Piszesz zbyt ogólnikowo,wyjaśnij co masz na myśli.M_longer pisze: będzie zbudowany na podstawie błędnych założeń
Chętnie kupiłbym nowe silniki z serii PF, bo są bardziej wszechstronne i silniejsze, ale na chwilę obecną mam inne priorytety finansowe. Dajesz do myślenia, bo skoro układ kierowniczy będzie sterowany ręką boga, to i napęd elektryczny można sobie darować. Wtedy dopiero mogę zrezygnować z blokady dyfrów 4L i zamienić na nowe dyfry 3L.M_longer pisze:Zainwestuj w silnik Power Functions XL i pudełko na baterie a znacząco ułatwi Ci to budowanie. A skoro chcesz mieć tylko jeden silnik, pomiń całkowicie napęd podwozia/skręt, bo bez zdalnego (lub na kablu) sterowania tymi dwoma funkcjami jednocześnie nie ma to sensu
Dziś zrezygnowałem z dyfrów 4L na rzecz 3L i jest teraz bez blokad.
[/img]
[/img]
[/img]
[/img]
Widoczny na ostatnim zdjęciu pasek z gąsienic zostanie zastąpiony zębatką 16t, którą umieszczę między istniejącymi.
Udało mi się już na tym etapie uzyskać dużą sztywność ramy poprzez wykonanie dwóch równoległych do siebie ram, biegnących przez całe podwozie, które pospinałem odpowiednio w pionie.