Oczywiście. Też tak chciałem. Jakoś do momentu w którym się zorientowałem że aku będzie trzymał się na dwóch pinach, a reszta będzie się trzymać jego :)Maks pisze:Tylko szkoda trochę, że z tyłu dałeś naklejkę. Można by się pobawić i np. znaczek Volvo zrobić z klocków.
Zaraz za grillem jest akumulatorek. Poza tym całość trzyma się w kupie dzięki takim dwóm klockom:
Chyba chodzi wam o sam przód, między siłownikami a mocowaniem świateł? Niestety, nic tam nie wyrzeźbię, bo muszą tamtędy przechodzić siłowniki w czasie podnoszenia.Kruk pisze:aczkolwiek w niektórych miejscach zbyt rażą te lifty, sam znam ten problem przy mojej wywrotce volvo A40 E
Ten staroć przeszedł przez te kilka lat kilka minimalnych modyfikacji, ale jednak nie chce mi się już go przerabiać.Kruk pisze:nie ma co odkopywać starocia nie :)
Kruk pisze:Ciekaw jestem nad czym jeszcze pracujesz,
No to albo czekasz, albo chcesz wiedzieć :PKruk pisze:czekam na kolejne miłe zaskoczenie :).
Holownik. DUŻY.
Którą rękę bardziej lubisz? Nie wiem, nie zastanawiałem się nad tym. Mam teraz łącznie cztery ładowarki i trzy wywrotki, to jest dopiero pole do tworzenia rankingów :Plegosamigos pisze:A z której ładowarki jesteś bardziej zadowolony? Z Liebherra czy Volvo?
NAPRAWDĘ nie, nie było. Musiało to być 5s w pionie, a nie mogłem mieć tego głębszego niż jeden stud, więc jest jak jest.eric trax pisze:Czy przy silniku napędowym na prawdę nie było miejsca na większą redukcję? :>