Zbudowałem model A i... jest świetny! Zaskoczyła mnie jego waga. Robi wrażenie, mimo, że się wychowałem na flagowcach technic. Następny cel - niebieski żuraw. Trzeba było zostać przy kamieniczkach...
Wbrew ostrzeżeniom Sariela:
-podłączenie pneumatyki jest proste,
-biała kabina na żywo nie jest, aż tak tragiczna jak na zdjęciach (choć każdy inny kolor byłby lepszy, nawet szary!),
-skręt działa za lekko i co chwila się przestawia (może Sariel za mocno coś docisnął, skoro narzeka na zbyt oporne działanie?),
-problemy z zamykaniem kabiny są przesadzone
Z wad, przednie amortyzatory są za mocne przez co przód nie chce działać.
Czy obecne szare amortyzatorki mają inną sprężynę niż stare?
Ponadto bricklink wyróżnia dwa typy starych:
http://www.bricklink.com/v2/catalog/cat ... =9#T=I&C=9
http://www.bricklink.com/v2/catalog/cat ... 731c05#T=C
One się rzeczywiście różnią sprężyną? Jak je rozpoznać?
W tylnym zawieszeniu wywrotki są 4 gumowe klocki (coś jak lifty o długości 2). Czy one coś robią? Są tak obudowane, że mam wrażenie, iż równie dobrze mogłoby ich nie być.
Z pneumatyką 0 problemów, ale został mi 1 (z 34) czarny lift o długości 3... A wszystko działa! Znaczy model jest lepszy, bo lżejszy, tak? ;)
Filus, zauważyłem, gdy podłączyłem stary kompresor do Arcsa B i pneumatyka nie działała. Ten stary żółty jest dziurawy jak ser szwajcarski i potrzeba sporej prędkości, aby to równoważyć.
P.S. Nie podobają mi się bardzo te nowe zaokrąglone po bokach zębatki. To ich niepłynne, skaczące działanie. To ma jakiś plus?