[MOC] Mercury class Interceptor

Aquazone, Mecha, Space, SW, Underground, Bionicle, Hero Factory

Moderator: Mod Team

Autor
Wiadomość
Awatar użytkownika
brickmartil
Posty: 90
Rejestracja: 2016-06-27, 14:08
Lokalizacja: Manchester
: brickmartil

 

[MOC] Mercury class Interceptor

#1 Post autor: brickmartil »

Witajcie. Po dłuższej nieobecności chciałbym zaprezentować wam "ostateczną" wersje mojej pościgówki. Cudzysłów dlatego, że ciągle znajduję na tym modelu miejsca do mniejszej kosmetyki. To przykład projektu, który nieustannie ulega jakimś zmianom od półtora roku. W każdym razie nie przewiduje w nim już większych zmian i nie mogę go dłużej traktować jako wersję WIP.

Na dniach powinienem dotrzaskać zdjęć=)

Obrazek

Obrazek
Ostatnio zmieniony 2018-02-09, 22:09 przez brickmartil, łącznie zmieniany 1 raz.
Ideas are bulletproof

Awatar użytkownika
Falcrum
Posty: 311
Rejestracja: 2016-08-29, 14:22
Lokalizacja: Lublin
HELF: GrandVigoFalcrum

 

#2 Post autor: Falcrum »

Nie muszę chyba pisać, że statki kosmiczne świetnie Ci wychodzą, bo przecież jesteś ekspertem w tej dziedzinie :)
Przyczepię się tylko do jednego szczególiku: przekombinowałeś z dziobem, tj. bardziej mi się podoba, jak statek (a w szczególności jego przód) jest jednolity, spójny i nie zaszkodzi, i front pojazdu stylizowany na kropelkę jest jak najbardziej w porządku, jednakże jak już się na takie (zresztą bardzo skomplikowane) rozwiązanie decydujemy, to wypadałoby pokombinować z kątowaniem wszystkich elementów, budując na bazie prostopadłościanu ciężko/ niemożliwym (zakreślić właściwe) jest odwzorowanie płynnych obłości. I właśnie przez to dziób Twojego myśliwca przechwytującego przypomina raczej zaśnieżony teren, niż fragment statku kosmicznego.
Natomiast reszta statku wygląda wprost rewelacyjnie- przepięknie greeblujesz.
Nie jestem fanem doszukiwania się sensu w technologii fantastycznej, ale w jakim celu boczne silniki nie leżą równolegle do siebie?
Ostatnio zmieniony 2018-02-10, 11:09 przez Falcrum, łącznie zmieniany 1 raz.
A szare klocki są najbardziej kolorowe!

Awatar użytkownika
cichy1987
Posty: 297
Rejestracja: 2017-10-04, 09:38
Lokalizacja: Dębołęka, Sieradz
HELF: cichy1987
: cichy1987
Kontakt:

   

#3 Post autor: cichy1987 »

Dobra robota.:) Świetna pościgówka.:) Gratuluje.:)
Lego nasze Lego

Awatar użytkownika
brickmartil
Posty: 90
Rejestracja: 2016-06-27, 14:08
Lokalizacja: Manchester
: brickmartil

 

#4 Post autor: brickmartil »

Falcrum pisze:Nie muszę chyba pisać, że statki kosmiczne świetnie Ci wychodzą, bo przecież jesteś ekspertem w tej dziedzinie :)
Przyczepię się tylko do jednego szczególiku: przekombinowałeś z dziobem, tj. bardziej mi się podoba, jak statek (a w szczególności jego przód) jest jednolity, spójny i nie zaszkodzi, i front pojazdu stylizowany na kropelkę jest jak najbardziej w porządku, jednakże jak już się na takie (zresztą bardzo skomplikowane) rozwiązanie decydujemy, to wypadałoby pokombinować z kątowaniem wszystkich elementów, budując na bazie prostopadłościanu ciężko/ niemożliwym (zakreślić właściwe) jest odwzorowanie płynnych obłości. I właśnie przez to dziób Twojego myśliwca przechwytującego przypomina raczej zaśnieżony teren, niż fragment statku kosmicznego.
Natomiast reszta statku wygląda wprost rewelacyjnie- przepięknie greeblujesz.
Nie jestem fanem doszukiwania się sensu w technologii fantastycznej, ale w jakim celu boczne silniki nie leżą równolegle do siebie?
Dziękuję bardzo. Nie wiem, kiedy stałem się ekspertem od statków kosmicznych - miło mi to czytać. Tak jak zauważyłeś - zdaję sobie sprawę z tego, że krągłości nie są płynne. Zrobiłem to najlepiej jak umiałem. Prawdopodobnie dałoby się zrobić to lepiej. Mimo wszystko jestem zadowolony z efektu=D
Silniki natomiast nie są równoległe bo tak wygląda to lepiej. Zawsze stawiam wygląd ponad funkcjonalność=D Swoją drogą skrzydła z silnikami są na zawiasach, więc można ustawić je równolegle. Są krzywo z premedytacją;)
cichy1987 pisze:Dobra robota.:) Świetna pościgówka.:) Gratuluje.:)
Bardzo dziękuję.
Ideas are bulletproof

ODPOWIEDZ