[Zawody] LTTC 2022 rajd #4
Moderatorzy: BJ, Aleksander Spyra, Blaha, Atros, ManiekManiak, omen, Mod Team, BJ, Aleksander Spyra, Blaha, Atros, ManiekManiak, omen, Mod Team
- Blaha
- VIP
- Posty: 876
- Rejestracja: 2011-08-08, 23:09
- Lokalizacja: Siemianowice Śląskie
- brickshelf: blaha
-
[Zawody] LTTC 2022 rajd #4
LTTC#4 - 26.06
Miejsce: Opolszczyzna - Zawody rozegramy przy zbiornikach wodnych w Falmirowicach niedaleko Opola.
https://www.google.pl/maps/place/Falmir ... 18.0645989
Godzina: 10:30
Jak zawsze wpisujcie w tym temacie czym będziecie startować. Jeśli będzie to nowa maszyna pamiętajcie o zgłoszeniu jej w temacie [Zawody LTTC] Zgłoszenia modeli na sezon 2022
Miejsce: Opolszczyzna - Zawody rozegramy przy zbiornikach wodnych w Falmirowicach niedaleko Opola.
https://www.google.pl/maps/place/Falmir ... 18.0645989
Godzina: 10:30
Jak zawsze wpisujcie w tym temacie czym będziecie startować. Jeśli będzie to nowa maszyna pamiętajcie o zgłoszeniu jej w temacie [Zawody LTTC] Zgłoszenia modeli na sezon 2022
- Aleksander Spyra
- VIP
- Posty: 243
- Rejestracja: 2013-08-20, 18:41
- Lokalizacja: Tarnowskie Góry
-
Re: [Zawody] LTTC 2022 rajd #4
Wreszcie Opole :) Myślę że wszystkim się będzie podobać. Klimaty Parku na osadzie Jana w Tarnowskich Górach, ale dużo większa powierzchnia!
Będę z Ziłem po drobnych zmianach!
Będę z Ziłem po drobnych zmianach!
Re: [Zawody] LTTC 2022 rajd #4
Ciekaw jestem bardzo tej miejscówki - będę z AM General ;)
Re: [Zawody] LTTC 2022 rajd #4
Będę z URALem.
(19:28:58) Toltomeja: teraz powiem absolutnie serio, nawet jeśli zaraz będę żałował: trialowki wygrywają ten pojedynek
- Kubrick
- VIP
- Posty: 2200
- Rejestracja: 2006-05-19, 21:51
- Lokalizacja: KrakóVW
- brickshelf: Kubrick
- Kontakt:
-
Re: [Zawody] LTTC 2022 rajd #4
Konsekwentnie obstawiam dół tabeli Uralem :P
Cieślu pisze:kup volvo nie bądź janusz
Cieślu pisze:Ty to byś Kubrick wszystko zwieśniaczył :>
Re: [Zawody] LTTC 2022 rajd #4
Małe szanse, żebym się wyrobił z nową furą (nie zacząłem nawet), więc pewnie dopiero po przerwie wakacyjnej. Bawcie się dobrze i prośba o ładną foto/video relację.
GPM '07#2 | '08#2 | '09#5 | '10#3 | '11#4
LTTC '11#6 | '12#2 | '13#3 | '14#3 | '15#3 | '16#2 | '17#4 | '18#4 | '19#11 | '20#7 | '21#9
LTTC '11#6 | '12#2 | '13#3 | '14#3 | '15#3 | '16#2 | '17#4 | '18#4 | '19#11 | '20#7 | '21#9
Re: [Zawody] LTTC 2022 rajd #4
Smyku, ale nic nie stoi na przeszkodzie żeby wystartować starą furą :)
(19:28:58) Toltomeja: teraz powiem absolutnie serio, nawet jeśli zaraz będę żałował: trialowki wygrywają ten pojedynek
- Blaha
- VIP
- Posty: 876
- Rejestracja: 2011-08-08, 23:09
- Lokalizacja: Siemianowice Śląskie
- brickshelf: blaha
-
Re: [Zawody] LTTC 2022 rajd #4
Ja będę Barreirosem ;)
Re: [Zawody] LTTC 2022 rajd #4
Będę z Krazem
- Aleksander Spyra
- VIP
- Posty: 243
- Rejestracja: 2013-08-20, 18:41
- Lokalizacja: Tarnowskie Góry
-
Re: [Zawody] LTTC 2022 rajd #4
Wrzucam na szybko z pracy :)
Naskrobię coś jeszcze wieczorem, ale w skrócie: niezła miejscówka + nieznośnie ciepło + życiówka na czwartej sekcji. Gratki dla wszystkich!
Naskrobię coś jeszcze wieczorem, ale w skrócie: niezła miejscówka + nieznośnie ciepło + życiówka na czwartej sekcji. Gratki dla wszystkich!
- Blaha
- VIP
- Posty: 876
- Rejestracja: 2011-08-08, 23:09
- Lokalizacja: Siemianowice Śląskie
- brickshelf: blaha
-
Re: [Zawody] LTTC 2022 rajd #4
Olku - graty zwycięstwa. Dobre przejazdy w Twoim wykonaniu. Auto po modyfikacjach jeszcze lepsze.
Kamyk ma bardzo dobrą furę i do tego świetnie nią manewruje. Ciekawie rozwiązany napęd.
Seba ma mocne auto i myślę że oponki lepiej robią w 6x6 niż w 4x4.
Całe podium skupione na jeździe mimo duchoty i gorąca.
Ja byłem jakiś rozkojarzony i zagotowany hehe ;) Auto dawało radę, ale jest bardzo szerokie i na korzeniach łatwo o karę, stąd mam ich dużo..
Kubrick coraz lepiej prowadzi furę, a Ural idzie jak przecinak ;)
BJ, jak tylko włączy czwarty budzik oraz dopracuje zmianę biegów, to tym drugim (rakietowym) 1:1 wyleci w kosmos :D
Fajnie było się spotkać i pojeździć w niedzielę. Falmirowice, jako miejscówka myślę, że zdała egzamin i śmiało można się tam jeszcze wybrać. Do tego zacienione miejsce jest dobre na takie upały. Teraz przerwa wakacyjna i widzimy się w okolicach września!
Kamyk ma bardzo dobrą furę i do tego świetnie nią manewruje. Ciekawie rozwiązany napęd.
Seba ma mocne auto i myślę że oponki lepiej robią w 6x6 niż w 4x4.
Całe podium skupione na jeździe mimo duchoty i gorąca.
Ja byłem jakiś rozkojarzony i zagotowany hehe ;) Auto dawało radę, ale jest bardzo szerokie i na korzeniach łatwo o karę, stąd mam ich dużo..
Kubrick coraz lepiej prowadzi furę, a Ural idzie jak przecinak ;)
BJ, jak tylko włączy czwarty budzik oraz dopracuje zmianę biegów, to tym drugim (rakietowym) 1:1 wyleci w kosmos :D
Fajnie było się spotkać i pojeździć w niedzielę. Falmirowice, jako miejscówka myślę, że zdała egzamin i śmiało można się tam jeszcze wybrać. Do tego zacienione miejsce jest dobre na takie upały. Teraz przerwa wakacyjna i widzimy się w okolicach września!
Re: [Zawody] LTTC 2022 rajd #4
Graty dla wszystkich za kolejny rajd! Temperatura nas w ogóle nie rozpieszczała, komary cięły od samego początku, ale jak zawsze daliśmy radę ;)
Miejscówka bardzo fajna, z potencjałem na kolejne rajdy – miejsca jest tam mnóstwo i nie ma mowy o nudzie. Teren usiany korzeniami i pagórkami, jednak w wielu miejscach jest mech, przez co nie było wielkich problemów z trakcją, dzięki czemu mieliśmy całkiem sporą dowolność w ustawianiu bramek.
Ural BJa - w końcu doczekaliśmy się działającej skrzyni biegów, jednak poziom skomplikowania mechanizmu pneumatycznego i jego masa moim zdaniem jest nieadekwatna do korzyści – przez 95% czasu wydaje mi się, że miałeś wbity pierwszy bieg, który nie jest szczególnie wolny. Długotrwała jest natomiast zmiana biegów i chyba niestety era pneumatyki w trialówkach się już skończyła – szkoda, bo zawsze fajnie jak auta są bardziej różnorodne.
Ural Kubricka – w porównaniu do innych konstrukcji jest to trochę czołg na kołach – duża masa i potężna moc. Mimo dużej wagi, na trasach charakteryzuje się lekkością i nie jest szczególnie ociężały – czasem nawet większa masa mu pomaga. Szkoda niestety dużej liczby kar, ale z rajdu na rajd mam wrażenie, że jest coraz lepiej opanowany ;)
Barreiros Blahy – wydawać by się mogło, że 4x4 powinno jeździć najczyściej, gdyż jest krótkie, ale niestety po wynikach tego nie widać. Legowe oponki są twarde i słabo tłumią nierówności, co w połączeniu z kolebkami sprawia, że auto cały czas lekko podskakuje i jest trudne w opanowaniu. Twarde korzenie o nieregularnej strukturze również sprawiają, że szerokie opony jadą w danej chwili na jednej krawędzi, a za moment na przeciwnej, przez co wydaje mi się, że jazda nie była szczególnie przyjemna. Czy auto sprawdzałoby się tutaj lepiej na oponach Tamiya – ciężko powiedzieć, z pewnością przelicznik by był słaby, jak również stabilność by spadła. Gratulacje należą się z pewnością kierowcy za podjęcie wyzwania opanowania tego fikuśnego pojazdu ;)
Mój AM General – zwycięskiego składu się nie zmienia, w związku z czym od ostatniego rajdu auto przeszło tylko minimalny serwis. Tym razem jednak we znaki dała się średnia stabilność auta i jazda często była na krawędzi rolki, które niestety kilkukrotnie się zdarzały. Mam już pomysły na pewne modyfikacje i mam nadzieję poprawić stabilność i wyważenie na następny raz ;)
Kraz Seby – Drugie auto na legowych oponkach, które ewidentnie lepiej się sprawdzają w konfiguracji 6x6. Auto jest stabilne i rzadko się wywraca, a zarazem ma znacznie lepszy przelicznik. Walkę o pierwsze miejsce utrudniały niestety liczne kary, ale przy takiej wielkości pojazdu, ciężko ich uniknąć. W każdym razie zasłużone drugie miejsce :)
Ził Zozoleona – modyfikacje bardzo pomogły tej konstrukcji, mam wrażenie że nie ma ono w tym momencie zbyt wielu słabych punktów. Sprytnie został rozwiązany patent ze sprężynującym zderzakiem, chociaż zastanawiałbym się, czy aż tak pomagał – zawsze to pewna dodatkowa masa, a przedni zwis nie jest w nim bardzo duży. Czysta, sprawna jazda i mało kar zaowocowały pierwszym miejscem – gratuluję ;)
Teraz zasłużony odpoczynek i czas na poprawki/modyfikacje/przebudowy – ciekaw jestem końca sezonu. Widzimy się we wrześniu na rajdzie, a z niektórymi na wystawie w Pszczynie – do zobaczenia ;)
Miejscówka bardzo fajna, z potencjałem na kolejne rajdy – miejsca jest tam mnóstwo i nie ma mowy o nudzie. Teren usiany korzeniami i pagórkami, jednak w wielu miejscach jest mech, przez co nie było wielkich problemów z trakcją, dzięki czemu mieliśmy całkiem sporą dowolność w ustawianiu bramek.
Ural BJa - w końcu doczekaliśmy się działającej skrzyni biegów, jednak poziom skomplikowania mechanizmu pneumatycznego i jego masa moim zdaniem jest nieadekwatna do korzyści – przez 95% czasu wydaje mi się, że miałeś wbity pierwszy bieg, który nie jest szczególnie wolny. Długotrwała jest natomiast zmiana biegów i chyba niestety era pneumatyki w trialówkach się już skończyła – szkoda, bo zawsze fajnie jak auta są bardziej różnorodne.
Ural Kubricka – w porównaniu do innych konstrukcji jest to trochę czołg na kołach – duża masa i potężna moc. Mimo dużej wagi, na trasach charakteryzuje się lekkością i nie jest szczególnie ociężały – czasem nawet większa masa mu pomaga. Szkoda niestety dużej liczby kar, ale z rajdu na rajd mam wrażenie, że jest coraz lepiej opanowany ;)
Barreiros Blahy – wydawać by się mogło, że 4x4 powinno jeździć najczyściej, gdyż jest krótkie, ale niestety po wynikach tego nie widać. Legowe oponki są twarde i słabo tłumią nierówności, co w połączeniu z kolebkami sprawia, że auto cały czas lekko podskakuje i jest trudne w opanowaniu. Twarde korzenie o nieregularnej strukturze również sprawiają, że szerokie opony jadą w danej chwili na jednej krawędzi, a za moment na przeciwnej, przez co wydaje mi się, że jazda nie była szczególnie przyjemna. Czy auto sprawdzałoby się tutaj lepiej na oponach Tamiya – ciężko powiedzieć, z pewnością przelicznik by był słaby, jak również stabilność by spadła. Gratulacje należą się z pewnością kierowcy za podjęcie wyzwania opanowania tego fikuśnego pojazdu ;)
Mój AM General – zwycięskiego składu się nie zmienia, w związku z czym od ostatniego rajdu auto przeszło tylko minimalny serwis. Tym razem jednak we znaki dała się średnia stabilność auta i jazda często była na krawędzi rolki, które niestety kilkukrotnie się zdarzały. Mam już pomysły na pewne modyfikacje i mam nadzieję poprawić stabilność i wyważenie na następny raz ;)
Kraz Seby – Drugie auto na legowych oponkach, które ewidentnie lepiej się sprawdzają w konfiguracji 6x6. Auto jest stabilne i rzadko się wywraca, a zarazem ma znacznie lepszy przelicznik. Walkę o pierwsze miejsce utrudniały niestety liczne kary, ale przy takiej wielkości pojazdu, ciężko ich uniknąć. W każdym razie zasłużone drugie miejsce :)
Ził Zozoleona – modyfikacje bardzo pomogły tej konstrukcji, mam wrażenie że nie ma ono w tym momencie zbyt wielu słabych punktów. Sprytnie został rozwiązany patent ze sprężynującym zderzakiem, chociaż zastanawiałbym się, czy aż tak pomagał – zawsze to pewna dodatkowa masa, a przedni zwis nie jest w nim bardzo duży. Czysta, sprawna jazda i mało kar zaowocowały pierwszym miejscem – gratuluję ;)
Teraz zasłużony odpoczynek i czas na poprawki/modyfikacje/przebudowy – ciekaw jestem końca sezonu. Widzimy się we wrześniu na rajdzie, a z niektórymi na wystawie w Pszczynie – do zobaczenia ;)