[MOC] Baza przemytników

Adventurers, Castle, HP, Ninja, Pirates, Western, WWII, Vikings

Moderator: Mod Team

Autor
Wiadomość
księgowy
VIP
Posty: 77
Rejestracja: 2016-08-29, 13:54
Lokalizacja: Poznań
HELF: Proszę uzupełnić
: księgowy_LUGpol

   

[MOC] Baza przemytników

#1 Post autor: księgowy »

Prezentuję swoją część dioramy Laputa - steampunkowego miasta w chmurach. Jest to przystań pracowitych przemytników z głównym budynkiem mieszkalnym i prowizorycznymi strukturami obronno-przeładunkowymi. Dookoła machiny latające: żyrokoptery i barka na towary nie do końca znanej proweniencji - ruch powietrzny kwitnie, ale nikt nie zostaje tu za długo. Dla nieproszonych gości przemytnicy mają specjalne miejsce odosobnienia w dolnej części jednej z latających skał.


Miniatury na zachętę:
ObrazekIMG_0338 by księgowy_LUGpol, on Flickr

ObrazekIMG_0366 by księgowy_LUGpol, on Flickr

ObrazekIMG_0355 by księgowy_LUGpol, on Flickr


galeria na Flickr:
KLIK

Razem z całością projektu Laputa, baza przemytników była prezentowana przy dwóch okazjach: na wystawie głównej w Pszczynie i w Warszawie, w klubie artystycznym (Bemowo).

Serdecznie dziękuję Noniuszowi, MW, romkoo, Gregowi, Ex3qtorowi i BHsowi za pomoc na różnych etapach powstawania (a przede wszystkim wystawiania) tej pracy.

Wpis ma charakter dokumentacyjny: zanim budowla zostanie rozebrana na części, niech zostanie ślad na forum.
Ostatnio zmieniony 2018-12-19, 22:48 przez księgowy, łącznie zmieniany 1 raz.

romkoo
VIP
Posty: 687
Rejestracja: 2016-11-12, 10:54
Lokalizacja: Gdańsk
HELF: Romkoo
: romkoo

   

#2 Post autor: romkoo »

To teraz widzê jak powinna finalnie wygl±daæ:) Jak j± z MW sk³adali¶my w Pszczynie to efekt koñcowy by³ troszkê inny 😉. Dobrze siê wkomponowa³a w ca³± makietê.

księgowy
VIP
Posty: 77
Rejestracja: 2016-08-29, 13:54
Lokalizacja: Poznań
HELF: Proszę uzupełnić
: księgowy_LUGpol

   

#3 Post autor: księgowy »

@romkoo, Tobie również dziękuję za wsparcie :)

mw
VIP
Posty: 671
Rejestracja: 2015-05-31, 17:42
Lokalizacja: Mosina
HELF: Proszę uzupełnić

 

#4 Post autor: mw »

hehe ale romkoo, prawie nam się udało - tak czy siak nikt nie zauważył że coś jest nie tak :)

ODPOWIEDZ