Początkujący

Technic, Scale Modeling, Great Ball Contraption

Moderatorzy: Mod Team, Mod Team

Autor
Wiadomość
Bartas89
Posty: 9
Rejestracja: 2018-06-04, 12:06
Lokalizacja: Proszę uzupełnić
brickshelf: Proszę uzupełnić

 

Początkujący

#1 Post autor: Bartas89 »

Witam wszystkich po raz pierwszy :) Ostatnio zauważyłem reklamę klocków LEGO i przypomniało mi się, że za dzieciaka uwielbiałem je składać. Naszła mnie ochota, żeby kupić sobie jakiś zestaw i zacząć je kolekcjonować.
Z racji tego, że LEGO jest drogie, wolę się przed kupnem spytać o parę rzeczy bardziej doświadczonych ode mnie.
Z racji tego, że zajmuję się od dwóch lat modelarstwem moja przygoda z klockami pewnie polegałaby na tym, że kupuję zestaw, składam go, a potem ustawiam na półce i podziwiam ;)
Z tego co zauważyłem to większość ludzi raczej rozkłada je do pudełeczek, a potem tworzy z nich inne modele. Czy są ludzie którzy składają zestawy z pudełka, a potem je po prostu ustawiają do kolekcji na półce?
Pytam z tego względu, że np. w modelarstwie zestaw za 50 zł starcza mi na 4 miesiące grzebania przy nim. Z LEGO sytuacja jest inna, ponieważ zestawy są droższe i szybciej się je składa. I może się okazać, że w miesiącu będę kupował po 4 zestawy :P Pozdrawiam.
Ostatnio zmieniony 2018-06-04, 22:12 przez Bartas89, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
M_longer
VIP
Posty: 5429
Rejestracja: 2007-09-29, 08:47
Lokalizacja: Lubin
brickshelf: M-longer
Kontakt:

 

#2 Post autor: M_longer »

I może się okazać, że w miesiącu będę kupował po 4 zestawy :P
To i tak mało :)

Jetboy

Re: Początkujący

#3 Post autor: Jetboy »

Bartas89 pisze:Czy są ludzie którzy składają zestawy z pudełka, a potem je po prostu ustawiają do kolekcji na półce?
Cała masy tak robią. Są też tacy co kolekcjonują nieotwarte pudełka.