Stelario pisze:Trzeba by dać 1 ograniczenie wagę minimalną. :D
W sumie czemu? Jak ktoś chce lekki pojazd to niech buduje.
Natomiast w mojej ocenie wyłączenia wszystkiego co nie jest LEGO czyli nieoryginalne źródła zasilania czy opony - takie elementy zdecydowanie są na NIE.
W zasadzie nawet napęd może być pullback jak ktoś chce. Może być ciekawa taka różnorodna rywalizacja.
Takie "wacky races" w edycji dragsterów :-)
Ostatnio zmieniony 2017-09-02, 11:51 przez OmenGda, łącznie zmieniany 2 razy.
Nie jest sztuką trafić w muchę przednią szybą...
Sztuką jest, zrobić to boczną!
OmenGda pisze:Tylko każdy coś planuje. No moja wizja jest jaka jest. Czasem pullback może być szybszy niż nawet RC z ciężkim bboxem. Zależy na jakim odcinku :-)
Wracając do tematu - szukam nadal chętnych na Trójmiasto :-)
Jeśli 1 pullback = 1 silnik to :) wybór jest prosty.
OmenGda pisze:Tylko każdy coś planuje. No moja wizja jest jaka jest. Czasem pullback może być szybszy niż nawet RC z ciężkim bboxem. Zależy na jakim odcinku :-)
Wracając do tematu - szukam nadal chętnych na Trójmiasto :-)
Jeśli 1 pullback = 1 silnik to :) wybór jest prosty.
Czemu? Pullback szybko przyspieszy, ale nie dojedzie za daleko, silnik dłużej się będzie rozpędzał zapewne ale pojedzie bez limitu odległości.
Dlatego kluczowy jest dystans wyścigu.
Nie jest sztuką trafić w muchę przednią szybą...
Sztuką jest, zrobić to boczną!
Moim zdaniem 10 metrów to rozsądny dystans. Zatem w wolnym czasie spróbuję zbudować jakiegoś dragstera zoptymalizowanego na taki odcinek:) Jeśli efekt będzie godny podjęcia rywalizacji, mogę pojechać i do Trójmiasta, jeżeli nie - nie zabiorę tego nawet do Warszawy;)
Zakładam, że nawierzchnia to parkiet, a napęd dowolny, ważne, że LEGO. Czy jednak jakieś ograniczenia?