[MOC] Tron Losu
Moderatorzy: Szerszen, Mod Team, Szerszen, Mod Team
- Szerszen
- VIP
- Posty: 1785
- Rejestracja: 2012-03-30, 17:08
- Lokalizacja: Warszawa
- brickshelf: Szerszen
- Kontakt:
-
[MOC] Tron Losu
"Los zawsze wygrywa. Większość bogów rzuca kośćmi, ale Los gra w szachy i nikt się nie orientuje - dopóki nie jest za późno - że przez cały czas miał dwie królowe." - Sir Terry Pratchett
Tron Losu, jest kolejnym MOC'em użytkowym, wspomagającym "bardziej poważne zajęcia", związane z rzucaniem kostkami i opowiadaniem sobie historii albo przesuwaniem ludzików na stole.
Jednocześnie pełni rolę ołtarzyka, na którym można najpotężniejszemu z Bogów złożyć właściwą ofiarę... z rzutu kośćmi (w wypadku kości kurczaka muszą zawierać mięso, najlepiej w wersji grilowanej lub wędzonej), kapłan przyjmuje też ofiary bezpośrednio i przekazuje je dalej.
Poniżej galeria... i film - niemy a mimo to wymowny ;-)
[youtube]https://youtu.be/SRCbSxrL-Cs[/youtube]
EDIT: Wersja poprawiona:
Tron Losu, jest kolejnym MOC'em użytkowym, wspomagającym "bardziej poważne zajęcia", związane z rzucaniem kostkami i opowiadaniem sobie historii albo przesuwaniem ludzików na stole.
Jednocześnie pełni rolę ołtarzyka, na którym można najpotężniejszemu z Bogów złożyć właściwą ofiarę... z rzutu kośćmi (w wypadku kości kurczaka muszą zawierać mięso, najlepiej w wersji grilowanej lub wędzonej), kapłan przyjmuje też ofiary bezpośrednio i przekazuje je dalej.
Poniżej galeria... i film - niemy a mimo to wymowny ;-)
[youtube]https://youtu.be/SRCbSxrL-Cs[/youtube]
EDIT: Wersja poprawiona:
Ostatnio zmieniony 2015-11-06, 09:01 przez Szerszen, łącznie zmieniany 2 razy.
Jeden klocek zgubię a drugi zepsuję.
Ta 4 boczna kość to się ześlizguje po tej rampie i jest dokładnie to co "wsadziłeś" :P
Na końcu powinien być jakiś dyndzel co by obracał kostki.
Na końcu powinien być jakiś dyndzel co by obracał kostki.
Ostatnio zmieniony 2015-10-25, 21:00 przez Stelario, łącznie zmieniany 1 raz.
- Szerszen
- VIP
- Posty: 1785
- Rejestracja: 2012-03-30, 17:08
- Lokalizacja: Warszawa
- brickshelf: Szerszen
- Kontakt:
-
Stelario... to przyjrzyj się filmikowi - faktycznie "4" się najgorzej obraca, ale ona się zawsze najgorzej obraca, niemniej wcale nie zawsze jest to co się wsadziło.
Kombinowałem trochę z "potykaczami" - szczerze mówiąc ograniczeniem w tym wypadku jest niestety... chęć zgłoszenia do 16 i ich ograniczenie "od góry" - inaczej wydłużyłbym "kanał" i dał potykacz w środku.
Mestari, pozostaje mi być szczęśliwym, że byłem pierwszy.
Kombinowałem trochę z "potykaczami" - szczerze mówiąc ograniczeniem w tym wypadku jest niestety... chęć zgłoszenia do 16 i ich ograniczenie "od góry" - inaczej wydłużyłbym "kanał" i dał potykacz w środku.
Mestari, pozostaje mi być szczęśliwym, że byłem pierwszy.
Ostatnio zmieniony 2015-10-25, 22:26 przez Szerszen, łącznie zmieniany 1 raz.
Jeden klocek zgubię a drugi zepsuję.
Widziałęm filmiki :P kostka strasznie "zjeżdza".
Sądze że można dodać jakiś klocek wystający studa powyżej zjeżdzalni co powinno wystarczyć żeby obrócić kostki bez zatrzymywania. Ewentualnie można zrobić karbowaną zjeżdzalnie gdzie lirtarmy mają przeskok 1 pina. to powinno lekko pomóc.
Sądze że można dodać jakiś klocek wystający studa powyżej zjeżdzalni co powinno wystarczyć żeby obrócić kostki bez zatrzymywania. Ewentualnie można zrobić karbowaną zjeżdzalnie gdzie lirtarmy mają przeskok 1 pina. to powinno lekko pomóc.
Powiedzmy STOP rasistowskim opiniom na temat kolorów zabawek dla dzieci.
Bardzo mi się podoba "Tron Losu".
Jak gram z synem i ważą się losy głównego bohatera
syn nagle magicznym niefartem przerzuca kość przez stół i pakuje ją gdzieś pod zasłonę lub kanapę.
Oczywiście bezinteresownie wyławia ją później aby rzetelnie przekazać ile wypadło :D
Tron ma klimat mocy, patrząc na niego jestem przekonany że jest jedynym mistycznym połączeniem gracza z ludzikami.
Chyba już wiem jak potoczą się losy "Mrocznej Fortecy Garmadona" (LEGO 2505)
Czas na zgrabną użytkową konwersję :D
Jak gram z synem i ważą się losy głównego bohatera
syn nagle magicznym niefartem przerzuca kość przez stół i pakuje ją gdzieś pod zasłonę lub kanapę.
Oczywiście bezinteresownie wyławia ją później aby rzetelnie przekazać ile wypadło :D
Tron ma klimat mocy, patrząc na niego jestem przekonany że jest jedynym mistycznym połączeniem gracza z ludzikami.
Chyba już wiem jak potoczą się losy "Mrocznej Fortecy Garmadona" (LEGO 2505)
Czas na zgrabną użytkową konwersję :D
- Szerszen
- VIP
- Posty: 1785
- Rejestracja: 2012-03-30, 17:08
- Lokalizacja: Warszawa
- brickshelf: Szerszen
- Kontakt:
-
Poddałeś mi pewien pomysł, ale nie jestem pewien, czy nie trafi on w efekcie w... 18+ ;-)Stelario pisze:Widziałęm filmiki :P kostka strasznie "zjeżdza".
Sądze że można dodać jakiś klocek wystający studa powyżej zjeżdzalni co powinno wystarczyć żeby obrócić kostki bez zatrzymywania. Ewentualnie można zrobić karbowaną zjeżdzalnie gdzie lirtarmy mają przeskok 1 pina. to powinno lekko pomóc.
@Razir - chętnie zobaczę efekt. Doświadczenie mi pokazuje, że takie "instrumenty" do gier, są niezwykle przydatne... aczkolwiek np. w tym wypadku przydaje się "jeden instrument na jednego gracza" a minimum dwa takie trony na testy przeciwstawne. - W sobotę mieliśmy sesję RPG i testy wpadły pomyślnie, jedyne czego brakowało, to aby "Tron" był zawsze pod ręką.
Ostatnio zmieniony 2015-10-26, 12:15 przez Szerszen, łącznie zmieniany 1 raz.
Jeden klocek zgubię a drugi zepsuję.