W związku z tym musimy się odnaleźć w nowej rzeczywistości przed wystawą w Pszczynie. Z płatnego wsparcia skorzystamy jeżeli znajdą się chętni na pełne paczki zestawów i/lub całość PBB/AB (można deklarować zakup części skrzynek.
W arkuszu można zapoznać się z dostępnymi zestawami i cenami.
Zasady:
1. W pierwszej kolejności prawo do zakupu mają osoby biorące udział w wystawie.
2. W przypadku niewykorzystania limitu, w zakupach mogą wziąć udział wszyscy Forumowicze z poniższymi zastrzeżeniami:
- W przypadku przekroczenia zapotrzebowania na dostępne zestawy/boxy zamówienia będą realizowane zgodnie z poniższymi priorytetami:
- Wystawianie modeli na wystawie w Pszczynie;
- Wsparcie organizacji eventu;
- Aktywny udział w życiu Klubu.
- Administracja zastrzega sobie prawo do wykluczenia wybranych osób z możliwości udziału w zakupach, np. ze względu na problemy w grupowych zakupach organizowanych w przeszłości na Forum.
4. Deadline: 28/03/2017 23:59
5. Obowiązuje ograniczenie 1 zestaw na osobę przy czym można zadeklarować chęć zakupu większej liczby zestawów. Jeżeli priorytety nie układają się wg wartości zestawów proszę zaznaczyć zółtym wypełnieniem komórki preferowany zestaw.
5a. Ograniczenie może zostać zniesione w przypadku niewykorzystania limitu zestawów.
6. Płatność - 2 tygodnie od momentu otrzymania faktury za klocki. Kiedy to nastąpi - nie wiadomo. Można przyjąć roboczo, że termin wpłaty będzie przypadać w maju. Płatność po kursie 1 EUR = 4,60 PLN. Kurs jest ustalony z zapasem, gdyż nie wiemy jak będzie się kształtował w momencie otrzymania faktury. Nadwyżki będą zwracane po rozliczeniu płatności.
6a. Brak wpłaty w terminie skutkować będzie brakiem możliwości wzięcia udziału w podobnych akcjach w przyszłości.
7. Zestawy będą rozsyłane lub przygotowane do odbioru w Pszczynie.
7a. W przypadku wysyłki nabywca pokrywa koszt przesyłki zestawu.
7b. W przypadku gdyby z przyczyn niezależnych od Administracji (np. poślizg po stronie LEGO lub dostawcy) zestawy nie dotarły przed otwarciem wystawy odbiór będzie możliwy na kolejnej klubowej wystawie lub wysyłka na koszt nabywcy.
8. Zgłoszeń należy dokonywać w tym temacie. Dla PBB/AB proszę również zadeklarować jaką część boxa chce się nabyć.
9. Zasady w tym roku istotnie się zmieniły ale odpowiedzi na niektóre pytania można znaleźć w poniższych tematach dotyczących Event Supportu na starych zasadach:
viewtopic.php?t=22867
viewtopic.php?t=24550
viewtopic.php?t=25281
viewtopic.php?t=25915
viewtopic.php?t=26441
viewtopic.php?t=27089
viewtopic.php?t=27561
viewtopic.php?t=28227
10. To nie jest zamówienie z S@H, nie otrzymujemy za nie punktów VIP, nie można płacić punktami VIP itd.
11. Administracja zastrzega sobie prawo do wpływu na ostateczny kształt zamówienia, jak również odrzucenia zgłoszeń w innym formacie niż opisany w pkt 8.
W bardziej przystępnej formie zestawy można zobaczyć na poniższych listach @Brickset - Tier 1; Tier 2.