Element zawieszenia - czy ktoś wie co to za klocek
Moderatorzy: Mod Team, Mod Team
Element zawieszenia - czy ktoś wie co to za klocek
Potrzebuję nazwę, czy numer katalogowy części oznaczonej na żółto. Co to za klocek i jak z jego dostępnością?
- noniusz
- VIP
- Posty: 1073
- Rejestracja: 2011-11-23, 21:02
- Lokalizacja: Poznań
- brickshelf: gkurkowski
- Kontakt:
-
Jezuuu, jakie ceny...
Człowiek nie zdaje sobie sprawy, jakie skarby trzyma w domu... :)
Podobna historia jest z tą częścią, jakiś czas temu pojawił się 6-osiowy, zmotoryzowany MOD zestawu 42009 wraz z instrukcją, jeszcze rok temu cena haczyka oscylowała ok. 50-60 PLN, w tej chwil 2 razy więcej.
Prawo wolnego rynku Panie...
Człowiek nie zdaje sobie sprawy, jakie skarby trzyma w domu... :)
Podobna historia jest z tą częścią, jakiś czas temu pojawił się 6-osiowy, zmotoryzowany MOD zestawu 42009 wraz z instrukcją, jeszcze rok temu cena haczyka oscylowała ok. 50-60 PLN, w tej chwil 2 razy więcej.
Prawo wolnego rynku Panie...
Mam taki haczyk, nie wiedziałem że tyle jest wart kawałek żelastwa :-)noniusz pisze:Jezuuu, jakie ceny...
Człowiek nie zdaje sobie sprawy, jakie skarby trzyma w domu... :)
Podobna historia jest z tą częścią, jakiś czas temu pojawił się 6-osiowy, zmotoryzowany MOD zestawu 42009 wraz z instrukcją, jeszcze rok temu cena haczyka oscylowała ok. 50-60 PLN, w tej chwil 2 razy więcej.
Ostatnio zmieniony 2016-05-30, 09:18 przez Biedrus, łącznie zmieniany 1 raz.
Ja chyba też gdzieś taki "haczyczek" posiadam, ale musiałbym odkopać, bo nie mam pojęcia gdzie xD
Ogólnie zaintrygowała mnie ta część, bo jest bardziej kompaktowa. Ogólno-dostępna zwrotnica jest wyższa o studa u góry i na dole, co daje 2 study. Cały most zaczyna się robić trochę toporny przez to, a i prześwit cierpi, szczególnie jakby użyć kół 62.4
Ogólnie zaintrygowała mnie ta część, bo jest bardziej kompaktowa. Ogólno-dostępna zwrotnica jest wyższa o studa u góry i na dole, co daje 2 study. Cały most zaczyna się robić trochę toporny przez to, a i prześwit cierpi, szczególnie jakby użyć kół 62.4
- noniusz
- VIP
- Posty: 1073
- Rejestracja: 2011-11-23, 21:02
- Lokalizacja: Poznań
- brickshelf: gkurkowski
- Kontakt:
-
Niewątpliwym plusem tej starej zwrotnicy jest jest kompaktowy rozmiar, natomiast zdecydowanym plusem nowej zwrotnicy jest to, że zamiast kulki możemy sobie wpiąć u góry i na dole zwykłego pina, dzięki temu nie jesteśmy skazani na stosowanie wahaczy.Iasafaer pisze:Ogólnie zaintrygowała mnie ta część, bo jest bardziej kompaktowa. Ogólno-dostępna zwrotnica jest wyższa o studa u góry i na dole, co daje 2 study.
Z tego co pamiętam stara zwrotnica na jeszcze 1 plus - jest zdecydowanie lepiej spasowana, te nowe zwrotnice mają taki luz na piaście, że używanie ich z zamiarem jakiejkolwiek precyzji mija się z celem.
Abstrahując - w nowym Porsche 911 ma być jeszcze inny rodzaj zwrotnicy: https://youtu.be/L5wy0YhCuuA?t=2m35s mocno ciekawi mnie jak dobrze będzie spasowany z piastą, natomiast co do funkcjonalności - tu nawet na końcach dźwigni skrętu nie będziemy skazani na kulki, więc dostrzegam tu bardzo duży potencjał.
- Kruk
- Posty: 471
- Rejestracja: 2013-01-16, 12:18
- Lokalizacja: Okolice Namysłowa
- brickshelf: Na razie brak ;/...
-
Jest za to jeden minus tej starej zwrotnicy, taki że CV joint chodzi w niej sztywno, co powoduje że podczas skrętu i jazdy powoduje to ściśniecie się CV joint'a w środku zwrotnicy czyli nic innego jak dodatkowy opór. Wydaję mi się że TLG wiedząc o tym fakcie specjalnie wprowadzili w nowej zwrotnicy ten luz roboczy by podczas skrętu dobrze to pracowało.
Taka mała reklama, dla AFOL'i zniżka 20%: http://cutedragonsandmore.deviantart.com/
to zwrotnica
Zależy jaka duża, bo jest ich parę rozmiarów.
Ostatnio zmieniony 2016-06-09, 12:56 przez jaret79, łącznie zmieniany 1 raz.
8047 ex8053 ex8070 ex8110 8260 8297 8448 42004 42007 ex42030 42036 42037 ex42039 ex42043