Strona 2 z 2

: 2016-06-26, 09:45
autor: MarcinMK
Sprzedający jako firma miałem 3 reklamacje na servo w tym roku. Za każdym razem odsyłałem do Lego bez zbędnych tłumaczeń i dostawałem nowe dla kupujących. U mnie obyło się bez żadnych problemów.

: 2016-06-26, 19:09
autor: Kruk
Myślę że teraz lepiej servo przed sprzedażą dobrze sprawdzać, lepiej już naciąć opakowanie i sprawdzić niż później wysyłać odsyłać i ani sprzedający nie zadowolony ani kupujący, a tak wystarczy wtyczkę wyciągnąć tylko podłączyć do BB, obejrzeć czy działo i jest git.

: 2016-06-28, 22:29
autor: MarcinMK
Wydaje mi się, że nie chciałbyś nowego pf z rozciętym woreczkiem. Za chwilę dostałbym opinię, że sprzedaję używki lub takie tam. Wiesz jak jest...

: 2016-06-28, 23:18
autor: Kruk
Wiesz, przecięcie 2 cm by wyjąć tylko wtyczkę i podłączyć i zobaczyć czy wszystko hula to moim zdaniem jest ok, zresztą ja nie mówię by tak sprzedawcy robili, a tylko to by taka możliwość była, ale wiem co chcesz powiedzieć...

: 2016-06-30, 09:43
autor: Damjan97
Ok, odbiornik już dotarł.
Nawet szybko, bo pisali że od 7 do 10 dni roboczych, a minęły zaledwie 4 :D

: 2016-06-30, 15:40
autor: Kruk
Gratulacje udanej reklamacji :).