Ciekawe, że tylko Ty to zauważyłaś ;p
Krystian 3maj się - jesteśmy z Tobą! :D
btw - na blogu szrajbłem małe podsumowanko z rajdu, jakby się komuś chciało poczytać to zapraszam.
[Zawody] Rajd #3 South Truck Trial
Moderatorzy: BJ, Aleksander Spyra, Blaha, Atros, ManiekManiak, omen, Mod Team, BJ, Aleksander Spyra, Blaha, Atros, ManiekManiak, omen, Mod Team
Wielkie dzięki za niedzielny rajd! Miejscówka bardzo przyjemna, mimo że rajd rozegrany był praktycznie na jednym pagórku, to nie można mówić o nudzie. Gratuluję wszystkim uczestnikom, a teraz podsumowanie z mojej strony:
1. Oshkosh Kubricka - niestety razem z Matim i Eweliną spóźniliśmy się chwilę na rajd, więc zdążyliśmy tylko zobaczyć, jak pojazd kończy pierwszą sekcję. Z tego powodu niewiele mogę powiedzieć, jak on jeździ. Od strony wizualnej nie sposób go pomylić z innym pojazdem, w dodatku miał brickową kabinę :)
2. Tam Matiego - w moim odczuciu spisywał się bardzo dobrze. Wszystko bez większych problemów przejeżdżał, jednak zaliczył jedyną rolkę na rajdzie. Było to na zeskoku z korzenia i jak później ustaliliśmy, właściwie pojazd był na nią skazany. Dopiero za chyba dziesiątym podejściem Jacy udało się jakimś wymyślnym sposobem stanąć na 4 kołach. Może gdyby nie ona można by było myśleć o 4. miejscu, bo różnica niewielka, ale wiadomo jak to jest z gdybaniem...
3. Ural Sebanma - tego auta nie trzeba nikomu przedstawiać. Przebieg tego pojazdu może być już chyba liczony w kilometrach, co tylko potwierdza, jaka zaawansowana jest to konstrukcja. Wyniki sekcji trochę podobne, jak moje - z początku było średnio, ale ostatnie to już tylko podium.
4. Tatra Jacy - ultra trialowy pojazd teraz również zawitał na podium jednak na trzecim miejscu. Technicznie bez zarzutu, wszystko piknie działało, druga sekcja to tak naprawdę kompletna deklasacja rywali - zrobiłeś to po mistrzowsku. Później zdarzyło się niestety kilka niepotrzebnych dotknięć i one chyba ostatecznie zaważyły na wyniku. Mimo wszystko gratulacje ;)
5. Mój Star - szczerze powiedziawszy nie miałem zbyt wielkich nadziei na jakieś sensowne miejsce, gdyż pojazd stał kilka tygodni w bezruchu. Krótko przed rajdem pozmieniałem w nim kilka rzeczy, aby był bardziej stabilny i nieprzyzwyczajony do takiej jazdy oszczędzałem go na początku. Teraz wiem, że to był błąd. Zaskoczyło mnie, że ostatecznie o pierwszym miejscu zaważył 1 punkt. Szkoda trochę, ale i tak jestem zadowolony, bo to przerosło moje oczekiwania.
6. Tatra Blahy - gratulacje zwycięstwa. Tatra spisywała się bez zarzutu. W całym rajdzie tylko jedna kara - nie wiem, czy to nie rekord ;) Technicznie, tak jak u Jacy - jest to pojazd najlepszych rozwiązań, przetestowanych w innych autach. Jeszcze raz gratuluję :)
Trakcja na rajdzie była chyba najlepsza, jaką mieliśmy w STT. Ubita ziemia, gdzieniegdzie trawa - super. Może niektórym zabrakło kar, ale mnie to w ogóle nie przeszkadza. Emocje były, dobra zabawa również, więc czego chcieć więcej?
PS. Co do tej drugiej osi, o której pisał Jaca: wydaje mi się, że jest to spowodowane, że w tandemie silnik razem ze skrzynią biegów jest zamontowany na ostatniej osi. Łączy się on z drugą tylko małą obrotnicą, która jak się okazuje, nie jest zbyt wytrzymała i chyba się już trochę poluzowała. Z tego powodu cały tandem się wygina i na układzie napędowym powstają opory. To chyba jest najprawdopodobniej przyczyna problemów. Postaram się ją wyeliminować i zobaczymy.
1. Oshkosh Kubricka - niestety razem z Matim i Eweliną spóźniliśmy się chwilę na rajd, więc zdążyliśmy tylko zobaczyć, jak pojazd kończy pierwszą sekcję. Z tego powodu niewiele mogę powiedzieć, jak on jeździ. Od strony wizualnej nie sposób go pomylić z innym pojazdem, w dodatku miał brickową kabinę :)
2. Tam Matiego - w moim odczuciu spisywał się bardzo dobrze. Wszystko bez większych problemów przejeżdżał, jednak zaliczył jedyną rolkę na rajdzie. Było to na zeskoku z korzenia i jak później ustaliliśmy, właściwie pojazd był na nią skazany. Dopiero za chyba dziesiątym podejściem Jacy udało się jakimś wymyślnym sposobem stanąć na 4 kołach. Może gdyby nie ona można by było myśleć o 4. miejscu, bo różnica niewielka, ale wiadomo jak to jest z gdybaniem...
3. Ural Sebanma - tego auta nie trzeba nikomu przedstawiać. Przebieg tego pojazdu może być już chyba liczony w kilometrach, co tylko potwierdza, jaka zaawansowana jest to konstrukcja. Wyniki sekcji trochę podobne, jak moje - z początku było średnio, ale ostatnie to już tylko podium.
4. Tatra Jacy - ultra trialowy pojazd teraz również zawitał na podium jednak na trzecim miejscu. Technicznie bez zarzutu, wszystko piknie działało, druga sekcja to tak naprawdę kompletna deklasacja rywali - zrobiłeś to po mistrzowsku. Później zdarzyło się niestety kilka niepotrzebnych dotknięć i one chyba ostatecznie zaważyły na wyniku. Mimo wszystko gratulacje ;)
5. Mój Star - szczerze powiedziawszy nie miałem zbyt wielkich nadziei na jakieś sensowne miejsce, gdyż pojazd stał kilka tygodni w bezruchu. Krótko przed rajdem pozmieniałem w nim kilka rzeczy, aby był bardziej stabilny i nieprzyzwyczajony do takiej jazdy oszczędzałem go na początku. Teraz wiem, że to był błąd. Zaskoczyło mnie, że ostatecznie o pierwszym miejscu zaważył 1 punkt. Szkoda trochę, ale i tak jestem zadowolony, bo to przerosło moje oczekiwania.
6. Tatra Blahy - gratulacje zwycięstwa. Tatra spisywała się bez zarzutu. W całym rajdzie tylko jedna kara - nie wiem, czy to nie rekord ;) Technicznie, tak jak u Jacy - jest to pojazd najlepszych rozwiązań, przetestowanych w innych autach. Jeszcze raz gratuluję :)
Trakcja na rajdzie była chyba najlepsza, jaką mieliśmy w STT. Ubita ziemia, gdzieniegdzie trawa - super. Może niektórym zabrakło kar, ale mnie to w ogóle nie przeszkadza. Emocje były, dobra zabawa również, więc czego chcieć więcej?
PS. Co do tej drugiej osi, o której pisał Jaca: wydaje mi się, że jest to spowodowane, że w tandemie silnik razem ze skrzynią biegów jest zamontowany na ostatniej osi. Łączy się on z drugą tylko małą obrotnicą, która jak się okazuje, nie jest zbyt wytrzymała i chyba się już trochę poluzowała. Z tego powodu cały tandem się wygina i na układzie napędowym powstają opory. To chyba jest najprawdopodobniej przyczyna problemów. Postaram się ją wyeliminować i zobaczymy.