W napędzie są 3 XLe, na jednym rajdzie pojechałem z dwoma i też się dało, choć było dużo nudniej ;) W skręcie też XL.
Auto jest kompaktowe, rozstaw kół jest o 2 kropki mniejszy od popularnego standardu, geometria podwozia jest całkiem niezła. Niezawodność i łatwość obsługi to kolejne atuty tego auta. Wymiana akumulatorów do napędu zajmuje między sekcjami kilkadziesiąt sekund.
Z wad wymieniłbym odrobinę za wysoko położony środek ciężkości oraz zbyt wolny mocniejszy bieg. A jak już jesteśmy przy skrzyni biegów, to jest konstrukcja trójwałkowa i są w niej użyte kombinacje z20 -> z48 i z48 -> z20. Zębatka pośrednicząca to z12. Za zmianę odpowiadają krótkie popychacze wprawione w ruch przez PF Medium i ślimacznicę. Skrzynie oczywiście są dwie - za przednią osią i w tylnym tandemie.
Wymiary:
skala modelu 1:13;
długość kabiny: 22cm;
wysokość kabiny: 9,5cm/ ze skrzyniami 13,5cm
szerokość 24 st; 19,5cm
wysokość 29 st; 23cm (zależy od założonych kół)
długość 66 st; 53cm
rozstawi osi 1-2: 35 st; 27,5cm
rozstawi os 2-3: 15 st; 12cm
średnica opony 9,4 cm For Tamiya CC01
silniki napędowe 3x XL






Wersja M817 (z 2016 roku)