Forum LUGPOL Strona Główna Forum LUGPOL
www.lugpol.pl

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
[MOC] 6992 Hard Rock Prison
Autor Wiadomość
ost_vegeta_ssj4 


Wiek: 38
Dołączył: 05 Kwi 2009
Wpisy: 33
Skąd: Ostróda
Wysłany: 2018-11-10, 16:24   [MOC] 6992 Hard Rock Prison

Witam.
Przedstawiam zestaw, wróć mój własny pomysł na Bazę - Więzienie dla frakcji Space Police II.



Konstrukcja powstawała w mojej głowie kilka miesięcy za nim na dobre zająłem się jej wykonaniem. Zanim przystąpiłem do finalnej budowy, wykonałem prototyp w programie "Studio".
Wstępną wersję można zobaczyć tutaj. Różnica między prototypem a finalną wersją polega na rezygnacji z ruchomych paneli i wykorzystania windy, która porusza się teraz w dwóch osiach - poziom i pion. Przy budowie starałem się zachować kolorystykę dominującą w serii SP 2 oraz wykorzystać rozwiązania, które występowały w zestawach kosmicznej policji.



Więzienie zostało wyposażone w Windę, za pomocą której, kosmiczna policja może przenosić złoczyńców do miejsca ich przeznaczenia. Winda porusza się w poziomie, za pomocą Technic Rack . Gdy dotrze do miejsca docelowego, w pionie wykorzystuje Technic Axle. Transportowane Cele, zanim będą mogły być opuszczone na skalnym podłożu, trzeba szerzej otworzyć rozsuwaną podłogę. Rozwiązanie z zestawu 6897 i 6957



Kosmiczna policja do dyspozycji posiada mały transporter kołowy, którym można podwozić Cele do windy.



Niestety jak to się mówi, nie ma więzienia idealnego, dlatego również z tego, udaje się czasem uciec.



Więzienie dysponuje oprócz systemu radarowego i komputerów nasłuchujących sygnałów pomocy, dwoma lądowiskami, na których mogą lądować statki szybkiego reagowania.



Zapraszam do komentowania.
_________________
Totals: 68 Sets (65 unique), 11,129 Parts, $1,040, 118 Minifigs.
 
 
 
 
spacelord 

Wiek: 39
Dołączył: 21 Cze 2007
Wpisy: 920
Skąd: Kraków
Wysłany: 2018-11-18, 20:15   

Miniaturka bardzo mi się spodobała. Jednak zdjęcia w pełnej wielkości pokazują "pustki" i duże przestrzenie bez wykończenia i detalu. A szkoda, bo jest potencjał. Pomysł bardzo dobry, zwłaszcza, że w oryginalnej serii Space Police II nie było bazy.
 
 
 
Wyświetl wpisy z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich wpisów
Nie możesz usuwać swoich wpisów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,035 sekundy. Zapytań do SQL: 9