Forum LUGPOL Strona Główna Forum LUGPOL
www.lugpol.pl

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Silniki, piloty etc. pod Rentgenem
Autor Wiadomość
Sariel 
VIP
p.o. majstra


Wiek: 37
Dołączył: 28 Mar 2007
Wpisy: 5157
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2018-12-11, 12:05   Silniki, piloty etc. pod Rentgenem

TL;DR - udało mi się zdobyć dostęp do rentgena więc prześwietliłem wszystko co mi w ręce wpadło, z elementami Powered Up i Boost włącznie. Wychodzi sporo ciekawostek, np. silnik PU M i Boost mają inne silniki elektryczne w środku mimo że wyglądają podobnie z zewnątrz, a w module RC dzieje się kosmos :)

_________________
Kalkulator przełożeń | Generator miniaturek z BSa/Majhosta
 
 
 
JAREMA. 
VIP


Wiek: 34
Dołączył: 12 Sie 2014
Wpisy: 537
Skąd: Katowice
Wysłany: 2018-12-11, 12:35   

Super sprawa, ciekawe fotki, jest co oglądać. Z ciekawości to taki rentgen szpitalny, czy jakiś bardziej kompaktowy ?
 
 
 
Sariel 
VIP
p.o. majstra


Wiek: 37
Dołączył: 28 Mar 2007
Wpisy: 5157
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2018-12-11, 13:24   

Weterynaryjny, taki na pół pokoju :)
_________________
Kalkulator przełożeń | Generator miniaturek z BSa/Majhosta
 
 
 
JAREMA. 
VIP


Wiek: 34
Dołączył: 12 Sie 2014
Wpisy: 537
Skąd: Katowice
Wysłany: 2018-12-11, 13:46   

Cytat:
Weterynaryjny, taki na pół pokoju :)


Trzeba było od razu chomika wrzucić przynajmniej tego z ideas :)
Ostatnio zmieniony przez JAREMA. 2018-12-11, 13:47, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Biedrus 
VIP
The Old Hunter


Wiek: 40
Dołączył: 31 Maj 2015
Wpisy: 1309
Skąd: Tarnów
Wysłany: 2018-12-11, 16:42   

Ja bym jeszcze zrobił tomagrafię komputerową i koniecznie rezonans magnetyczny:p
Oczywiście z kontrastem, bo teraz słabo widać.
A tak serio, fajna rzecz. Że też ci się chciało tak męczyć nasze kochane, ale czasem niestety chorowite klocki:)
_________________
klockowywir.pl
Najtańsze zabawki!!!
Ostatnio zmieniony przez Biedrus 2018-12-11, 16:44, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
 
legosamigos 
VIP


Wiek: 45
Dołączył: 11 Kwi 2012
Wpisy: 3259
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2018-12-11, 23:00   

Z Rentgenem to trzeba uważać, żeby się nie naświetlić za mocno, bo będziesz potem Paweł świecić w nocy :D
_________________
Moje życie jest jak klocki Lego, nigdy nie wiem, co zbuduję
 
 
 
 
OmenGda 
No risk no fun!


Wiek: 38
Dołączył: 05 Lut 2007
Wpisy: 849
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2018-12-12, 08:30   

legosamigos napisał/a:
Z Rentgenem to trzeba uważać, żeby się nie naświetlić za mocno, bo będziesz potem Paweł świecić w nocy :D

Faaajnie. Taki efekt specjalny gratis na filmach :)
_________________
Nie jest sztuką trafić w muchę przednią szybą...
Sztuką jest, zrobić to boczną!
 
 
 
 
Sariel 
VIP
p.o. majstra


Wiek: 37
Dołączył: 28 Mar 2007
Wpisy: 5157
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2018-12-12, 08:44   

A ile na prądzie oszczędzę w nocy ;)
_________________
Kalkulator przełożeń | Generator miniaturek z BSa/Majhosta
 
 
 
Tranzystor 

Wiek: 26
Dołączył: 29 Sie 2016
Wpisy: 530
Skąd: Rybnik okolice
Wysłany: 2018-12-12, 23:32   

Bardzo fajny filmik.
_________________
YouTube Flickr Instrukcje
 
 
 
Neo 


Wiek: 50
Dołączył: 29 Kwi 2011
Wpisy: 290
Skąd: Kraków/Rzeszów/Starachowice
Wysłany: 2018-12-13, 09:08   

Po M EV3 następuje L EV3, a opis został M EV3 :)
_________________
www.imperiumtechniki.pl
 
 
 
Honor 

Dołączył: 11 Sie 2017
Wpisy: 4
Skąd: Katowice
Wysłany: 2018-12-14, 07:21   

Super to wygląda niczym mały komputer :D
 
 
 
Wyświetl wpisy z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich wpisów
Nie możesz usuwać swoich wpisów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,036 sekundy. Zapytań do SQL: 12