Forum LUGPOL Strona Główna Forum LUGPOL
www.lugpol.pl

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
[2017] LUGPol - PIERWSZA KREW, edycja 2017
Autor Wiadomość
bacon 
Adminus Emeritus
Master of Disaster


Wiek: 42
Dołączył: 26 Lip 2012
Wpisy: 1510
Skąd: Piekary Śląskie
Wysłany: 2017-05-16, 09:20   [2017] LUGPol - PIERWSZA KREW, edycja 2017

Drodzy nowi forumowicze!

Kontynuujemy tradycję wiosennego konkursu dla debiutantów, to już kolejna - siódma edycja!

W czasie ostatnich dwunastu miesięcy zarejestrowało się na LUGPolu około 120 osób, chcemy Was lepiej poznać i zobaczyć Wasze prace. Aby zachęcić Was do udziału w życiu forum, zapraszamy do specjalnego konkursu.

LUGPol - Pierwsza Krew 2017


Plakat wykonał Bobofrutx.

Regulamin
1. W konkursie mogą brać udział osoby które spełniają choć JEDEN z dwóch warunków:
    a) zarejestrowały się na forum 01.05.2016 lub później,
    lub
    b) w dniu ogłoszenia konkursu nie opublikowały jeszcze na forum żadnej pracy.
1.1. Osoby powracające na forum nie mogą uczestniczyć w konkursie.
1.2. Osoby startujące w zeszłorocznej edycji Pierwszej Krwi nie mogą uczestniczyć w konkursie.
2. Zadanie konkursowe: zbudować i opublikować na forum premierowe prace (tzn. nigdy wcześniej nie prezentowane, zbudowane specjalnie na ten konkurs) w jednej lub więcej z 5 podanych kategorii.
3. W jednej kategorii można zgłosić co najwyżej jedną pracę. Maksymalna liczba prac, którą można zgłosić w konkursie to 5, pod warunkiem że każda jest w innej kategorii.
4. Prace należy zgłaszać najpóźniej do 31 lipca 2017 23:59:59. Zgłoszenie pracy do konkursu polega na wykonaniu dwóch operacji. Należy:
    a) Opublikować pracę na forum (w odpowiednim dziale tematycznym).
    b) Dodać nowy post do wątku zgłoszeniowego, podając w nim nazwę pracy, nazwę kategorii, miniaturę jednego reprezentatywnego zdjęcia i link do tematu gdzie opublikowaliśmy pracę.
5. Zwycięskie prace wyłonione zostaną w głosowaniu na forum.
5.1. W przypadku dwóch lub więcej prac z taką samą liczbą głosów zostanie uruchomiona dodatkowa ankieta dotycząca tych prac.
6. Kategorie konkursowe:

    Kategoria I - Mostowa dioramka
    Zbuduj dioramę (scenkę) nawiązującą do słowa "most". Przykładowe tematy: most wanted, most expensive, Most na rzece Kwai, Most Karola etc.
    Zasady i ograniczenia: Rozmiar pracy nie może przekroczyć 32x32 kropek (brak ograniczenia wysokości).
    Nagrody:


    Kategoria II - Konstrukcja Technic
    Zbuduj dowolną konstrukcję Technic.
    Zasady i ograniczenia: Maksymalnie dwa silniki albo 5 korbek. Korbka to ogólna nazwa elementu do manualnej obsługi funkcji modelu. Korbką jest więc korba, wajcha, wolant, dźwignia, pokrętło itd. Praca musi składać się w co najmniej 75% z klocków technicowych.
    Nagrody:


    Kategoria III - Microskala
    Zbuduj w mikroskali jakiś charakterystyczny dla Polski element architektury, może to być np. katowicki Spodek, Wawel, Jezus ze Świebodzina, Belweder, Sukiennice, Sejm, pomnik Neptuna lub cokolwiek innego powszechnie rozpoznawalnego.
    Zasady i ograniczenia: Praca musi zawierać maksymalnie 300 elementów.
    Nagrody:


    Kategoria IV - Mój urlop
    Zbuduj dowolną pracę przedstawiającą miejsce sposób spędzania tegorocznego urlopu. Morze, góry, kanapa, remont w domu etc.
    Zasady i ograniczenia: Rozmiar pracy nie może przekroczyć 16x16 kropek (brak ograniczenia wysokości). Pracę będzie można również zgłosić do "Ligi gorących szesnastek" (jeżeli zachowa wysokość do 16 kropek).
    Nagrody:


    Kategoria V - Pojazd przyszłości
    Zbuduj w dowolnej skali pojazd, który będzie można spotkać w 2100 roku. Tematyka dowolna, może to być pojazd kołowy, latający czy cokolwiek wyobraźnia podpowie.
    Zasady i ograniczenia: Pojazd musi zawierać maksymalnie 400 elementów
    Nagrody:


    Kategoria VI - Brickheadz
    Zbuduj dowolną postać w stylu Brickheadz.
    Zasady i ograniczenia: Tematyka dowolna, praca musi zachować skalę i charakter serii. Można np. wziąć udział w tworzeniu Reprezentacji Polski - http://www.lugpol.pl/forum/viewtopic.php?t=29556
    Nagrody:

7. W przypadku małej ilości prac konkursowych organizatorzy zastrzegają sobie możliwość połączenia kilku lub wszystkich kategorii w jedną.
8. Nagrody będzie można odebrać na wystawie w Jordanowie. W razie nieobecności laureata koszty przesyłki nagród w PL pokrywa Klub.
9. W kwestiach nieujętych regulaminem oraz spornych decydują i mętnych odpowiedzi udziela administracja. Wszelkie pytania proszę zadawać w tym wątku.
10. Tematy do zgłaszania prac:
 
 
 
Jaco3011 


Wiek: 21
Dołączył: 07 Wrz 2016
Wpisy: 240
Skąd: Kielce / Kraków
Wysłany: 2017-05-16, 19:38   

Jakieś wyjątki co do limitu klocków? Mam jeden projekcik, który idealnie pasuje do V kategorii. I... nie chce mi się liczyć klocków :P
_________________
"Kim jesteśmy? Z czego budujemy? Dokąd to wszystko zmierza?" ~własne
"Człowiek człowiekowi wilkiem, a LEGO LEGO LEGO" ~własne
 
 
 
SERVATOR 
VIP


Wiek: 47
Dołączył: 08 Lis 2013
Wpisy: 3432
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2017-05-16, 19:40   

Jak Ci się nie chce liczyć, to możesz się nie zgłaszać. To chyba oczywiste.
_________________
Mój "blożek"
Liga Gorących Szesnastek
 
 
 
Styrany 

Wiek: 24
Dołączył: 01 Maj 2016
Wpisy: 26
Skąd: Zamość
Wysłany: 2017-05-17, 17:45   

Czy jeżeli chodzi o kategorię technic to chodzi tutaj że jak mam 2 wykorzystane silniki to nie mogę już dołączyć funkcji pojazdu na korbki?
 
 
 
3dom 
Adminus Emeritus


Wiek: 33
Dołączył: 18 Kwi 2011
Wpisy: 5646
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2017-05-17, 18:43   

Nie możesz.
Można użyć 1 silnika i 2,5 korbki :)
_________________
...na mieście już ćwierkają wróble... 🐦🐦🐦
nisiia napisał/a:
SMAŻ SIĘ W PIEKLE ZA TE POSPINANE PLEJTY!!!!!!!!
 
 
 
McJakub 

Wiek: 21
Dołączył: 16 Mar 2017
Wpisy: 5
Skąd: Gorzów Wielkopolski
Wysłany: 2017-05-21, 18:28   

Jak jest w kwestii customów?
Chodzi mi głownie o hełmy i karabiny.
 
 
 
Falcrum 
Żółtodziób


Wiek: 19
Dołączył: 29 Sie 2016
Wpisy: 293
Skąd: Lublin
Wysłany: 2017-05-21, 20:51   

McJakub napisał/a:
Jak jest w kwestii customów?
Chodzi mi głownie o hełmy i karabiny.

Zdaje się, że tak jak w przypadku MOCów, czyli są dozwolone.
Czuję, że Twoja ulubiona pozycja to Most na rzece Kwai ;)
_________________
A szare klocki są najbardziej kolorowe!
 
 
 
Bricksley 


Wiek: 29
Dołączył: 29 Mar 2005
Wpisy: 146
Skąd: Stalowa Wola
Wysłany: 2017-05-21, 23:07   

Falcrum napisał/a:
McJakub napisał/a:
Jak jest w kwestii customów?
Chodzi mi głownie o hełmy i karabiny.

Zdaje się, że tak jak w przypadku MOCów, czyli są dozwolone.

Pozwól że na pytania będą odpowiadać organizatorzy.
_________________
Pozdrawiam, Bricksley :)
 
 
 
bacon 
Adminus Emeritus
Master of Disaster


Wiek: 42
Dołączył: 26 Lip 2012
Wpisy: 1510
Skąd: Piekary Śląskie
Wysłany: 2017-05-22, 08:11   

Co to za customowe hełmy? Z plasteliny?
Czy raczej masz na myśli Brickarmsy itp?
 
 
 
Falcrum 
Żółtodziób


Wiek: 19
Dołączył: 29 Sie 2016
Wpisy: 293
Skąd: Lublin
Wysłany: 2017-05-27, 12:24   

Zadam pytanie do kategorii szóstej, a nawet pozwolę odpowiedzieć na nie organizatorom :)
Mam zbudować pracę o szkielecie identycznym do szkieletu znanego z zestawów, czy mogę stworzyć budowlę o identycznych rozmiarach, ale przykładowo zbuduję ją SNOTem?
_________________
A szare klocki są najbardziej kolorowe!
 
 
 
3dom 
Adminus Emeritus


Wiek: 33
Dołączył: 18 Kwi 2011
Wpisy: 5646
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2017-05-29, 10:16   

Falcrum napisał/a:
Mam zbudować pracę o szkielecie identycznym do szkieletu znanego z zestawów, czy mogę stworzyć budowlę o identycznych rozmiarach, ale przykładowo zbuduję ją SNOTem?


Oba rozwiązania są dopuszczalne.
_________________
...na mieście już ćwierkają wróble... 🐦🐦🐦
nisiia napisał/a:
SMAŻ SIĘ W PIEKLE ZA TE POSPINANE PLEJTY!!!!!!!!
 
 
 
Styrany 

Wiek: 24
Dołączył: 01 Maj 2016
Wpisy: 26
Skąd: Zamość
Wysłany: 2017-05-31, 13:04   

Czy jeżeli mamy kategorię technic to załóżmy mam 2 silniki w modelu. Ale chciałbym switch'em obsługiwać włącznik świateł czy takie coś to już za dużo?
 
 
 
3dom 
Adminus Emeritus


Wiek: 33
Dołączył: 18 Kwi 2011
Wpisy: 5646
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2017-05-31, 15:31   

Za dużo. Ale jak podłączysz światła do BB to będzie ok.
_________________
...na mieście już ćwierkają wróble... 🐦🐦🐦
nisiia napisał/a:
SMAŻ SIĘ W PIEKLE ZA TE POSPINANE PLEJTY!!!!!!!!
 
 
 
Styrany 

Wiek: 24
Dołączył: 01 Maj 2016
Wpisy: 26
Skąd: Zamość
Wysłany: 2017-05-31, 16:03   

Czyli rozumiem dźwignia do skrzyni biegów też odpada? Dajmy na to przykład samochód: silnik do jazdy przod tył i skręt i to tyle z funkcji?
 
 
 
3dom 
Adminus Emeritus


Wiek: 33
Dołączył: 18 Kwi 2011
Wpisy: 5646
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2017-05-31, 16:33   

Tak - chodzi o to żeby próg wejścia był niski i porównywalne szanse miały osoby dopiero zaczynające przygodę z LEGO jak i te posiadające znaczną kolekcję zestawów/elementów. Bardziej nacisk na kreatywność niż zbudowanie modelu z 20 funkcjami i 10 silnikami.
_________________
...na mieście już ćwierkają wróble... 🐦🐦🐦
nisiia napisał/a:
SMAŻ SIĘ W PIEKLE ZA TE POSPINANE PLEJTY!!!!!!!!
 
 
 
Wyświetl wpisy z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich wpisów
Nie możesz usuwać swoich wpisów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,054 sekundy. Zapytań do SQL: 10