Jeszcze jedno, oba modele mają na kabinie tuż po bokach szyby takie szare "patyczki od parasolek/flag". Co to jest w prawdziwym aucie?
Nie bardzo zaglądałem jak tam wygląda pompka i jej mocowanie w modelu B, natomiast w modelu A też to słabo chodzi, ale taka jest wada układu gdzie zamiast dwóch (lub więcej) przeciwdziałających pompek mamy jedną i podczas jej pracy występują okresy gdzie nie jest tłoczone powietrze, a to z kolei przekłada się na pracę przekładni zębatej powodując takie a nie inne efekty.
W 8868 nie zauważyłem takich problemów, a nawet wymieniłem gumkę przekazując napęd na dwa koła zębate. Działa lepiej niż 42043 B - jestem tym faktem bardzo rozczarowany.
Hmm.. byłem pewien że jest pokazane, nie chce mi się teraz instrukcji wyjmować.
Ani w w instrukcji A, ani B. Bałem się pokrywką od pudełka podważać akumulatorki, aby jej nie złamać, bo byłby problem zważywszy, że do poprawnego działania całości trzeba niezwykle dokładnie zamknąć pudełko. Używam płaski śrubokręt.
P.S. Dziwne jest przejście z bricków na lifty i z parzystej miary (którą miałem w oczach) na nieparzystą. Do bo budowy mechanizmów lifty są super! Do budowy szkieletu... aż dziw, że tak duży model może być tak giętki i niestabilny, a jednocześnie się nie rozpadać;)