - ze względu na masę. Wówczas również nie byłby szybki. Myślę, że silniki RC nie nadają się do "ciężkich" konstrukcji - udowodnił to również Sariel jednym ze swoich pojazdów, dlatego sądze, że wybór PF był słuszny w tym wypadku - przy takiej masie.

Awatar użytkownika
RacingFan
Posty: 112
Rejestracja: 2010-01-11, 17:13
Lokalizacja: Poznań
brickshelf: koziol198989

 

#40 Post autor: RacingFan »

Tak więc po dwóch i pół miesiącu od publikacji modelu odświeżam temat celem pokazania oczekiwanego filmu...

Musicie mi wybaczyć takie opóźnienie, ale ja po prostu nie mam czasu. Ale film jest. Po tak długim okresie oczekiwania można by spodziewać się filmu na poziomie kosmicznym. Nie jest tak niestety. Przyznam, że nie dysponuję po pierwsze umiejętnościami, aby kręcić klipy takie jak Sariel, ale też nie mam sprzętu. Zobaczcie, oceńcie, napiszcie co myślicie. To tyle ode mnie.

Link tutaj: https://www.youtube.com/watch?v=TZyJoD6 ... e=youtu.be

Awatar użytkownika
blizzard
Posty: 820
Rejestracja: 2011-10-04, 15:48
Lokalizacja: Poznań
brickshelf: blizzard00453005_0000002

 

#41 Post autor: blizzard »

Troszkę...wolny przejazd. Nie dało rady walnąć na full gwizdek na korytarzu na prostej?:P

Awatar użytkownika
Sariel
VIP
Posty: 5418
Rejestracja: 2007-03-28, 08:16
Lokalizacja: Warszawa
brickshelf: Sariel
Kontakt:

 

#42 Post autor: Sariel »

Hmm 500 godzin pracy? To są 2 miesiące dzień w dzień po 8 godzin i jeszcze trochę zostaje. Trochę dużo...
Ostatnio zmieniony 2014-07-03, 13:55 przez Sariel, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
3dom
Adminus Emeritus
Posty: 5639
Rejestracja: 2011-04-18, 20:43
Lokalizacja: Warszawa
brickshelf: 3dom

 

#43 Post autor: 3dom »

Kręciłeś w 16:9? Trochę proporcje modelu masz zaburzone na filmie. Model wygląda jakby w slowmo jeździł, momentami fajnie to wygląda ale szkoda, że nie jest trochę szybszy ;)
...na mieście już ćwierkają wróble... 🐦🐦🐦
nisiia pisze:SMAŻ SIĘ W PIEKLE ZA TE POSPINANE PLEJTY!!!!!!!!

Awatar użytkownika
RacingFan
Posty: 112
Rejestracja: 2010-01-11, 17:13
Lokalizacja: Poznań
brickshelf: koziol198989

 

#44 Post autor: RacingFan »

blizzard, 3dom model jest wolny nie da się ukryć. No cóż, to moja dopiero czwarta, uznana przeze mnie za udaną konstrukcja. Wiem, że wiele można i należy poprawić, ale ja będąc na tym etapie, jak na razie czuję się usprawiedliwiony jeśli chodzi o niedoskonałości. A co do proporcji na filmie, jest rozciągnięte w pionie, co i mnie również denerwuje, a wynikło to dopiero gdy usiadłem do filmu, a model został już rozebrany i nic się nie dało zrobić. Szkoda, bo mogło być lepiej, ale tu wypłynęło moje skromne doświadczenie w kręceniu i obróbce filmów. Będę się starał, aby co model było lepiej.

Sariel, te 500 godzin to tak policzyłem oczywiście mniej więcej, ale licząc od zalążka samej idei, przez całe planowanie, rysowanie, kompletowanie brakujących części, samo składanie, przebudowywanie, poprawki, samo szukanie rozwiązań różnych problemów wynikających podczas budowy, tyle mogło wyjść. A z resztą podchodzę do swoich umiejętności budowniczego z dużym stonowaniem i jak na razie tego typu projekty są dla mnie dużym wyzwaniem.

Jetboy

#45 Post autor: Jetboy »

co to znaczy "podchodzić do czegoś ze stonowaniem"?

ODPOWIEDZ