4,5V czy 12V a może 9V?

Trains, Monorail

Moderatorzy: Mod Team, Mod Team

Autor
Wiadomość
macio
Posty: 21
Rejestracja: 2007-01-05, 18:26
Lokalizacja: Wrocław

4,5V czy 12V a może 9V?

#1 Post autor: macio »

Cześć,

Jestem nowym użytkownikiem tego forum. Trafiłem do tego adresu przypadkowo kilka tygodni temu. Mam na imię Maciek, lat 35, pracuję jako informatyk. Moja przygoda z LEGO rozpoczęła się gdy miałem około 4 lat. Podczas wyjazdów zagranicznych, później w Peweksie, rodzice kupowali mi klocki, zwykle te tańsze, zdarzały się też większe zestawy. Z głębokiego dzieciństwa pamiętam zestawy takie jak 356 domek czy 394 motor harley. Póżniej były zestawy z serii LEGOLAND, pamiętam mieszany zestaw typu DESIGNER SET oraz jeden TECHNIC (kultowy obecnie, jak na tym forum się dowiedziałem, spychacz). Po klockach z dzieciństwa nie ma śladu.

Mam 2,5 letniego synka i zacząłem kupować zestawy z serii DUPLO. Po zakupieniu kilku
sensownych zestawów (kolejka, samolot, helikopter) okazało się że nie ma już nic więcej
godnego uwagi w tej serii. Wtedy zainteresowałem się normalnymi klockami. Okazało się
że moje dziecko jest za małe aby bawić się zwykłym LEGO. Nie powstrzymało mnie to od
zastanawiania się nad moim własnym powrotem do świata LEGO.

Pierwotnie planowałem kupowanie obecnie produkowanych zestawów z serii LEGO CITY oraz TECHNIC. Po namyśle jednak stwierdzam że tym co potencjalnie najbardziej mnie kręci są zestawy których nie mogłem mieć jako dziecko. Fascynuje mnie LEGOLAND ze szczególnym uwzględnieniem transportu intermodalnego (fabryka, transport kolejowy, przeładunek na statek). Mam na myśli komplety z pierwszej połowy lat osiemdziesiątych, takie jak:

6541 port z dźwigiem, ciężarowką i niebieskim statkiem
6542 port z dźwigiem, ciężarowką, czerwonym statkiem i holownikiem

7824 stacja kolejowa
7835 przejazd kolejowy
7838 kolejowy terminal przeładunkowy