SEZON STT 2018

Wszystko co związane z / everything about LEGO Truck Trial, Cross Country, Truck Racing, Outdoor Car Racing

Moderatorzy: BJ, Aleksander Spyra, Blaha, Atros, ManiekManiak, omen, Mod Team, BJ, Aleksander Spyra, Blaha, Atros, ManiekManiak, omen, Mod Team

Autor
Wiadomość
Awatar użytkownika
Blaha
VIP
Posty: 876
Rejestracja: 2011-08-08, 23:09
Lokalizacja: Siemianowice Śląskie
brickshelf: blaha

 

SEZON STT 2018

#1 Post autor: Blaha »

Heloł!

Sezon STT 2017 dobieg końca, więc możemy już przymierzać się do omówienia tego jak chcemy aby wyglądał przyszły sezon.
Proszę aby w temacie wypowiadały się jedynie osoby biorące udział w sezonie 2017, oraz te, które zadeklarują chęć wzięcia udziału w rajdach w przyszłym sezonie.
Wpisy nie na temat i zupełnie nic nie wnoszące do dyskusji będą kasowane, aby nie zaśmiecać wątku.
Pozwolicie, że w tym pierwszym poście, dla zachowania przejrzystości, będę wklejał Wasze posty z propozycjami.
Wiem, że część zawodników ma już swoje propozycje, dlatego napiszę od siebie tylko:

Blaha:
1. Zmiana punktacji za każdy rajd. Moim zdaniem w obecnej formie tworzymy zbyt dużą przepaść punktową likwidujemy presję wyniku i walkę o wynik w tabeli. Np. dla 4 startujących Zawodników w rajdzie jest następująca punktacja od 1 miejsca: 7, 5, 3, 1. Między skrajnymi miejscami to aż 6 punktów. Nie do odrobienia w praktyce i za duża przepaść moim zdaniem. Pierwsze miejsce jest faktycznie aż 7 razy bardziej warte niż czwarte??
Co proponuję?
Wprowadzenie stałej punktacji - i przy obecnych siedmiu rajdach w sezonie - za 1 miejsce w danym rajdzie byłoby to 6 punktów - i co punkt mniej aż do 6 miejsca za 1 punkt. Od 7 miejsca i niżej - bez punktów.
Co to daje?
Ciaśniejsza punktacja, w zamyśle bardziej zacięta walka oraz co najważniejsze - na co zwrócił mi uwagę Jaca: np. sześć pierwszych miejsc jest wyżej punktowanych niż siedem drugich miejsc! (6x6=36)>(7x5=35). Tu nie wypaczymy wyniku. Ma to zastosowanie dla każdej dowolnej pary miejsc różnych o 1 stopień.
Myślę, że ta zmiana wprowadziłaby bardziej zaciętą i sprawiedliwą punktowo rywalizację.

Jaca:
1. dodanie pojazdów przegubowych z sugerowanym przelicznikiem 1:1 z "normalnymi" pojazdami,
2. Zniesienie wymogu skrzyni biegów,
3. Zwężenie bramek o dwa study,
4. Zwiększenie wpływu długości na przelicznik,
5. Zwiększenie kary za nzal bramkę z 210s do 240s,
6. Zwiększenie kary nieprzygotowania z 10s do 20s,
7. Stały system punktacji za uzyskany wynik w pojedyńczym rajdzie
8. Jedna kara zamiast dotknięcia i zniszczenia
9. Jazda jednym układem cały sezon: np. Wszyscy 6x6

Sebanm:
1. Punktacja i to co zaproponował Blachu mnie odpowiada, ale punktację liczyłbym od 10 pkt. za 1 miejsce do 1pkt. za 10 miejsce. Więcej zawodników nie będzie a jak się wydarzy to po 1pkt. od 10 miejsca.
Liczba rajdów ukończonych jest też istotna,
nie tylko pierwsze miejsca i dlatego zawodnik zajmujący drugie miejsce więcej razy może wygrać z zawodnikiem,
który zajmuje tylko pierwsze miejsce, ale startuje w mniejszej ilości rajdów.
2. Zakaz komentowania, doradzania, rozpraszania w czasie jazdy zawodnika na sekcji do momentu jej zakończenia.
(To jest jazda samodzielna a nie z pilotem, wymagane jest skupienie i precyzja)
Tylko rzeczowe rozmowy dotyczące przejazdu.

Zozoleon:
1. Zrobienie szerszych bramek, ale zaliczamy z kołem na słomce
2. Ujednolicenie dotknięcia i zniszczenia
3. Wybranie jednego układu na przyszły sezon STT

Kamyk:
1. Chciałbym uniknąć sytuacji, która miała miejsce na 6 rajdzie, gdzie przed pierwszą sekcją Jaca zdecydował, że weźmie nieprzygotowanie, aby zobaczyć, jak ja pojadę sekcję. Nie mówię, że to było niezgodne, ale w założeniu ta kara miała służyć zmobilizowaniu do nie spóźniania się i nie przedłużania rajdu. Dlatego ja bym zastrzegł, że nie można jej w taki sposób wykorzystywać lub ją zwiększył na tyle, by nie opłacało się jej branie bez powodu.
2. Co do tego co poruszył Zozoleon w poprzednim poście odnośnie jechania trasy w drugą stronę i przeszkody wyeliminowującej dany układ - rzeczywiście to trochę chamskie by w taki sposób obniżać wynik rywalom na aż 2 sekcjach. Na jednej ok, może być bramka nieprzejezdna, w końcu nie testujemy trasy przed jazdą, ale w takim wypadku przy jechaniu w drugą stronę sekcji, ja bym zmienił tę konkretną bramkę, gdzie dany układ nie miał szans przejechać. Nie zajmie to wiele czasu, a na pewno ukróci układanie sekcji pod siebie i zwiększy zdrową rywalizację.
Ostatnio zmieniony 2018-05-25, 09:18 przez Blaha, łącznie zmieniany 7 razy.

Awatar użytkownika
Uncle Jaca
Posty: 1122
Rejestracja: 2012-04-21, 14:00
Lokalizacja: Tarnowskie Góry
brickshelf: jacaelnegro

 

Re: SEZON STT 2018

#2 Post autor: Uncle Jaca »

Blaha pisze:Proszę aby w temacie wypowiadały się jedynie osoby biorące udział w sezonie 2017, oraz te, które zadeklarują chęć wzięcia udziału w rajdach w przyszłym sezonie.
Wpisy nie na temat i zupełnie nic nie wnoszące do dyskusji będą kasowane
+1

No to już masz co wywalać :)


Moje propozycje już znacie, ale niech są w jednym miejscu:
- dodanie pojazdów przegubowych z sugerowanym przelicznikiem 1:1 z "normalnymi" pokazdami,
- zniesienie wymogu skrzyni biegów,
- zwężenie bramek o dwa study,
- zwiększenie wpływu długości na przelicznik,
- zwiększenie kary za nzal bramkę z 210s do 240s,
- zwiększenie kary nieprzygotowania z 10s do 20s,
- stały system punktacji za uzyskany wynik w pojedyńczym rajdzie

Aham, jedna kara zamiast dotknięcia i zniszczenia

I kluczowa zmiana, nad którą dziś debatowaliśmy wspólnie tj.JAZDA JEDNYM UKŁADEM CAŁY SEZON WSZYSCY 6X6
Ostatnio zmieniony 2017-09-10, 20:46 przez Uncle Jaca, łącznie zmieniany 2 razy.
Pies utonął, łańcuch pływa

sebanm
VIP
Posty: 362
Rejestracja: 2009-08-13, 21:17
Lokalizacja: Opole

#3 Post autor: sebanm »

Dla mnie istotne są dwie zmiany:

1. Punktacja i to co zaproponował Blachu mnie odpowiada, ale punktację liczyłbym od 10 pkt. za 1 miejsce do 1pkt. za 10 miejsce. Więcej zawodników nie będzie a jak się wydarzy to po 1pkt. od 10 miejsca.
Liczba rajdów ukończonych jest też istotna,
nie tylko pierwsze miejsca i dlatego zawodnik zajmujący drugie miejsce więcej razy może wygrać z zawodnikiem,
który zajmuje tylko pierwsze miejsce, ale startuje w mniejszej ilości rajdów.

2. Zakaz komentowania, doradzania, rozpraszania w czasie jazdy zawodnika na sekcji do momentu jej zakończenia.
(To jest jazda samodzielna a nie z pilotem, wymagane jest skupienie i precyzja)
Tylko rzeczowe rozmowy dotyczące przejazdu.

Słowo komentarza do zmian z postu Jacy:

1. Ok, chociaż nie wszystko rozumiem.
2. Ok, bez skrzyni i tak nie można się liczyć na dobrą pozycję.
3. Po co zmniejszać bramki o 2st. i wymuszać budowanie w 23st. możemy wybrać szerokość
minimalną trialówki 25st, to samo, stabilność lepsza.
4. Tak.
5. Tak.
6. Tak.
7. Tak.
8. Nie. Jazda straci na finezji i stanie się uproszczona. System słomkowy jest dobry i odgięta na stałe słomka to zniszczenie w innym razie to dotknięcie.
9. Tak. Układ do wyboru przed rajdem, albo przed sezonem, do ustalenia.

Awatar użytkownika
Aleksander Spyra
VIP
Posty: 243
Rejestracja: 2013-08-20, 18:41
Lokalizacja: Tarnowskie Góry

#4 Post autor: Aleksander Spyra »

Kilka słów ode mnie:
Wróciłem do STT po sporej przerwie, po której zastałem sporo zmian. Myślę, że większość na plus! Pierwsza rzecz - jeżdżenie sekcji w dwie strony. Pomysł jest dobry - mniej układania, więcej jeżdżenia. Przeszkody w dużęj cześci pokonujemy zupełnie inaczej w rożne strony, więc bardzo się nie powtarzamy, a więcej możemy wycisnąć z terenu. Myślę jednak, że bardzo trzeba uważać przy 'obracaniu' trasy. Czasem jest tak, że jedziemy przeszkodę dwa razy w tą samą stronę - bo po odwróceniu jest nieprzejezdna, albo odwrotnie, za łatwa. I wszystko jest spoko, póki ta przeszkoda nie jest jakaś szczególnie kłopotliwa do pokonania przez konkretny pojazd czy układ. Na czwartym rajdzie, na jednej z sekcji miałem szczerą ochotę wam powiedzieć, że, delikatnie mówiąc, nie bawi mnie to, że mam jechać drugi raz dwa te same dropy (na których bezsprzecznie mam się najgorzej). Nie przeszkadza mi, że czasem pojawia się przeszkoda, która jest nieprzejezdna dla mojego auta, ale jeżeli z jej powodu mam uzyskać słaby wynik na DWÓCH sekcjach, to coś jest nie tak.
Myślę, że trzeba też przyjrzeć się zasadom zaliczania bramek. Uważam, że wymóg, by w bramce znajdowało się 50% pojazdu - przy wjeździe i przy wyjeździe, jest bardzo rozsądny, ale zapis ten jest ciężki do rozstrzygnięcia. Widzimy jak słomki się ruszają, jesteśmy w stanie stwierdzić, czy auto utknęło - ale nikt nie ma linijki w oczach, żeby mierzyć, czy gwóźdź był na środku auta czy też nie.
Proponuję, żebyśmy poszerzyli (już dość szerokie bramki) o dodatkowe 2-3 study, i wprowadzili wymóg, że wjeżdżać i wyjeżdżać z bramki możemy tylko między słomkami albo oponą na gwoździu. Jeżeli koło ześliźnie się z gwoździa, to trzeba będzie wycofać i jechać jeszcze raz. Myślę, że stosując tą zasadę oraz wbijając gwoździe zawsze poniżej harmonijki w słomce, pozwoli to na zmniejszenie liczby kłótni i nieścisłości, czy ktoś zaliczył bramkę czy nie. Dużo łatwiej jest określić, czy koło znajduje się na gwoździu, czy obok niego. Dodatkowo, zmniejszy to bardzo możliwości cięcia bramek - jest to plus, jak i minus. Świadome wybieranie kary jest swego rodzaju umiejętnością, optymalizuje przejazd trasy. Niestety, często zniszczenie dostanie zawodnik, który na szybszym biegu skosi bramkę, i ten, który straci czas na ostrożnym pokonywaniu bramki i przypadkiem najedzie kantem opony na słomkę.
Myślę też, że przy takim zapisie, można ujednolicić karę dotknięcia i zniszczenia - i ustalić nowy czas dodawany za kontakt z bramką. Myślę, że 30 sekund to odpowiednia liczba. Przy szerszych bramkach powinno też być mniej sytuacji, gdzie auto bujając się przypadkiem dotyka słomki.
Trzecia sprawa - różnorodność pojazdów. Dopuszczamy kilka układów, ale na rajdach pojawiają się tylko układy 4x4 i 8x8, rzadziej 6x6. Ma to sens! Ale budzi pewną niezdrową konkurencję. Myślę że każdy z nas jest świadom, że różne układy różnie sobie radzą na tych samych przeszkodach. W obrębie jednego układu też występują takie różnice - ale dużo mniejsze.
Proponuję, żebyśmy ustalili, że w kolejnym sezonie STT startujemy tylko jednym układem. Wydaje mi się, że najbardziej optymalnym wyborem jest układ 6x6 - nie jest bardzo skomplikowany w budowie (jedna oś skrętna), jest duuuży rozstrzał wśród możliwych modeli do zreplikowania - więc rożnorodność pozostanie, a sterowanie tym układem nie jest takie oczywiste, jakim się wydaje.

Podsumowując, optuję za:
- zrobieniem szerszych bramek, ale zaliczamy z kołem na słomce
- ujednoliceniem dotknięcia i zniszczenia
- wybraniem jednego układu na przyszły sezon STT

Co do wcześniejszych propozycji:
Przeguby - tak, tak, jak najbardziej!
Brak skrzyń - dla mnie to trochę krok w tył...
Zwiększenie wpływu długości na przelicznik - tak, można by je ciut zwiększyć
Stały system punktacji - jak najbardziej
Nieprzygotowanie zwiększyłbym do tych 20s, ale z niezaliczeniem bramki bym poczekał, bo na razie nikt nie wygrywał sekcji rezygnując z bramki, która przejechali inni. No chyba, że się mylę :P
Zakaz komentowania - ciężko będzie to egzekwować ;) Gadatliwe chłopaki jesteśmy...

Pozbierajmy jeszcze trochę przemyśleń, spostrzeżeń i propozycji i głosujmy :)

Kamyk
VIP
Posty: 237
Rejestracja: 2013-03-07, 11:01
Lokalizacja: Będzin
brickshelf: kamyk970

 

#5 Post autor: Kamyk »

Moje propozycje zmian:

1. Chciałbym uniknąć sytuacji, która miała miejsce na 6 rajdzie, gdzie przed pierwszą sekcją Jaca zdecydował, że weźmie nieprzygotowanie, aby zobaczyć, jak ja pojadę sekcję. Nie mówię, że to było niezgodne, ale w założeniu ta kara miała służyć zmobilizowaniu do nie spóźniania się i nie przedłużania rajdu. Dlatego ja bym zastrzegł, że nie można jej w taki sposób wykorzystywać lub ją zwiększył na tyle, by nie opłacało się jej branie bez powodu.
2. Co do tego co poruszył Zozoleon w poprzednim poście odnośnie jechania trasy w drugą stronę i przeszkody wyeliminowującej dany układ - rzeczywiście to trochę chamskie by w taki sposób obniżać wynik rywalom na aż 2 sekcjach. Na jednej ok, może być bramka nieprzejezdna, w końcu nie testujemy trasy przed jazdą, ale w takim wypadku przy jechaniu w drugą stronę sekcji, ja bym zmienił tę konkretną bramkę, gdzie dany układ nie miał szans przejechać. Nie zajmie to wiele czasu, a na pewno ukróci układanie sekcji pod siebie i zwiększy zdrową rywalizację.

Co zmian proponowanych:
- jechanie jednym układem - chciałbym to zobaczyć, rywalizacja byłaby dużo bardziej zacięta, ale zastanawiam się czy narzucanie układu dla nowych zawodników ma sens. Gdyby to jeszcze było 4x4, to rozumiem, ale 6x6 wymaga trochę więcej pracy i doświadczenia. Dlatego dla nowych zawodników ja bym dopuścił każdy układ na ich pierwszy sezon
- ujednolicenie D i Z - moim zdaniem system słomkowy się sprawdza i nie trzeba tego zmieniać
- zakaz komentowania - takie zdanie jak przedmówca - myślę że temu nie podołamy ;)
- brak skrzyń - nie mam zdania, są argumenty za i przeciw
- zwężenie bramek/rozszerzenie i inne zaliczanie - to kwestia do przedyskutowania, ja bym to omówił na spotkaniu, w każdym razie zrobić coś trzeba
- kara za niezaliczenie bramki - ja bym zostawił tak jak jest, te 3,5 minuty to i tak dużo

Co do reszty proponowanych zmian, to jestem na TAK

Awatar użytkownika
Uncle Jaca
Posty: 1122
Rejestracja: 2012-04-21, 14:00
Lokalizacja: Tarnowskie Góry
brickshelf: jacaelnegro

 

#6 Post autor: Uncle Jaca »

Podoba mi się naliczanie zaproponowane przez Sebe od 10 w dół co punkt.

Ustawiania skcji w dwie strony z tym samym dropem nie powinniśmy stosować, chyba, że będziemy jeździć tym samym układem i wszyscy będą za pokonywaniem wtórnym tej przeszkody (lub innej o znacznym stopniu trudności)

Komentowanie - sami wiemy, że będzie ciężko ale można się postarać :)

Zaproponowałbym jeszcze powrót do systemu 6 rajdów wszystkich liczonych - uzasadnienie w temacie ostatniego rajdu w sezonie.

Edit.

Jeśli chodzi o nowe osoby nie narzucałbym układu tylko pozostawił dowolność i zniósłbym wobec nich wymóg skrzyni - dodałbym zapis o tym, iż osoby nowe (lub po prostu nie aktywne, powracające) to osoby nie ujęte w generalce za poprzedni sezon, tym samym zachęcił też starych wyjadaczy.

Wymóg skrzyni może komplikować wgl samą chęć budowy. Wiadomo, że lepiej ją mieć i mieć większe możliwości ale sprytne autko z silnikami w mostach też mogłoby powalczyć i namieszać - dlatego po przemyśleniu tematu tylko taki zapis dla nowych osób.

Przemyślmy poruszone wszystkie wyżej kwestie, na intergracji poddamy je pod głosowanie.
Ostatnio zmieniony 2017-09-21, 10:13 przez Uncle Jaca, łącznie zmieniany 1 raz.
Pies utonął, łańcuch pływa

Awatar użytkownika
Blaha
VIP
Posty: 876
Rejestracja: 2011-08-08, 23:09
Lokalizacja: Siemianowice Śląskie
brickshelf: blaha

 

#7 Post autor: Blaha »

Na sobotniej integracji drogą głosowania przyjęliśmy następujące zmiany na sezon 2018:
1. Zmiana punktacji za poszczególny rajd. Punktowane będzie sześć miejsc począwszy od pierwszego miejsca (6 punktów) do szóstego miejsca (1 punkt). Od miejsca siódmego i dalsze - bez punktów.
2. Zadecydowaliśmy, że w przyszłym sezonie obowiązują starty układami 6x6 dla osób ujętych w generalce za 2017 rok. Natomiast dla osób nowych i powracających - układ dowolny z przedziału 4x4, 6x6, 8x8.
3. Możliwość zbudowania pojazdu przegubowego - przelicznik stosowany jak dla analogicznego układu bez przegubu.
4. Zniesienie wymogu posiadania skrzyni biegów.
5. Zmiana w zasadzie pokonywania bramki. Nie ma już zastosowania reguła pokonywania bramki więcej niż połową szerokości pojazdu. Od przyszłego sezonu pojazd musi przejechać kołem co najmniej po gwoździu/słomce. Koło poza chorągiewką na zewnątrz bramki nie zalicza jej.
6. Zwiększenie wpływu długości auta na przelicznik. Dla tej części przelicznika przyjęliśmy następujące wartości: ilość osi skrętnych 30% , długość 70%.
7. Zwiększenie kary za niezaliczoną bramkę do 240 sekund.
8. Zwiększenie kary "Nieprzygotowanie" do 20 sekund. Brak możliwości wzięcia jej taktycznie przed przejazdem.
9. Przy wytyczaniu kolejnej sekcji korzystającej z bramek poprzedniej, potrzebna akceptacja wszystkich uczestników co do bramki, która okazała się wcześniej nieprzejezdna/bardzo utrudniająca jej zaliczenie w pewnych sytuacjach - np. stromy zjazd- tzw. drop, czy bardzo mocny przechył itp.
10. Sędziowanie sekcji tylko i wyłącznie przez wybranych do tego uprzednio Sędziów. Jeden Sędzia jest uznawany za Głównego i to jedynie jego komend słucha startujący Zawodnik.
11. Zgłoszenia będą przyjmowane i publikowane w osobnym temacie. Zmianie ulegnie dzień będący terminem ostatecznym wysłania zgłoszenia - od przyszłego roku będzie to każda ŚRODA bezpośrednio przed rajdem. Aby mógł odbyć się rajd minimalna ilość przyjętych zgłoszeń to 4.
---edit---
12. Obowiązkowa osłonięta przestrzeń za kabiną. W przypadku pojazdu zbudowanego na 25 studów szerokości, osłonięta przestrzeń ma wynosić 25 studów i zaczynać się nie dalej niż dwa study za kabiną oraz biec do końca pojazdu zakrywając całkowicie koła ostatniej osi.
---/edit---

Jest jeszcze sprawa, którą poruszył Seba i nie chcę jej umieszczać w punkcie.
Na prośbę Zawodnika jadącego sekcję o ciszę i nie komentowanie niepotrzebne - proszę uszanować taką prośbę.


W następnej kolejności zaktualizowany zostanie regulamin i arkusz liczący przeliczniki.
Ostatnio zmieniony 2017-10-10, 20:25 przez Blaha, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Lomeltor
Posty: 264
Rejestracja: 2015-03-01, 21:19
Lokalizacja: Tarnowskie Góry
brickshelf: Proszę uzupełnić

 

#8 Post autor: Lomeltor »

Ja bym jeszcze poprawił ten zapis:
- osłoniętą przestrzeń w co najmniej 90% szerokości za kabiną,
Jaca to jakoś ładnie ujął, ... 90% szerokości całkowitej pojazdu?
STT | Typowy technicowiec

Awatar użytkownika
Uncle Jaca
Posty: 1122
Rejestracja: 2012-04-21, 14:00
Lokalizacja: Tarnowskie Góry
brickshelf: jacaelnegro

 

#9 Post autor: Uncle Jaca »

Dzięki Blahu.

Chyba dobrze byłoby aby dla pojazdów np. na 25studów szerokości ta osłonięta przestrzeń wynosiła właśnie te 25studów zaczynała się conajmniej dwa study za kabiną i biegła do końca pojazdu zakrywając całkowicie koła ostatniej osi.

Analogicznie dla innych szerokości. A czasem ciężko policzyć te 90% bo są te plandeki powycinane, pozaokrąglane itp. Ale to tylko sugestia :P

Fajnie, że omówiliśmy zmiany rychło bo wiadomo co budować. Po cichu liczyłem na układ 4x4, ale przynajmniej skrzynie znieśliśmy dla świerzaków. Będzie mega ciasno i częściej będą decydować gramy i sekundy. Bedzie ciężki sezon, jeden układ to nie będzie lamętu że coś traska nie halo czy bramka kijowa :P

Zgłaszać się będziemy w nowym temacie, tak jak Blaha napisał. To fajny pomysł, dobrze, że autorski hehe ;)

Co budujecie Pany? Ja Kamaza chyba, chyba, że Tatre Evo przemyje karczerem ;)
Pies utonął, łańcuch pływa

Awatar użytkownika
Lomeltor
Posty: 264
Rejestracja: 2015-03-01, 21:19
Lokalizacja: Tarnowskie Góry
brickshelf: Proszę uzupełnić

 

#10 Post autor: Lomeltor »

Na chwilę obecną skupiam się nad DFC (zapraszam do innego tematu), po tym jak nie ma skrzyń mam kilka szalonych planów :P Może przebuduję raz jeszcze kamaza jak się nie uda mam urala którym za wiele nie pośmigałem ostatnio ;/
STT | Typowy technicowiec

sebanm
VIP
Posty: 362
Rejestracja: 2009-08-13, 21:17
Lokalizacja: Opole

#11 Post autor: sebanm »

Jeszcze nie wiem, ale na pewno to będzie Tatra.

Awatar użytkownika
Blaha
VIP
Posty: 876
Rejestracja: 2011-08-08, 23:09
Lokalizacja: Siemianowice Śląskie
brickshelf: blaha

 

#12 Post autor: Blaha »


Awatar użytkownika
Uncle Jaca
Posty: 1122
Rejestracja: 2012-04-21, 14:00
Lokalizacja: Tarnowskie Góry
brickshelf: jacaelnegro

 

#13 Post autor: Uncle Jaca »

Dobrze, że regulamin wisi wiadomo co budować a z naszego doświadczenia, patentów i przemyśleń czerpie też LTTC :) Oponki gwoździe słomki boxy klatki skrzyni brak masy minimalne nawet kolejność startową trza oblatać. Fajnie :)
Pies utonął, łańcuch pływa

Awatar użytkownika
Lomeltor
Posty: 264
Rejestracja: 2015-03-01, 21:19
Lokalizacja: Tarnowskie Góry
brickshelf: Proszę uzupełnić

 

#14 Post autor: Lomeltor »

A się tak zapytam gdzie są nasze aktualne bramki ?
STT | Typowy technicowiec

Awatar użytkownika
Blaha
VIP
Posty: 876
Rejestracja: 2011-08-08, 23:09
Lokalizacja: Siemianowice Śląskie
brickshelf: blaha

 

#15 Post autor: Blaha »

Chyba Olek ma.
Krowkens pisał mi o słomkach - rozumie, że deklaruje się je dostarczyć.
Co reszta Zawodników?
Ostatnio zmieniony 2017-10-29, 11:23 przez Blaha, łącznie zmieniany 1 raz.

ODPOWIEDZ