: 2014-04-16, 12:43
Genialny! Do tego świetne zdjęcia, szczególnie te z tankowaniem :)
<a href=\"http://www.lugpol.pl\">www.lugpol.pl</a>
http://www.lugpol.pl/forum/
Racja - 2 silniki RC z redukcją 3:1, może 4:1 powinny udźwignąć tak ciężki model. Niemniej obecny układ napędowy tak czy siak robi wrażenie. Jestem ciekawy konstrukcji sprzęgła.Waler93 pisze: Ja bym tutaj wepchnął dwa silniki RC wraz z modułem RC i pilotem na fale radiowe a nie podczerwień. Zasięg byłby zdecydowanie lepszy, prędkość autka większa oraz przyjemność z jazdy nieporównywalna do IR.
Żółte pokrywy świateł są oznaczeniem klasy wyścigowej GT. Co do drugiego pytania - kiedyś tłumaczyli to na Eurosporcie przy transmisji Le Mans, teraz nie pamiętam o co tu chodzi. :>Waler93 pisze: Dlaczego te auta mają żółte światła (chodzi o przednie) zamiast zwykłych białych bądź ksenonowych? Jaką to daje różnice? I dlaczego w dzień również jeżdżą na światłach? Przecież to tor, nie droga publiczna że jest obowiązek.
Tak. Większość zdjęć wykonana jest na prostej startowej Toru Poznań, niektóre zaś na torze kartingowym, który jest częścią dużego toru.wallyjarek pisze:Zdjęcia robiłeś na Torze Poznań?
Szczerze mówiąc nie myślałem o takim rozwiązaniu. Najbardziej zależało mi na tym aby zachować układ kolorów biały + czerwony.SERVATOR pisze:A czy nie myślałeś żeby na tylne światło zamiast tego co chciałeś dać (trans red) dać trans-neon orange
O widzisz, słuszna uwaga. Zdjęcia zrobione zostały jeszcze przy starym napędzie z 8 mediumami. Obecnie jest 4 XL. Battery Box'y są dwa i każdy zasila osobną wieżę, a każda wieża po dwa XL'e, dodatkowo jedna zasila servo.Jetboy pisze:Czy dobrze widze że te 4 XLe sa podłączone do jednej wieży, a co za tym idzie jednego batboxa?
Jak galeria na Brickshelf się upubliczni będzie można zobaczyć jak sprzęgło wygląda, a zamierzam też wrzucić na YT w osobnym filmiku jak działa. Gdy będzie gotowy dam znać w temacie. Powoli kończę schemat układu napędowego w LDD jak skończę to również zamieszczę.Kid_A pisze:Jestem ciekawy konstrukcji sprzęgła.
Pod kątem koloru świateł przednich wydzielono ogólnie klasę GT od LMP, bo pomiędzy nimi różnica jest największa. Ale oprócz tego stosuje inne oznaczenia świetlne m.in podświetloną tablicę z symbolem klasy GT Pro, GT Am, LMP1, LMP2, diody na drzwiach (tutaj są stosowane inne kolory)Waler93 pisze:W takim razie skoro startuje kilka klas jednocześnie to czy mają one jeszcze inne odcienie świateł?