To że koła się kładły nie miało wpływu na zwrotność, wymuszała to geometria zawieszenia. W moim starym Volvo średnica zawracania jest ponad metr mniejsza a koła przy maksymalnym skręcie niemal się nie przechylaja w żadnym kierunku.
_________________ (19:28:58) Toltomeja: teraz powiem absolutnie serio, nawet jeśli zaraz będę żałował: trialowki wygrywają ten pojedynek
Od razu jak go zobaczyłem to pomyślałem o Tobie! A musisz wiedzieć, że moje zainteresowania są na drugim końcu od maszyn rolniczych. Na... Klecińskiej go wypatrzyłem. Jakoś tam mało pół w pobliżu...
Wprawdzie ma inne cyferki niż Twój, ale chyba różnica nie jest jakaś wielka?
class.jpg
Plik ściągnięto 1831 raz(y) 116,02 KB
Ostatnio zmieniony przez Durzy 2017-10-10, 18:05, w całości zmieniany 1 raz
To akurat ździebko mniejszy model tej samej serii 7. Już po żniwach więc teraz jest czas na sprzedaż/kupno takiego sprzętu lub odstawienie go do generalnego przeglądu przed zimą :)
Trochę dziwne, że kombajn kojarzy Ci się ze mną :D
_________________ Na warsztacie:
- Krone Big X 770 - 100%
Ostatnio zmieniony przez eric trax 2017-10-10, 19:51, w całości zmieniany 1 raz
Trochę dziwne, że kombajn kojarzy Ci się ze mną :D
Pewnie dlatego, że Twój klockowy Class takie wrażenie na mnie wywarł (używam go do zawstydzania "niewiernych"!), a jako osoby Ciebie niestety nie poznałem.
STING [Usunięty]
Wysłany: 2017-10-17, 17:05
Cóż... byłaby instrukcja... zawsze część kosztów by się zwróciła.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich wpisów Nie możesz usuwać swoich wpisów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum