Strona 4 z 4

: 2014-11-09, 15:15
autor: piotrek839
Przyłączam się do zachwytów. Piękny i dopracowany model w każdym szczególe. Jest MOC.

: 2014-11-09, 18:28
autor: eric trax
Widziałem jak powstaje. Widziałem efekt końcowy ale wyciągarki na bocznych ramionach rozłożyły mnie na łopatki :D

: 2014-11-09, 21:06
autor: Rotmistrz
Dziewięć miesięcy, to dużo czasu, ale zaowocowało to znakomitą pracą. Bardzo podoba mi się, duża ilość funkcji, szczególnie pneumatyki. Wygląd modelu i kolorystyka również na plus.

: 2014-11-15, 20:07
autor: zaphorgia
Fajny ale po co holownikowi podpory?

: 2014-11-15, 20:11
autor: Bricksley
zaphorgia pisze: po co holownikowi podpory?
Jeżeli pojazd, który trzeba zholować ulegając wypadkowi się przewrócił, czy też wpadł chociażby do rowu to jakoś trzeba go postawić na koła. A wtedy stabilizacja holownika to podstawa.

: 2014-11-15, 20:42
autor: M_longer
zaphorgia pisze:Fajny ale po co holownikowi podpory?
Żeby się nie kiwał ;)
Obrazek

Re: MAN TGS 8x4 Holownik

: 2014-11-15, 22:39
autor: Valiaur
M_longer pisze:Poskładałem, pobawiłem się i stwierdziłem że brakuje mu tego, tego i tego.
Ilosc funkcji tego potwora jest zatrwazajaca :) Gratulacje, to niesamowicie udany MOC! Chcialbym kiedys zbudowac cos rownie wspanialego...

Twoje schematy sa bardzo czytelne i pomocne. Podoba mi sie rozwiazanie z wylacznikiem cisnieniowym - jest bardzo funkcjonalne i kompaktowe. Na pewno kiedys go uzyje :)

: 2014-11-15, 22:41
autor: M_longer
Valiaur pisze:Twoje schematy sa bardzo czytelne i pomocne. Podoba mi sie rozwiazanie z wylacznikiem cisnieniowym - jest bardzo funkcjonalne i kompaktowe. Na pewno kiedys go uzyje :)
Mała uwaga - switche PF chodzą z różnym oporem, jeden ma bardzo duży luz, a drugi wyraźnie stawia opór przy kręceniu. Ma to wpływ na bezwładność całego wyłącznika, bo pierwszy wyłączy przy niskim ciśnieniu, a drugi będzie trzymał aż bateria nie zdechnie.

: 2014-11-16, 00:00
autor: Bricksley
M_longer pisze:Mała uwaga - switche PF chodzą z różnym oporem, jeden ma bardzo duży luz, a drugi wyraźnie stawia opór przy kręceniu. Ma to wpływ na bezwładność całego wyłącznika, bo pierwszy wyłączy przy niskim ciśnieniu, a drugi będzie trzymał aż bateria nie zdechnie.
Zawsze można użyć switcha 9V, tylko nie zawsze jest miejsce na przejściówki...

: 2014-11-16, 00:11
autor: M_longer
Karol pisze:Zawsze można użyć switcha 9V, tylko nie zawsze jest miejsce na przejściówki...
W tym wypadku nie było miejsca. W sumie drugiego switcha 9V też nie mam :D

: 2014-11-16, 00:22
autor: Bricksley
M_longer pisze:W sumie drugiego switcha 9V tez nie mam :D
Ale wiem kto ma 4 i mógłby się podzielić :)