[MOC] turysta
Moderatorzy: Mod Team, Mod Team
- Sajan
- VIP
- Posty: 425
- Rejestracja: 2012-03-18, 12:18
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- brickshelf: Proszę uzupełnić
-
[MOC] turysta
Gdy po raz pierwszy zobaczyłem ludzika z kompasem i plecakiem, od razu wiedziałem, że muszę go mieć. Taki mój legowy odpowiednik :D
Scenka w sumie jest rozgrzewką przed większym mocem, ale z podobnym motywem.
Tytułowy turysta z problemem odnalezienia właściwej drogi.
EDIT
Zrobiłem drugą wersje z uwzględnieniem Waszych uwag.
Wybrane miniaturki z galerii:
Reszta zdjęć
Zapraszam do komentowania ;)
Scenka w sumie jest rozgrzewką przed większym mocem, ale z podobnym motywem.
Tytułowy turysta z problemem odnalezienia właściwej drogi.
EDIT
Zrobiłem drugą wersje z uwzględnieniem Waszych uwag.
Wybrane miniaturki z galerii:
Reszta zdjęć
Zapraszam do komentowania ;)
Ostatnio zmieniony 2016-11-09, 23:51 przez Sajan, łącznie zmieniany 4 razy.
- Szerszen
- VIP
- Posty: 1785
- Rejestracja: 2012-03-30, 17:08
- Lokalizacja: Warszawa
- brickshelf: Szerszen
- Kontakt:
-
Pomysł na scenkę - fajny niemniej realizacja IMHO do poprawienia.
Chaos dzikiej roślinności wyszedł nieźle... ale podłoże totalnie nie pasuje. Na piachu nic takiego nie wyrośnie...
Ta roślinność bardziej pasuje mi do lekko wilgotnych lasów - a tam zazwyczaj brunatno-czarno niż żółto.
Do podstawy podstawki też w sumie można mieć analogiczną uwagę - obecnie Ci wyszedł przeplot... zielony - żółty - zielony. Tak ni w pięść ni w oko.
Chaos dzikiej roślinności wyszedł nieźle... ale podłoże totalnie nie pasuje. Na piachu nic takiego nie wyrośnie...
Ta roślinność bardziej pasuje mi do lekko wilgotnych lasów - a tam zazwyczaj brunatno-czarno niż żółto.
Do podstawy podstawki też w sumie można mieć analogiczną uwagę - obecnie Ci wyszedł przeplot... zielony - żółty - zielony. Tak ni w pięść ni w oko.
Jeden klocek zgubię a drugi zepsuję.
- Sajan
- VIP
- Posty: 425
- Rejestracja: 2012-03-18, 12:18
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- brickshelf: Proszę uzupełnić
-
A właśnie na początku miałem pomysł, żeby ramka zlewała się z roślinnością ale jakoś tak wyszło w czasie budowy, że nie zwróciłem na to uwagi.Szerszen pisze:obecnie Ci wyszedł przeplot... zielony - żółty - zielony
Dark tan prawie cały zużyłem na Fallouta a brązowego nie chciałem, bo podłoże zlewało by się z gałęziami i pniami od drzewek. Ostatecznie tego brązowego jest mało na dioramce i mógłby być.Szerszen pisze:Na piachu nic takiego nie wyrośnie...
W wolnej chwili naniosę poprawki.
To po całości turysta z 16 serii CM. :)Hobbit pisze:z jakiej serii jest fryzurka turysty?
Teraz wygląda tak... halołinowo. Jakby to się Frodo do Mordoru wyprawiał. Wcześniej było tak sielsko, że brakowało tylko błękitnego strumyczka i motylków. Dużo bardziej mi się podobał lekki klimat pierwszej pracy, choć ten żółty (tan) tam kompletnie nie pasował i psuł wszystko (no i brakowało strumyka).
- Sajan
- VIP
- Posty: 425
- Rejestracja: 2012-03-18, 12:18
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- brickshelf: Proszę uzupełnić
-
Dzięki :)bart_ilo pisze:Teraz lepiej wygląda :)
Były dwa, teraz jest jeden :PDurzy pisze:Wcześniej było tak sielsko, że brakowało tylko błękitnego strumyczka i motylków
W pierwszej wersji chciałem troszkę za dużo zmieścić w wymiarze 16x16, miało być skrzyżowanie szlaków, skała na środku, drzewko. Druga wersja, to w sumie zupełnie nowa scenka, tylko podstawka i ludzik zostały te same.
Fajnie się buduje z tej nowej trawki. Szkoda, że tak mało wziąłem jej w BOPie. Chyba zbuduje jeszcze kilka przygód tego ludzika i przy okazji pokombinuję trochę z roślinnością.