Trike
Moderatorzy: Mod Team, Mod Team
- pitrek02
- Posty: 880
- Rejestracja: 2006-10-05, 19:27
- Lokalizacja: Częstochowa/Wrocław
- brickshelf: pitrek02
-
Trike
Dzień Dobry
Firma CFM (Częstochowskie Fabryki Motocyklowe), jako pierwsza w Polsce postanowiła zbudować 3 kołowy motor, z miejscami siedzącymi dla 3 osób. Głównym pomysłodawcą i wykonawcą, tego przedsięwzięcia, był Piotr Ślęzak założyciel CFM.
Firma zdaję sobie z tego sprawę, że zapotrzebowanie, na tego typu pojazdy jest niewielkie, ale postanowiła zaryzykować i wejść na rynek.
Koniec Bajki.
Teraz konkrety...
Budowałem go cały dzień, oczywiście z przerwami (niewielkimi) na posiłek i sen.
Zdaję sobie sprawę, że mój MOC, nie dorównuję motorkom V1, ale mam nadzieje, że zostanie ciepło przyjęty.
Galeria, (na razie tylko u Sariela, bo BS nie działa )
Firma CFM (Częstochowskie Fabryki Motocyklowe), jako pierwsza w Polsce postanowiła zbudować 3 kołowy motor, z miejscami siedzącymi dla 3 osób. Głównym pomysłodawcą i wykonawcą, tego przedsięwzięcia, był Piotr Ślęzak założyciel CFM.
Firma zdaję sobie z tego sprawę, że zapotrzebowanie, na tego typu pojazdy jest niewielkie, ale postanowiła zaryzykować i wejść na rynek.
Koniec Bajki.
Teraz konkrety...
Budowałem go cały dzień, oczywiście z przerwami (niewielkimi) na posiłek i sen.
Zdaję sobie sprawę, że mój MOC, nie dorównuję motorkom V1, ale mam nadzieje, że zostanie ciepło przyjęty.
Galeria, (na razie tylko u Sariela, bo BS nie działa )
Ostatnio zmieniony 2007-08-28, 15:59 przez pitrek02, łącznie zmieniany 12 razy.
OOOOO!!!!!!!
Geometrię trzyma, to najważniejsze. Od razu widać że to traja custom. Mogłaby być niższa, ale niekoniecznie, szczególnie że jest bazowana na motocyklu.
W szczególności podoba mi się bak, wydechy, i przednie lagi.
Nie leżą mi opony, hak i pojedyńcze światło z tyłu. Dobrze, że natychmiast można ocenić, gdzie jest silnik.
O miejscach dla pasażerów nie mówię, bo to zupełny cyrk.
Fajna mina kierowcy.
Już to samo w sobie jest ciekawym tematem - nikt nie jest w stanie wyjaśnić, dlaczego kierowcy motocykli zamiast mieć najszerzej uśmiechnięte i najweselsze mordy, robią najgroźniejsze i najpoważniejsze miny :) (a co za tym idzie i najgłupsze tez :)
Cholera dlaczego za brązowy kask otwarty trzeba dać na BL aż 2 dolce???
W ogóle to ubiegłeś mnie skubańcu! W planach mam typową traję, z szerokimi oponami z tyłu i z silnikiem od Garbusa! Tylko jeszcze nie wszystko wykombinowałem, widać za wolno myślę :)
W kwestii merytorycznej: trójkołowce Bosmal (Bielsko-Biała) istniały na rynku w 1994, być może i trochę wcześniej (a pewnie i przedtem było u nas parę seryjnych modeli):
www.bosmal.com.pl
Tyle że paskudnie brzydkie, na samochodowych kołach, z samochodowymi fotelami, nie wiem czy silnik nie od Malucha. Jak się tym jeździ - diabli wiedzą, raz w życiu widziałem na żywo, ale obawiam się że trwałość dorównuje estetyce :)
Geometrię trzyma, to najważniejsze. Od razu widać że to traja custom. Mogłaby być niższa, ale niekoniecznie, szczególnie że jest bazowana na motocyklu.
W szczególności podoba mi się bak, wydechy, i przednie lagi.
Nie leżą mi opony, hak i pojedyńcze światło z tyłu. Dobrze, że natychmiast można ocenić, gdzie jest silnik.
O miejscach dla pasażerów nie mówię, bo to zupełny cyrk.
Fajna mina kierowcy.
Już to samo w sobie jest ciekawym tematem - nikt nie jest w stanie wyjaśnić, dlaczego kierowcy motocykli zamiast mieć najszerzej uśmiechnięte i najweselsze mordy, robią najgroźniejsze i najpoważniejsze miny :) (a co za tym idzie i najgłupsze tez :)
Cholera dlaczego za brązowy kask otwarty trzeba dać na BL aż 2 dolce???
W ogóle to ubiegłeś mnie skubańcu! W planach mam typową traję, z szerokimi oponami z tyłu i z silnikiem od Garbusa! Tylko jeszcze nie wszystko wykombinowałem, widać za wolno myślę :)
W kwestii merytorycznej: trójkołowce Bosmal (Bielsko-Biała) istniały na rynku w 1994, być może i trochę wcześniej (a pewnie i przedtem było u nas parę seryjnych modeli):
www.bosmal.com.pl
Tyle że paskudnie brzydkie, na samochodowych kołach, z samochodowymi fotelami, nie wiem czy silnik nie od Malucha. Jak się tym jeździ - diabli wiedzą, raz w życiu widziałem na żywo, ale obawiam się że trwałość dorównuje estetyce :)
Ostatnio zmieniony 2007-08-28, 15:31 przez V1, łącznie zmieniany 4 razy.
\/1 ______________
- pitrek02
- Posty: 880
- Rejestracja: 2006-10-05, 19:27
- Lokalizacja: Częstochowa/Wrocław
- brickshelf: pitrek02
-
Już tego nie ma. Z początku myślałem, że uda mi się z tym pojazdem wystartować w BTT, więc musiałem dodać tą ,,przyczepke".V1 pisze:O miejscach dla pasażerów nie mówię, bo to zupełny cyrk.
Ja miałem go w planach, już w czerwcu, ale jakoś to tak wyszło...V1 pisze:W ogóle to ubiegłeś mnie skubańcu! W planach mam typową traję, z szerokimi oponami z tyłu i z silnikiem od Garbusa! Tylko jeszcze nie wszystko wykombinowałem, widać za wolno myślę
Tu się nie zgodzę, osobiście bardzo mi się podobają…V1 pisze:Nie leżą mi opony
Też się nad tym zastanawiałem.V1 pisze:Fajna mina kierowcy.
Już to samo w sobie jest ciekawym tematem - nikt nie jest w stanie wyjaśnić, dlaczego kierowcy motocykli zamiast mieć najszerzej uśmiechnięte i najweselsze mordy, robią najgroźniejsze i najpoważniejsze miny (a co za tym idzie i najgłupsze tez
Nie wiem czy to był Bosmal, ale w Międzyzdrojach stał taki (podobny) i miał silnik z malucha. Akurat mnie się podobał. :>V1 pisze:W kwestii merytorycznej: trójkołowce Bosmal (Bielsko-Biała) istniały na rynku w 1994, być może i trochę wcześniej (a pewnie i przedtem było u nas parę seryjnych modeli):
www.bosmal.com.pl
Tyle że paskudnie brzydkie, na samochodowych kołach, z samochodowymi fotelami, nie wiem czy silnik nie od Malucha. Jak się tym jeździ - diabli wiedzą, raz w życiu widziałem na żywo, ale obawiam się że trwałość dorównuje estetyce
Dzięki za pozytywną opinie.
Czekam na kolejne!!
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 2007-08-28, 15:39 przez pitrek02, łącznie zmieniany 3 razy.
- pitrek02
- Posty: 880
- Rejestracja: 2006-10-05, 19:27
- Lokalizacja: Częstochowa/Wrocław
- brickshelf: pitrek02
-
Jak chcesz zamocować plate 1x2 na skeleton leg?? No... da się, ale wyglądał by to obleśnieKarol pisze:Gdybyś zmienił przednie swiatło na plate 1 x 2, wg mnie lepiej by wyglądał.
Według mnie pasuje.Karol pisze:Jak możesz to wyrzuć jeszcze kierowcę, bo wielkością to nie błyszczy.
Ostatnio zmieniony 2007-08-28, 16:08 przez pitrek02, łącznie zmieniany 3 razy.
- Kubrick
- VIP
- Posty: 2200
- Rejestracja: 2006-05-19, 21:51
- Lokalizacja: KrakóVW
- brickshelf: Kubrick
- Kontakt:
-
To pozaokraglane kola z tylu nie pasuja troche... Za to przednie mogloby byc w tym stylu.
Fajny widelec, ale juz kierownica mi nie podchodzi... I te tylne siodelka tez jakies dziwne... Czy pasazerowie robia za balast,zeby latwiej bylo poderwac przod?
Generalnie model na pierwszy rzut oka fajny, ale z odkrywaniem szczegolow psuje sie jego wizerunek. Szkoda, bo masztalent do ciekawych rzeczy, a to Ci zwyczajnie nie wyszlo.
Fajny widelec, ale juz kierownica mi nie podchodzi... I te tylne siodelka tez jakies dziwne... Czy pasazerowie robia za balast,zeby latwiej bylo poderwac przod?
Generalnie model na pierwszy rzut oka fajny, ale z odkrywaniem szczegolow psuje sie jego wizerunek. Szkoda, bo masztalent do ciekawych rzeczy, a to Ci zwyczajnie nie wyszlo.
Cieślu pisze:kup volvo nie bądź janusz
Cieślu pisze:Ty to byś Kubrick wszystko zwieśniaczył :>
Zazwyczaj w tego typu (tzn. z samochodowym tyłem) trójkołowcach pasażer siedzi praktycznie obejmując nogami plecy kierowcy. W trzymiejscowych tak samo, bardzo blisko, bywa że butami sięgają mniej więcej do pasa kierowcy. Niezależnie od umiejscowienia silnika.Z początku myślałem, że uda mi się z tym pojazdem wystartować w BTT, więc musiałem dodać tą ,,przyczepke".
\/1 ______________
- pitrek02
- Posty: 880
- Rejestracja: 2006-10-05, 19:27
- Lokalizacja: Częstochowa/Wrocław
- brickshelf: pitrek02
-
Tej ,,przyczepki" już nie ma...Kubrick pisze:Czy pasazerowie robia za balast,zeby latwiej bylo poderwac przod?
Więc proszę, oceniajcie, nie biorąc już pod uwagę tego elementu.
Dzięki za pozytywne opinie
PS: Moją główną inspiracją był ten model:
PS2: Rury wydechowe od ciężarówki, to mój własny, dodatkowy pomysł.
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 2007-08-28, 19:28 przez pitrek02, łącznie zmieniany 2 razy.
A mi się podoba. Nie znam się na pojazdach w tej skali, nie umiem tak łączyć klocków.
Jako osoba z innej dziedziny, nie patrzę tak bardzo na na szczegóły.
Ale to nie znaczy że nie można się wypowiedzieć. Trike mi się bardzo podoba i na pewno chciałbym mieć takiego u siebie na półce.
Silnik i rury skierowane w kosmos wyglądają super. Koleś idealnie pasuje na kierowcę.
Dobrze że zrezygnowałeś z tej ohydnej przyczepki.
Ogólnie mówiąc: wyszedł Ci po raz kolejny bardzo ładny pojazd.
Jako osoba z innej dziedziny, nie patrzę tak bardzo na na szczegóły.
Ale to nie znaczy że nie można się wypowiedzieć. Trike mi się bardzo podoba i na pewno chciałbym mieć takiego u siebie na półce.
Silnik i rury skierowane w kosmos wyglądają super. Koleś idealnie pasuje na kierowcę.
Dobrze że zrezygnowałeś z tej ohydnej przyczepki.
Ogólnie mówiąc: wyszedł Ci po raz kolejny bardzo ładny pojazd.
Ostatnio zmieniony 2007-08-31, 10:51 przez Pietruch, łącznie zmieniany 1 raz.
Pozdrawiam,
Maciej
Maciej