Przyszła kolej na traktor.
Dane techniczne:
Długość 23,5 cm
Szerokość 15cm
Możliwość skręcania kołami
3 cylindrowy silnik
Orginał
[fade]Foty[/fade]
http://www.brickshelf.com/gallery/kamylu/mt/Ursus/dscn4583.jpg
http://www.brickshelf.com/gallery/kamylu/mt/Ursus/dscn4577.jpg
http://www.brickshelf.com/cgi-bin/gallery.cgi?i=2582308
http://www.brickshelf.com/gallery/kamylu/mt/Ursus/dscn4586.jpghttp://www.brickshelf.com/gallery/kamylu/mt/Ursus/dscn4586.jpg
http://www.brickshelf.com/gallery/kamylu/mt/Ursus/dscn4587.jpg
http://www.brickshelf.com/gallery/kamylu/mt/Ursus/dscn4591.jpg
Galeria
[MOC] Ursus C-360
Moderatorzy: Mod Team, Mod Team
[MOC] Ursus C-360
Ostatnio zmieniony 2007-12-29, 10:22 przez kamylu, łącznie zmieniany 3 razy.
- Kubrick
- VIP
- Posty: 2200
- Rejestracja: 2006-05-19, 21:51
- Lokalizacja: KrakóVW
- brickshelf: Kubrick
- Kontakt:
-
Jak na C-360 zbyt kanciata maska... Mozna by tu uzyc tych klockow z zaokraglonym skosem na gorze:
Przednie kola probowales zastapic wezszymi? Zasadniczo w starczych ursusach z przodu kola byly male, waskie i bieznik to bylo tylko kilka rowkow wzdluz opony. Do tylnych kol nie bede sie juz czepial, bo nie ma do czego, sadobrane calkiem niezle.
Przednie os wydaje mi sie za szeroka, a jej kolebkowe zawieszenie mozna dosc latwo zbudowac z klockow.
Silnik osadzony o wiele za nisko, ale za to podoba mi sie, ze jest tak,jak w oryginale 3-garowy (ten sam, co w tarpanach 239D ).
Jednak nie zniechecaj sie, popraw to i owo i wyjdzie z tego calkiem ladna maszyna, bo widze, ze ma potencjal
Przednie kola probowales zastapic wezszymi? Zasadniczo w starczych ursusach z przodu kola byly male, waskie i bieznik to bylo tylko kilka rowkow wzdluz opony. Do tylnych kol nie bede sie juz czepial, bo nie ma do czego, sadobrane calkiem niezle.
Przednie os wydaje mi sie za szeroka, a jej kolebkowe zawieszenie mozna dosc latwo zbudowac z klockow.
Silnik osadzony o wiele za nisko, ale za to podoba mi sie, ze jest tak,jak w oryginale 3-garowy (ten sam, co w tarpanach 239D ).
Jednak nie zniechecaj sie, popraw to i owo i wyjdzie z tego calkiem ladna maszyna, bo widze, ze ma potencjal
Cieślu pisze:kup volvo nie bądź janusz
Cieślu pisze:Ty to byś Kubrick wszystko zwieśniaczył :>
- Misterzumbi
- Zasłużony
- Posty: 1475
- Rejestracja: 2006-06-20, 01:21
- Lokalizacja: z piekła
- brickshelf: misterzumbi
- Kontakt:
-
Nie chce cie dolowac, ale Urus to to nie jest... Poprawiac nie ma co bo poprawienie tego rowna sie budowa calkiem od nowa...
Moze by szedl na technica, ale i wtedy to nie 360tka...
Zdrowko
Adam
Moze by szedl na technica, ale i wtedy to nie 360tka...
Zdrowko
Adam
Ostatnio zmieniony 2007-06-25, 10:18 przez Misterzumbi, łącznie zmieniany 1 raz.
Maciej Drwięga pisze:czas naświetlania zdjęcia nie ma wpływu na przezroczystość Jeraca.
kris kelvin pisze: Boże chroń Lugpol.
Nie ma co surowa recenzja, ale muszę przyznać rację reszcie. Traktor jest za niski i przez to wygląda dość dziwnie, to może powiem ci co jest najbardziej nie tak.
Fajnie że załączyłęś zdjęcie oryginału, ale teraz poszukaj jeszcze z inncyh perspektyw.
1. błotniki z tyłu są za szerokie i za długie z tyłu, sięgają też za dużo w dół - z tyłu.
2. Światła c-360 z tyłu ma nie na jakiejś blaszce na środku, ale na błotnikach, to takieszare prostokąty z lampami, identyczne jak montowane w starze z tyłu- ba to są nawet te same
3. Koła z przodu, powinny stracić troszkę na grubości - minimum połowę.
4. Belka przednia powinna być cienka i trzymać się do bloku silnika tylko na przegubie.
5. Maska- postaraj sięzrobić czerwoną, albo żółtą - jedyne fabryczne kolory ursusa
6. Tłumik, u Ciebie jest zamontowany na masce, a w rzeczywistości wychodzi od boku na rurce kolankowej, z bloku silnika, a nie z maski.
7.Napisałeś o trzy cylindrowym silniku? ... C-360 jest 4 tłokowcem.
Fajnie że załączyłęś zdjęcie oryginału, ale teraz poszukaj jeszcze z inncyh perspektyw.
1. błotniki z tyłu są za szerokie i za długie z tyłu, sięgają też za dużo w dół - z tyłu.
2. Światła c-360 z tyłu ma nie na jakiejś blaszce na środku, ale na błotnikach, to takieszare prostokąty z lampami, identyczne jak montowane w starze z tyłu- ba to są nawet te same
3. Koła z przodu, powinny stracić troszkę na grubości - minimum połowę.
4. Belka przednia powinna być cienka i trzymać się do bloku silnika tylko na przegubie.
5. Maska- postaraj sięzrobić czerwoną, albo żółtą - jedyne fabryczne kolory ursusa
6. Tłumik, u Ciebie jest zamontowany na masce, a w rzeczywistości wychodzi od boku na rurce kolankowej, z bloku silnika, a nie z maski.
7.Napisałeś o trzy cylindrowym silniku? ... C-360 jest 4 tłokowcem.
Ostatnio zmieniony 2007-06-25, 10:42 przez Shadow, łącznie zmieniany 1 raz.