Forum LUGPOL Strona Główna Forum LUGPOL
www.lugpol.pl

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
[MOC] Warhammer - Kislev kontra demony Khorne'a
Autor Wiadomość
Jaskier 

Wiek: 26
Dołączył: 23 Lis 2017
Wpisy: 205
Skąd: Kraków
Wysłany: 2021-06-30, 09:02   [MOC] Warhammer - Kislev kontra demony Khorne'a

Ostatnimi czasy pracowałem nad jednym większym projektem, który mam teraz przyjemność Wam zaprezentować. Jest to makieta inspirowana nadchodzącą grą "Total War: Warhammer III". Diorama przedstawia bitwę pomiędzy siłami Kislevu i demonów Khorna. Zmagania tych dwóch frakcji są niezwykle silne w marketingu gry, wciąż czekamy na drugą z ludzkich armii, która ma pojawić się w podstawowej wersji gry (inspirowany Chinami Cathay) oraz na pozostałe trzy armie sił Chaosu (demony Tzeentcha, Slaanesha oraz Nurgla).

Kislev to brytyjskie spojrzenie na Europę Wschodnią, mamy więc tam niedźwiedzia w herbie, niedźwiedzią kawalerię, husarię, carów, lodową magię i Kozaków. Najwyraźniej tak są postrzegane na Zachodzie tereny i historia obszaru, na którym mieszkamy. Biorąc pod uwagę, że kultury Mezoameryki zostały zinterpretowane jako dinozaury, to nie wypadamy najgorzej.
Ta położona na północy kontynentu kraina stanowi pierwszy bastion sił "dobra" stojący naprzeciw inwazjom demonów.

Khorne jest z kolei demonicznym bóstwem wojny i walki. Jego wyznawcy oraz demony łakną krwi i dążą do ciągłego jej przelewania na polach niezliczonych bitew.


Kislev vs Khorne Demons Battle



Największą inspiracją do zaaranżowania całej sceny była ta grafika promocyjna gry:



Największą atrakcję (w przenośni i dosłownie) stanowi górujący nad pozostałymi jednostkami demon. Jego sylwetka i plan ciała wzorowane są na Krwiopijcy. Było trochę gimnastykowania się z poszczególnymi fragmentami, w pewnym momencie nogi zostały prawie całe przerobione. Jestem naprawdę zadowolony z tego, że udało mi się zbudować (w miarę) stabilną figurkę, która jednocześnie ma sporo punktów artykulacji. Głowę można obracać, skrzydła da się do pewnego stopnia składać, barki, łokcie i nadgarstki również są do pewnego stopnia ruchome, podobnie biodro. "Kolano" i łączenie "stopy" z resztą kończyny (palcochody mają inaczej zbudowane nogi) to w zasadzie jedyne miejsca bez ruchomych stawów, dołożyłem za to staw kulkowy w "kostce", aby móc ustawić kopytka płasko na podłożu.
Sporo kontrowersji budzi głowa - spotkałem się z opiniami od "ale beznadziejna" do "ale fajna"



Nieco zbliżeń na różne fragmenty makiety:



Bonusowo - kislevski niedźwiedzi kawalerzysta.


Mam nadzieję, że makieta przypadła Wam do gustu. ;)
 
 
 
meler 

Wiek: 48
Dołączył: 26 Sie 2015
Wpisy: 419
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2021-06-30, 12:59   

Przednia makieta, wprawdzie nie znam uniwersum, jednak Twoja praca miałaby szanse namówić by się z nim zapoznać. Demon imponujący, ale prosi się by tym toporem coś zrobił, bo wygląda jakby się oparł. Widziałem też Twoich kozaków, - świetni są - pojawią się pewnie w kolejnej części?
 
 
 
Biedrus 
VIP
The Old Hunter


Wiek: 41
Dołączył: 31 Maj 2015
Wpisy: 1359
Skąd: Tarnów
Wysłany: 2021-06-30, 14:08   

Nie mój klimat, ale wyszło znakomicie.
Fajny patent na zęby u tego czerwonego demona, robi robotę:)
_________________
klockowywir.pl
Najtańsze zabawki!!!
 
 
 
JAREMA. 
VIP


Wiek: 35
Dołączył: 12 Sie 2014
Wpisy: 668
Skąd: Katowice
Wysłany: 2021-06-30, 14:40   

Makieta świetna, figurki są dobrze zaanimowane, widać że się dzieje.
 
 
 
Rysiek 


Wiek: 31
Dołączył: 18 Paź 2019
Wpisy: 284
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2021-06-30, 16:10   

Ten demon wyszedł super! Bardzo podoba mi się patent z zębami :)
Cała makieta też świetna, brawo!
_________________
Mój pomysł w Lego Ideas
https://ideas.lego.com/projects/416d8d9e-eb83-4b52-b5c0-1601f3295aa8
 
  https://www.flickr.com/photos/184969510@N08/">
 
Jaskier 

Wiek: 26
Dołączył: 23 Lis 2017
Wpisy: 205
Skąd: Kraków
Wysłany: 2021-06-30, 21:49   

@meler
Kozacy i inne jednostki być może załapią się kiedyś w życiu na jakąś inna makietę. Póki co wystrzelałem się z białych klocków, a nie chcę zamawiać kolejnego ich worka, bo mam sporo na jeszcze jakiś czas zablokowanych w innej dużej makiecie.
Teraz kolej na coś z zieloną podstawką, bo tych klocków mam sporo. :P

@Biedrus
@JAREMA
@Rysiek
Dzięki, panowie. ;)
 
 
 
Jellyeater 
VIP

Wiek: 37
Dołączył: 16 Mar 2014
Wpisy: 2370
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2021-07-01, 04:50   

Śnieg, skały i te placki ziemi. Podłoże wyszło świetnie.

A demon jeszcze lepiej. Bardzo dobra praca. Wielkie brawa!
_________________
Ile by nie było to i tak jest za mało.
Szacunek do klocków, nienawiść do COBI, tak zostałem wychowany.
foto
 
 
 
Jaskier 

Wiek: 26
Dołączył: 23 Lis 2017
Wpisy: 205
Skąd: Kraków
Wysłany: 2021-07-01, 08:41   

Jellyeater napisał/a:
Śnieg, skały i te placki ziemi. Podłoże wyszło świetnie.

A demon jeszcze lepiej. Bardzo dobra praca. Wielkie brawa!
Jellyeater nie ma żandych uwag, można umierać. :D
 
 
 
legosamigos 
VIP


Wiek: 46
Dołączył: 11 Kwi 2012
Wpisy: 3527
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2021-07-01, 12:37   

Biedrus napisał/a:
Nie mój klimat, ale wyszło znakomicie.
Fajny patent na zęby u tego czerwonego demona, robi robotę:)

No właśnie, zęby też przykuły moją uwagę. Czy to są Tan Technic, Gear 12 Tooth Bevel?
_________________
Moje życie jest jak klocki Lego, nigdy nie wiem, co zbuduję
 
 
 
 
Jaskier 

Wiek: 26
Dołączył: 23 Lis 2017
Wpisy: 205
Skąd: Kraków
Wysłany: 2021-07-02, 11:35   

legosamigos napisał/a:
No właśnie, zęby też przykuły moją uwagę. Czy to są Tan Technic, Gear 12 Tooth Bevel?
Tak, to dokładnie te zębatki.
 
 
 
Wyświetl wpisy z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich wpisów
Nie możesz usuwać swoich wpisów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,033 sekundy. Zapytań do SQL: 10