Jaki zestaw Technic wybrać?

Technic, Scale Modeling, Great Ball Contraption

Moderatorzy: Mod Team, Mod Team

Autor
Wiadomość
walek_87
Posty: 5
Rejestracja: 2017-01-25, 10:14
Lokalizacja: Stargard
brickshelf: Jeszcze nie posiadam

 

Jaki zestaw Technic wybrać?

#1 Post autor: walek_87 »

Cześć,

potrzebuję Waszej pomocy. Jako że moja skarbonka z funduszem celowym - klocki Technic, jest już prawie pełna chcę zakupić kolejny zestaw.

Jestem początkującym AFOL'em i póki co, posiadam cztery zestawy:
- 42062 - Port przeładunkowy
- 42053 - Volvo EW160E
- 42065 - Zdalnie sterowana wyścigówka
- 42069 - Ekstremalna przygoda

Wygląd zestawu ma dla mnie mniejsze znaczenie niż fajne, przemyślane działające mechanizmy. Ostatnio zakupiłem ksiązkę Sariela 'The Unofficial Lego Technic Builder's Guide' i powoli będę się w nią wczytywał i testował.

I teraz poszukuję zestawu, który będzie "techniczy" a ponadto rozbuduje rozsądnie moją kolekcję klocków, żeby wkrótce mieć już bazę do własnej inwencji twórczej :)

Na zakupy mam 1000 zł. Przeglądając internet, w głowie mam dwa, może trzy zestawy, które są jeszcze dostępne nie jako "antyki" i w rozsądnej cenie:
- 42043 - Mercedes Arocs
- 42055 - Kombajn górniczy
- 42054 - Class Xerion + coś jeszcze, bo cenowo zdecydowanie tańszy od dwóch powyższych.

Co z tego wybrać, a może zakupić coś innego?
Serdeczne dzięki za pomoc!!!
Ostatnio zmieniony 2018-02-25, 16:00 przez walek_87, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Filus
Posty: 596
Rejestracja: 2010-08-08, 20:37
Lokalizacja: Śląsk
brickshelf: Filus

 

#2 Post autor: Filus »

Witam Kolegę po fachu;).

W zasadzie to musisz sobie odpowiedzieć najpierw na jedno, najważniejsze pytanie - co chcesz budować. Bo to bardzo determinuje zakupy. Jeśli coś dużego, obudowanego panelami, to musisz sobie zakupy ukierunkować. Kupować zestawy w jednym kolorze etc. Od tego trzeba zacząć.