[MOC] Ursus C-360

Technic, Scale Modeling, Great Ball Contraption

Moderatorzy: Mod Team, Mod Team

Autor
Wiadomość

Awatar użytkownika
smyk
VIP
Posty: 2142
Rejestracja: 2006-03-14, 23:13
Lokalizacja: Warszawa-Ochota
brickshelf: smyk

 

#2 Post autor: smyk »

Nie znam się na traktorach, ale podobieństwa do oryginału nie widzę. A przecież o to chodzi w Model Team. Zaklasyfikowałbym to jako prosty technic i byłoby okej, ale tutaj wymagania są dużo wyższe.

Są Specjaliści od traktorów na forum, Oni powiedzą konkretnie co jest nie tak. Pozdrawiam!

Pietruszka

#3 Post autor: Pietruszka »

Zgadzam się z przedmówcą - nie widzę podobieństwa do oryginału. Poza tym jest jakiś dziwnie rozciągnięty na długość.

Awatar użytkownika
Sariel
VIP
Posty: 5418
Rejestracja: 2007-03-28, 08:16
Lokalizacja: Warszawa
brickshelf: Sariel
Kontakt:

 

#4 Post autor: Sariel »

Nic dodać nic ująć. Zmienić parę zwykłych belek na dziurkowane i byłby czysty Technic.

Awatar użytkownika
martinbb
Posty: 673
Rejestracja: 2007-03-10, 14:20
Lokalizacja: Bielsko-Biała
brickshelf: martinbb

 

#5 Post autor: martinbb »

Hmmm... też nie widze podobieństwa :( Najbardziej rzuca mi się zbyt szerokie ogumienie w przedniej osi... No i przeźroczysty silnik?
Inspired by NavySEALs

Awatar użytkownika
Kubrick
VIP
Posty: 2200
Rejestracja: 2006-05-19, 21:51
Lokalizacja: KrakóVW
brickshelf: Kubrick
Kontakt:

 

#6 Post autor: Kubrick »

Jak na C-360 zbyt kanciata maska... Mozna by tu uzyc tych klockow z zaokraglonym skosem na gorze:
Obrazek
Przednie kola probowales zastapic wezszymi? Zasadniczo w starczych ursusach z przodu kola byly male, waskie i bieznik to bylo tylko kilka rowkow wzdluz opony. Do tylnych kol nie bede sie juz czepial, bo nie ma do czego, sadobrane calkiem niezle.
Przednie os wydaje mi sie za szeroka, a jej kolebkowe zawieszenie mozna dosc latwo zbudowac z klockow.
Silnik osadzony o wiele za nisko, ale za to podoba mi sie, ze jest tak,jak w oryginale 3-garowy (ten sam, co w tarpanach 239D ;) ).

Jednak nie zniechecaj sie, popraw to i owo i wyjdzie z tego calkiem ladna maszyna, bo widze, ze ma potencjal :)
Cieślu pisze:kup volvo nie bądź janusz
Cieślu pisze:Ty to byś Kubrick wszystko zwieśniaczył :>

axell66

#7 Post autor: axell66 »

Nie widzę żadnego podobieństwa i tak na przyszłość białe błotniki nie pasują z czarną maską

Awatar użytkownika
Misterzumbi
Zasłużony
Posty: 1475
Rejestracja: 2006-06-20, 01:21
Lokalizacja: z piekła
brickshelf: misterzumbi
Kontakt:

 

#8 Post autor: Misterzumbi »

Nie chce cie dolowac, ale Urus to to nie jest... Poprawiac nie ma co bo poprawienie tego rowna sie budowa calkiem od nowa...


Moze by szedl na technica, ale i wtedy to nie 360tka...

Zdrowko

Adam
Ostatnio zmieniony 2007-06-25, 10:18 przez Misterzumbi, łącznie zmieniany 1 raz.
Maciej Drwięga pisze:czas naświetlania zdjęcia nie ma wpływu na przezroczystość Jeraca.
kris kelvin pisze: Boże chroń Lugpol.

Shadow

#9 Post autor: Shadow »

Nie ma co surowa recenzja, ale muszę przyznać rację reszcie. Traktor jest za niski i przez to wygląda dość dziwnie, to może powiem ci co jest najbardziej nie tak.
Fajnie że załączyłęś zdjęcie oryginału, ale teraz poszukaj jeszcze z inncyh perspektyw.
1. błotniki z tyłu są za szerokie i za długie z tyłu, sięgają też za dużo w dół - z tyłu.
2. Światła c-360 z tyłu ma nie na jakiejś blaszce na środku, ale na błotnikach, to takieszare prostokąty z lampami, identyczne jak montowane w starze z tyłu- ba to są nawet te same :)
3. Koła z przodu, powinny stracić troszkę na grubości - minimum połowę.
4. Belka przednia powinna być cienka i trzymać się do bloku silnika tylko na przegubie.
5. Maska- postaraj sięzrobić czerwoną, albo żółtą - jedyne fabryczne kolory ursusa
6. Tłumik, u Ciebie jest zamontowany na masce, a w rzeczywistości wychodzi od boku na rurce kolankowej, z bloku silnika, a nie z maski.
7.Napisałeś o trzy cylindrowym silniku? ... C-360 jest 4 tłokowcem.
Ostatnio zmieniony 2007-06-25, 10:42 przez Shadow, łącznie zmieniany 1 raz.

ODPOWIEDZ