No ja jak nie posmaruję, to owszem pojadę, ale to będzie ostatnia podróż tego wynalazku xDOmenGda pisze:Dobre pytanie. W zasadzie biorąc pod uwagę, że są smary suche teflonowe, które raczej ciężko wykryć, może bezpieczniej będzie dopuścić?Iasafaer pisze:Dopuszczamy smarowanie elementów?
Drag Racing - Trójmiasto :-)))
Moderatorzy: Mod Team, Mod Team
Mówisz, 'kto nie smaruje nie jedzie?' :-)))Iasafaer pisze:No ja jak nie posmaruję, to owszem pojadę, ale to będzie ostatnia podróż tego wynalazku xDOmenGda pisze:Dobre pytanie. W zasadzie biorąc pod uwagę, że są smary suche teflonowe, które raczej ciężko wykryć, może bezpieczniej będzie dopuścić?Iasafaer pisze:Dopuszczamy smarowanie elementów?
Co reszta i tym sądzi? Jest sprzeciw?
Ostatnio zmieniony 2017-09-10, 15:48 przez OmenGda, łącznie zmieniany 1 raz.
Nie jest sztuką trafić w muchę przednią szybą...
Sztuką jest, zrobić to boczną!
Sztuką jest, zrobić to boczną!
Coś w tym jest. Nie oszukujmy się. Wygra ten, który zrobi najlżejszy pojazd z możliwie największym przełożeniem. Bo wydaje mi się, że o to toczy się stawka.OmenGda pisze:Mówisz, 'kto nie smaruje nie jedzie?' :-)))Iasafaer pisze:No ja jak nie posmaruję, to owszem pojadę, ale to będzie ostatnia podróż tego wynalazku xDOmenGda pisze: Dobre pytanie. W zasadzie biorąc pod uwagę, że są smary suche teflonowe, które raczej ciężko wykryć, może bezpieczniej będzie dopuścić?
Co reszta i tym sądzi? Jest sprzeciw?
Dlatego forsowałem, że silnik RC jest przewagą na starcie. Ponieważ silnik RC oferuje bazowo ogromny moment i prędkość.
Posiadacze PFów, muszą zbudować cały układ przeniesienia napędu, który odpowiednio przyśpieszy silnik PF do prędkości RCka. To tworzy dodatkowe tarcie, wagę pojazdu, skomplikowanie konstrukcji. Większa ilość kół zębatych to większe luzy vide tak jak mówiłem - większe opóźnienie w starcie pojazdu.
Może się tak zdarzyć, że pojazd PF będzie szybszy, ale będzie potrzebował większego dystansu by nadgonić pojazd RC, natomiast RC wyrwie do przodu.
To jak różnica pomiędzy dieselem, a benzyną. Diesel może i wygra, ale benzyna wyrwie do przodu na starcie i dieselowi może nie starczyć czasu, żeby go dogonić ;)
Ostatnio zmieniony 2017-09-10, 16:13 przez Iasafaer, łącznie zmieniany 2 razy.
Ja Ci tylko mówię jako ciekawostkę, żeby nie było, że czepiałem się dla picu.OmenGda pisze:Iasafaer, ale ja nie mam w obecnej konstrukcji w ogóle elektrycznych silników ani elektroniki :-D
Póki co poprawiam zasięg bo 5m jest ok ale do 10 mi troszkę brakuje...
Rozumiem kleisz pullbacka. Tu odwrotna sytuacja, pullback będzie miał maksimum mocy na starcie, ale im bliżej mety tym będzie zwalniał ;)
No cóż miejmy nadzieję, że będzie ciekawie.
Biorąc pod uwagę co napisał wcześniej:Iasafaer pisze:Rozumiem kleisz pullbacka.
orazOmenGda pisze:- nie dopuszcza się pchnięcia pojazdu na starcie, ale nie zabrania się wystrzelenia go - byle nie leciał a jechał :-),
to może tworzyć "toczydełko-ścigacza" z zewnętrznym napędem na starcie:)OmenGda pisze:Iasafaer, ale ja nie mam w obecnej konstrukcji w ogóle elektrycznych silników ani elektroniki :-D
Bingo :-)REX pisze:Biorąc pod uwagę co napisał wcześniej:Iasafaer pisze:Rozumiem kleisz pullbacka.
orazOmenGda pisze:- nie dopuszcza się pchnięcia pojazdu na starcie, ale nie zabrania się wystrzelenia go - byle nie leciał a jechał :-),
to może tworzyć "toczydełko-ścigacza" z zewnętrznym napędem na starcie:)OmenGda pisze:Iasafaer, ale ja nie mam w obecnej konstrukcji w ogóle elektrycznych silników ani elektroniki :-D
Nie jest sztuką trafić w muchę przednią szybą...
Sztuką jest, zrobić to boczną!
Sztuką jest, zrobić to boczną!
Dobra nie padło najważniejsze wydaje mi się.
Kiedy planujesz to zorganizować? Bo nie wiem do kiedy mam czas na kombinowanie :D
No i warto by było sobie wcześniej zaklepać dzień wolny w robocie :)
Kiedy planujesz to zorganizować? Bo nie wiem do kiedy mam czas na kombinowanie :D
No i warto by było sobie wcześniej zaklepać dzień wolny w robocie :)
Ostatnio zmieniony 2017-09-10, 16:50 przez Iasafaer, łącznie zmieniany 1 raz.
Ale orientacyjnie kiedy. Za tydzień, za miesiąc?OmenGda pisze:Dopasujemy termin jakoś wspólnie - tak myślę. Żeby większości pasowało.
Ile mamy czasu na dopracowanie maszyn?
Żebyś nagle nie wyleciał, że jutro dla przykładu :D
Nie chodzi o konkretny termin na razie, tylko orientacyjnie ile czasu nam dajesz na dopracowanie maszyn.
Ostatnio zmieniony 2017-09-10, 21:58 przez Iasafaer, łącznie zmieniany 1 raz.
Pierwotnie myślałem o asfalcie. Ale pogoda nas nie rozpieszcza...Iasafaer pisze:Ale orientacyjnie kiedy. Za tydzień, za miesiąc?OmenGda pisze:Dopasujemy termin jakoś wspólnie - tak myślę. Żeby większości pasowało.
Ile mamy czasu na dopracowanie maszyn?
Żebyś nagle nie wyleciał, że jutro dla przykładu :D
Nie chodzi o konkretny termin na razie, tylko orientacyjnie ile czasu nam dajesz na dopracowanie maszyn.
Więc albo obczaję jakiś parking fajny albo znajdę salę do wynajęcia.
Dam znać do końca tygodnia jaki jest przewidywany termin :-)
Chyba, że ktoś ma jakąś fajną miejscówkę w 3city do polecenia?
Ostatnio zmieniony 2017-09-10, 22:22 przez OmenGda, łącznie zmieniany 1 raz.
Nie jest sztuką trafić w muchę przednią szybą...
Sztuką jest, zrobić to boczną!
Sztuką jest, zrobić to boczną!
Nie rób jaj taki wyścig można zrobić niemal wszędzie, szkoda wynajmować salę...OmenGda pisze:...albo znajdę salę do wynajęcia.
Faktycznie kiepski okres się trafił, bo teraz będzie jesienna aura, a potem zima.
Ale coś się wymyśli. Najwyżej będą mokre zawody :D
Miejscówki są wszędzie... choćby parkingi, czy drogi serwisowe przy obwodnicy/autostradzie jak znalazł :)
Ostatnio zmieniony 2017-09-10, 22:26 przez Iasafaer, łącznie zmieniany 1 raz.
Nie przesadzajmy. Nie musimy się ścigać w deszczu. Lekko mokra nawierzchnia nie zniszczy elektroniki, która też przecież nie jest znowu całkiem odkryta.OmenGda pisze:Jakby nie było, jak ktoś ma elektronikę, a przecież jest dozwolona, to raczej wątpię by chciał na deszcz ją wystawiać :-)
Dlatego pomysł jakiejś sali czy parkingu podziemnego jest bardziej odpowiedni :-)