Boost Controller

Mindstorms, WeDo, Lego Digital Desinger, Stud.io

Moderatorzy: Mod Team, Mod Team

Autor
Wiadomość
Tadeusz Brickow
Posty: 14
Rejestracja: 2018-06-18, 11:47
Lokalizacja: Przemyśl
brickshelf: Proszę uzupełnić

 

Boost Controller

#1 Post autor: Tadeusz Brickow »

Zgodnie z prośbą Stelario przygotowałem prostą aplikację na android do Boosta, kilka osób otrzymało ją do testów, a jak to zwykle bywa w trakcie użytkowania rodzi się wiele pytań. Aby zbiorczo na nie odpowiadać założyłem ten temat. Dodatkowo dołączam plik instalacyjny, aby większe grono zainteresowanych mogło korzystać z aplikacji oraz na bieżąco zgłaszać swoje uwagi. Oczywiście jest to bardzo podstawowa wersja i w założeniu ma być dalej rozwijana, samemu ciężko przewidzieć potrzeby użytkowników dlatego śmiało można zgłaszać swoje życzenia co do rozszerzeń funkcjonalności. Apka jest darmowa dla społeczności lugpol i nauczony przykładem bardzo proszę nie próbować jej w żaden sposób rozprowadzać odpłatnie.
Obrazek
Załączniki
boostcontroller11 (2).zip
Aplikacja Boost Controller wersja stabilna
(2.37 MiB) Pobrany 1455 razy

Awatar użytkownika
OmenGda
Posty: 873
Rejestracja: 2007-02-05, 21:58
Lokalizacja: Gdańsk
brickshelf: OmenGda

 

#2 Post autor: OmenGda »

Hej!
Bardzo miło, że wyszedłeś z taką inicjatywą. Może fajnie by było to zrobić na zasadzie aplikacji parametryzowalnej do ev3?
Że wybieramy typ (slider, button, itp) a pod nim wybierać, którym silnikiem/silnikami ma sterować? :)

Pozdrawiam!
Nie jest sztuką trafić w muchę przednią szybą...
Sztuką jest, zrobić to boczną!

Awatar użytkownika
OmenGda
Posty: 873
Rejestracja: 2007-02-05, 21:58
Lokalizacja: Gdańsk
brickshelf: OmenGda

 

#3 Post autor: OmenGda »

Ja mam jeszcze pytanie. Czy jest możliwość w ogóle by spiąć jeden telefon z dwoma odbiornikami?
Nie jest sztuką trafić w muchę przednią szybą...
Sztuką jest, zrobić to boczną!

ODPOWIEDZ