Ktoś się mnie kiedyś pytał, po co mi tyle szkieletów... ;)
Pomysł na scenkę zaczął się od smoka - otóż zainspirowany zestawem Ideas ze szkieletami dinozaurów 21320 i sposobem rozwiązania tam klatki żebrowej postanowiłem, że skorzystam z tego patentu - w końcu wyglądać będzie fantastycznie, a co może pójść nie tak, prawda?
Otóż teoretycznie może - patent owszem wygląda, ale jest pioruńsko delikatny i najmniejsze przesunięcie powoduje składanie się żeber, tym bardziej, jeśli ktoś sobie zapragnie, żeby smok miał ruchome kończyny. Jednak upór mój nie znał granic i po kilku przebudowach kończyn i łba oto smok stoi w całej okazałości, podczepiony na szczycie skały, gdzie jego pan (być może ktoś wpadnie na to, kto stoi pod smokiem) nadzoruje przemarsz swojej upiornej armii przez las.
Pomysł na scenerię - tak samo jak i na same jednostki - inspirowana była mocno serią Heroes of Might and Magic, szczególnie "trójką" z jej animowanymi przerywnikami. Na pewno nie jest to koniec prac w tym klimacie.
Bez dalszego przynudzania, oto zdjęcia, powstałe w trakcie bemowskiej wystawy w zeszłym tygodniu, za które bardzo dziękuję Liwnikowi. Praca oczywiście - po lekkich przeróbkach - pojedzie do Sępólna.
[MOC] Marsz
Moderatorzy: Mod Team, Mod Team
[MOC] Marsz
Żeby mi się tak chciało, jak mi się nie chce...
-
- VIP
- Posty: 1622
- Rejestracja: 2012-10-04, 11:05
- Lokalizacja: Tczew
- brickshelf: Proszę uzupełnić
-
Od rana co jakiś czas oglądam. I do teraz nie bardzo wiem, czy coś merytorycznego mogę napisać. :)
Pewne rzeczy mi się bardzo podobają: choinki przysłaniające skałę, ale też i reszta zieleni, wyprofilowanie traktu (trochę wygląda on jak wyschnięte koryto rzeki), proporzec z łańcuchami, "ubranka" koni (nie wiem jak się to zwie :)) ...
Nie przekonuje mnie natomiast skała, wydaje mi się zbyt symetryczna, chociaż fajnie jej konstrukcja od połowy idzie "do góry nogami". No i smok mnie coś drażni, chociaż też jest bardzo ciekawy. Trochę ma za kanciatą głowę jakby, troszkę jak królik.. :)
Sama idea tego przemarszu jest super. I realizacja też. Działa na wyobraźnie. Nie chciałbym z taką armią stanąć w szranki!
Pewne rzeczy mi się bardzo podobają: choinki przysłaniające skałę, ale też i reszta zieleni, wyprofilowanie traktu (trochę wygląda on jak wyschnięte koryto rzeki), proporzec z łańcuchami, "ubranka" koni (nie wiem jak się to zwie :)) ...
Nie przekonuje mnie natomiast skała, wydaje mi się zbyt symetryczna, chociaż fajnie jej konstrukcja od połowy idzie "do góry nogami". No i smok mnie coś drażni, chociaż też jest bardzo ciekawy. Trochę ma za kanciatą głowę jakby, troszkę jak królik.. :)
Sama idea tego przemarszu jest super. I realizacja też. Działa na wyobraźnie. Nie chciałbym z taką armią stanąć w szranki!
-
- VIP
- Posty: 2363
- Rejestracja: 2014-03-16, 16:34
- Lokalizacja: Warszawa
- brickshelf: Proszę uzupełnić
- Kontakt:
-
Smok jest bardzo ciekawy, drzewa też super. Tylko całość faktycznie wyszła trochę taka klockowata i regularna. Aczkolwiek nie mam pojęcia jak to urozmaicić.
#liwnik. Jak robisz zdjęcia w takim oświetleniu to niestety tylko statyw i 1/50 sekundy. Wtedy będziesz miał równy balans bieli na każdym zdjęciu, bo świetlówka świeci tę 1/50 sekundy i jak się łapiesz na pełen okres to masz to samo światło.
#liwnik. Jak robisz zdjęcia w takim oświetleniu to niestety tylko statyw i 1/50 sekundy. Wtedy będziesz miał równy balans bieli na każdym zdjęciu, bo świetlówka świeci tę 1/50 sekundy i jak się łapiesz na pełen okres to masz to samo światło.
Ile by nie było to i tak jest za mało.
Szacunek do klocków, nienawiść do COBI, tak zostałem wychowany.
foto
Szacunek do klocków, nienawiść do COBI, tak zostałem wychowany.
foto
@szygalew
Co do regularności - jest już przynajmniej jeden pomysł z odchyleniem drogi, żeby nie była aż tak "prosto-kątna".
Co do skał - mea culpa, nie mam niestety jeszcze Ciamkowej cierpliwości w obudowywaniu BURP-ów, póki co wygięcie ich na zawiasach i odwrócenie do góry nogami musi wystarczyć :) ale do wystawy jest na tyle czasu, że pewnie da się coś z tym zrobić.
W kwestii roślinności - gorąco polecam tą stronkę: https://fullplatebuilds.com/ - autor daje dużo pomocnych tutoriali, bez których przyznaję, powstałoby o wiele mniej roślinności na tej makiecie.
to kropierze - nazwa warta zapamiętania, bo często się przewija :)."ubranka" koni
Co do regularności - jest już przynajmniej jeden pomysł z odchyleniem drogi, żeby nie była aż tak "prosto-kątna".
Co do skał - mea culpa, nie mam niestety jeszcze Ciamkowej cierpliwości w obudowywaniu BURP-ów, póki co wygięcie ich na zawiasach i odwrócenie do góry nogami musi wystarczyć :) ale do wystawy jest na tyle czasu, że pewnie da się coś z tym zrobić.
W kwestii roślinności - gorąco polecam tą stronkę: https://fullplatebuilds.com/ - autor daje dużo pomocnych tutoriali, bez których przyznaję, powstałoby o wiele mniej roślinności na tej makiecie.
Żeby mi się tak chciało, jak mi się nie chce...
Przyznam się szczerze, że wpierw zobaczyłem obrazki, dopiero potem przeczytałem tekst.
Podczas oglądania zdjęć pierwsze co wpadło mi do głowy - Heroes III, konkretniej Shadow of Death.
Moim zdaniem praca bardzo klimatyczna, smok wyszedł super, sama armia jest potężna i ciekawa.
Podobają mi się również drzewa.
Całościowo bardzo przyjemna scena w klimatach, które bardzo lubię. Świetna robota! :)
Swoją drogą mam powoli ochotę na jakąś pracę z Heroes III, ale wpierw muszę wyrenderować 2 inne prace w klimatach mocno oddalonych od fantasy :)
O i jeszcze jeden uroczy szczegół, ta żaba jest super!
Czyżby panem tego smoka był Sandro?
Podczas oglądania zdjęć pierwsze co wpadło mi do głowy - Heroes III, konkretniej Shadow of Death.
Moim zdaniem praca bardzo klimatyczna, smok wyszedł super, sama armia jest potężna i ciekawa.
Podobają mi się również drzewa.
Całościowo bardzo przyjemna scena w klimatach, które bardzo lubię. Świetna robota! :)
Swoją drogą mam powoli ochotę na jakąś pracę z Heroes III, ale wpierw muszę wyrenderować 2 inne prace w klimatach mocno oddalonych od fantasy :)
O i jeszcze jeden uroczy szczegół, ta żaba jest super!
Czyżby panem tego smoka był Sandro?
Ostatnio zmieniony 2020-06-29, 15:03 przez Rysiek, łącznie zmieniany 2 razy.
@Rysiek
Tak, chodziło o Sandro ;) z którego jestem mocno zadowolony, aczkolwiek faktycznie na zdjęciach wyszedł mocno schowany.
Cieszę się, że klimat jest rozpoznawalny.
Miło, że zwróciłeś uwagę na żabę - i przede wszystkim że żaba jest rozpoznawalna jako żaba :). Miała być żartem na prośbę znajomej.
Bardzo dziękuję za komentarz.
Tak, chodziło o Sandro ;) z którego jestem mocno zadowolony, aczkolwiek faktycznie na zdjęciach wyszedł mocno schowany.
Cieszę się, że klimat jest rozpoznawalny.
Miło, że zwróciłeś uwagę na żabę - i przede wszystkim że żaba jest rozpoznawalna jako żaba :). Miała być żartem na prośbę znajomej.
Bardzo dziękuję za komentarz.
Żeby mi się tak chciało, jak mi się nie chce...