[MOC] SCANIA R620 Timber Truck
Moderatorzy: Mod Team, Mod Team
-
- Posty: 152
- Rejestracja: 2013-08-11, 16:19
- Lokalizacja: Radomsko, Wieluń
- brickshelf: Proszę uzupełnić
-
A jednak Scania staje do walki z AT-AT.Brawa za wspanialy model. Jak każdy troszeńkę narzeka to ja też. Wydaje mi się ze te wloty powietrza czy byc może jest to rodzaj spojlerow: na zdjęciach i w rzeczywistości nie ma tam tyle czarnego co w Twojej Scani. Moze tylko ja to tak odbieram bo pamiętam że w temacie Wip byłeś zadowolony bardzo z tych wlotow i tez dlatego nie chciałeś zmieniać kabiny na tegoroczny model.
Piwo moje paliwo;)
- Żbik
- Administrator
- Posty: 2960
- Rejestracja: 2006-06-06, 15:34
- Lokalizacja: Gdynia
- brickshelf: Zbiczasty
-
No jeśli wygra MOC miesiąca - poczekajmy :) MOC roku zapowiada się wyśmienicie, chyba jeszcze nigdy nie było tak wielu doskonałych modeli, ciężko będzie wybrać, jeszcze trudniej wygrać :)zen535i pisze:A jednak Scania staje do walki z AT-AT
One są czarne z prozaicznego powodu - te slopy nie istnieją jeszcze w kolorze DkRed. A z samych wlotów powietrza jestem zadowolony, bo ciężko było je zrobić, więc rezygnacja na rzecz modelu Streamline byłaby swego rodzaju kapitulacją, a przed tym się bronię :) Poza tym jak myślę Scania, to od razu mam w głowie te wloty - to taki element rozpoznawczy tej marki.zen535i pisze:Wydaje mi się ze te wloty powietrza czy byc może jest to rodzaj spojlerow: na zdjęciach i w rzeczywistości nie ma tam tyle czarnego co w Twojej Scani.
"As nigdy nie odmawia w słusznej sprawie!"
ABC prezentacji MOCy | Zamienniki wężyków pneumatycznych | Sklepik z gadżetami klubowymi
ABC prezentacji MOCy | Zamienniki wężyków pneumatycznych | Sklepik z gadżetami klubowymi
Wygląda ładnie, chociaż ja bym w niektórych miejscach spróbował zastosować panele technic, ale ta opinia wynika z tego, że sam raczej modeluję panelami niż brickami. Działa za to pięknie i to działanie wygląda bardzo naturalnie. Mam na myśli to, że w niektórych modelach widać, że instalacja pneumatyczna męczy się przy poruszaniu poszczególnych elementów wysięgników czy ramion, u Ciebie zaś wygląda jakby miała aż nadmiar mocy, tak jak w prawdziwych. A odnośnie tej baterii w kabinie, mi to osobiście nie przeszkadza, ale chyba dostrzegłem sporo miejsca obok baterii zasilającej przyczepę, po prostu byłyby dwie obok siebie. Jakimś switchem czy czymś przedłużyć kabel i byłoby ok. Prawda, nie dałoby się jeździć samą ciężarówką, ale no cóż, w takim materiale rzeźbimy.
- Żbik
- Administrator
- Posty: 2960
- Rejestracja: 2006-06-06, 15:34
- Lokalizacja: Gdynia
- brickshelf: Zbiczasty
-
Ja sam jestem zaskoczony siłą jaką ramię jest w stanie wygenerować. Spodziewałem się szybszego opadania całości, a tu miła niespodzianka - fajnie wolniutko się opuszcza. Trudniej jest z prostowaniem - tu jeden siłownik musi się napracować żeby wyprostować obciążone ramię. Oczywiście na sucho to działa jak malina ale z tymi badylami, które widać na filmie chwile trwa zanim ciśnienie wykona pracę. No ale chciałem pokazać, że funkcje nie są tylko symboliczne, ale że jest to rasowy model wystawowy, gdzie trzeba będzie godzinami ładować różne przedmioty :) Zauważyłem też, że nowa pneumatyka jest szczelniejsza niż stara. Ramię jest w stanie bardzo długo stać w zadanej pozycji bez utraty ciśnienia.michal_forest pisze:Działa za to pięknie i to działanie wygląda bardzo naturalnie. Mam na myśli to, że w niektórych modelach widać, że instalacja pneumatyczna męczy się przy poruszaniu poszczególnych elementów wysięgników czy ramion, u Ciebie zaś wygląda jakby miała aż nadmiar mocy, tak jak w prawdziwych.
"As nigdy nie odmawia w słusznej sprawie!"
ABC prezentacji MOCy | Zamienniki wężyków pneumatycznych | Sklepik z gadżetami klubowymi
ABC prezentacji MOCy | Zamienniki wężyków pneumatycznych | Sklepik z gadżetami klubowymi
-
- Posty: 123
- Rejestracja: 2015-05-14, 20:07
- Lokalizacja: Warszawa
- brickshelf: Proszę uzupełnić
-
Śledziłem temat WIP i jestem pod ogromnym wrażeniem działania ramienia i ten patent z przyczepą jest rewelka:) Kabina super realistyczna, a tak jak już ktoś wspomniał, nie zawsze wszystko da się schować, dlatego bbox w kabinie operatora to nic takiego:) Chromowane koła robią robotę, wygląda świetnie, nie wiem czy dojdę kiedyś do Twojego poziomu;)
Sza po ba, czy jakoś tak:D
Sza po ba, czy jakoś tak:D
Ja też jestem pod wrażeniem. Wszystko działa idealnie ale to u Żbika norma:)
Faktem jest tylko to, że ze względu na naszpikowanie modelu PFami trudno było to schować i o ile te silniki w kabinie jakoś wizualnie ujdą to bbox w kabinie operatora psuje wygląd. Może jednak dać jakieś szyby? Tak czy inaczej - model genialny. Muszę koniecznie na wystawie zobaczyć ten patent z rozsuwaniem podpór na przyczepie.
Faktem jest tylko to, że ze względu na naszpikowanie modelu PFami trudno było to schować i o ile te silniki w kabinie jakoś wizualnie ujdą to bbox w kabinie operatora psuje wygląd. Może jednak dać jakieś szyby? Tak czy inaczej - model genialny. Muszę koniecznie na wystawie zobaczyć ten patent z rozsuwaniem podpór na przyczepie.
- Żbik
- Administrator
- Posty: 2960
- Rejestracja: 2006-06-06, 15:34
- Lokalizacja: Gdynia
- brickshelf: Zbiczasty
-
BoskiKacu pisze:bbox w kabinie operatora to nic takiego:)
Jak widać nie dogodzi się każdemu ;) Mnie ten Bbox wydał się ciekawie umieszczony ale reakcje widać różne :)gmkkk pisze:o ile te silniki w kabinie jakoś wizualnie ujdą to bbox w kabinie operatora psuje wygląd.
BoskiKacu pisze:nie wiem czy dojdę kiedyś do Twojego poziomu;)
;)
Podpory są na samochodzie :) Myślisz pewnie o tym przesuwanym wózku na przyczepie?gmkkk pisze:Muszę koniecznie na wystawie zobaczyć ten patent z rozsuwaniem podpór na przyczepie.
"As nigdy nie odmawia w słusznej sprawie!"
ABC prezentacji MOCy | Zamienniki wężyków pneumatycznych | Sklepik z gadżetami klubowymi
ABC prezentacji MOCy | Zamienniki wężyków pneumatycznych | Sklepik z gadżetami klubowymi
Całość świetnie odwzorowana. Fajnie, że znalazł się chrom w nie dużej ilości. Nawet logo LUGPol jest :) Co do czarnych wlotów powietrza to ze wszystkim dobrze wyglądają.
Mi się bardzo podoba.
Na której wystawie będzie możliwość zobaczenia?
Mi się bardzo podoba.
Na której wystawie będzie możliwość zobaczenia?
Ostatnio zmieniony 2015-12-23, 18:44 przez bart_ilo, łącznie zmieniany 1 raz.
- Żbik
- Administrator
- Posty: 2960
- Rejestracja: 2006-06-06, 15:34
- Lokalizacja: Gdynia
- brickshelf: Zbiczasty
-
To element kosmetyczny, więc nie może być go za dużo, bo wtedy jest kiczowato :)bart_ilo pisze:Fajnie, że znalazł się chrom w nie dużej ilości.
Najprawdopodobniej dopiero w Łodzi, gdyż na Pyrkonie w tym roku chcą tylko modele związane z fantastyką, więc odpada.bart_ilo pisze:Na której wystawie będzie możliwość zobaczenia?
"As nigdy nie odmawia w słusznej sprawie!"
ABC prezentacji MOCy | Zamienniki wężyków pneumatycznych | Sklepik z gadżetami klubowymi
ABC prezentacji MOCy | Zamienniki wężyków pneumatycznych | Sklepik z gadżetami klubowymi
- noniusz
- VIP
- Posty: 1073
- Rejestracja: 2011-11-23, 21:02
- Lokalizacja: Poznań
- brickshelf: gkurkowski
- Kontakt:
-
Bardzo ładnie to wszystko wygląda, bardzo ładnie wymodelowana bryła, bardzo ładnie oddane szczegóły.
Czy ktoś coś już wspominał o batboxie w kabinie i silniku w szoferce? A czy była mowa o czarnych wlotach powietrza? Jeśli tak, to nie będę się powtarzał :)
Co do funkcjonalności i bawialności też wszystko z górnej półki, jeśli ładunek faktycznie waży 3,5 kg (co w sumie daje wagę prawie 9 kg) to można powiedzieć, że na 1 XL-u ciężarówka porusza się bardzo żwawo.
Praca wysięgnika - super, szczerze nie sądziłem, że wyjdzie tak kompaktowo i tak funkcjonalnie.
Jestem również pełen podziwu, że w tej skali i poziomie zapchania bryły mechanizmami chciało Ci się i ostatecznie udało Ci się zrobić napęd przedniej skrętnej osi.
Jeszcze co do estetyki - z tymi zdjęciami prezentacja wygląda super, szkoda tylko, że czar pryska po włączeniu filmu... :)
Aha, co to za klocek na krawędzi zderzaka pod lampą, ten taki półokrągły?
PS: nie za wcześnie na prezentację? Do 31.12 zostało jeszcze kilka dni :)
Czy ktoś coś już wspominał o batboxie w kabinie i silniku w szoferce? A czy była mowa o czarnych wlotach powietrza? Jeśli tak, to nie będę się powtarzał :)
Co do funkcjonalności i bawialności też wszystko z górnej półki, jeśli ładunek faktycznie waży 3,5 kg (co w sumie daje wagę prawie 9 kg) to można powiedzieć, że na 1 XL-u ciężarówka porusza się bardzo żwawo.
Praca wysięgnika - super, szczerze nie sądziłem, że wyjdzie tak kompaktowo i tak funkcjonalnie.
Jestem również pełen podziwu, że w tej skali i poziomie zapchania bryły mechanizmami chciało Ci się i ostatecznie udało Ci się zrobić napęd przedniej skrętnej osi.
Jeszcze co do estetyki - z tymi zdjęciami prezentacja wygląda super, szkoda tylko, że czar pryska po włączeniu filmu... :)
Aha, co to za klocek na krawędzi zderzaka pod lampą, ten taki półokrągły?
PS: nie za wcześnie na prezentację? Do 31.12 zostało jeszcze kilka dni :)