Tak na szybko:
1. Fajnie, że zrobiłeś ją w przekroju i wszystko dobrze widać.
2. Mógłbyś na zdjęciu nie pokazywac,że z tyłu nie ma klocków.
3. Roślinek to raczej w kopalni nie spotkasz ;)
Panki [Usunięty]
Wysłany: 2007-11-12, 19:15
Iskra napisał/a:
3. Roślinek to raczej w kopalni nie spotkasz ;)
Z tym to sie nie zgodzę byłem kiedyś na wyciecze i paprotka wyrastała z sklepienia w kopalni.
Wiek: 30 Dołączył: 23 Sie 2007 Wpisy: 34 Skąd: Pruszków
Wysłany: 2007-11-12, 19:39
To ja dorzucę swoje trzy grosze... no może troszkę więcej. :)
ZA:
+Fajny pomysł z przekrojem. Daje możliwość podziwiania góry i dołu.
+Pomysł z szybem na linie.
+Wagoniki pchane przez niewolników.
- Troszke nie podoba mi się zejście do kopalni. Dla mnie mógł to być po prostu rodzaj jaskini z szybem. A jeśli juz jakiś budyneczek to może troszkę bogatszy? Z kierownikiem kopalni, z wózkami, studnią.
- Użycie czarnych klocków jako ziemi (warstwa pomiędzy powierzchnią a kopalnią) nie przypada mi do gustu - jest zbyt uboga. Na dodatek szczególnie razi w oczy użycie 1 x 2 z grilem.
- O co chodzi z tym czerwonym kubeczkiem przy kopiącym? I dlaczego ma hełm ?
Kopalnia (szyb) trochę za wysoki, ale to może moje widzimisię.
- No i ostatnia rzecz... W takich kopalniach pracowali niewolnicy - ciasno, niewygodnie, brudno, ciemno i głodno, więc raczej się nie uśmiechali.A strażnik może z bardziej zapijaczoną mordą ? Stwórz bardziej ciemny klimat, a może gdzieś obok rączka kościotrupa, łańcuch ?
Warto by było też pomyśleć co oni wydobywają, kamienie, złoto?
kopalnia już dawno rozebrana:p
hełm ma niewolnik pracujący jako hajer przodowy:p - każdy niewolnik się liczy
kubeczek ? czasem trzeba coś wypić
szyb się kończy zwykłym zadaszeniem - to nie zaden palac czy zamek
roślina jest dodana dla lekkiego urozmaicenia
przekrój wyszedł jak wyszedł:p
Jak na lawę to trochę za płytko. Ale jakieś kości porozrzucane. Dobry miałeś pomysł z kopalnią ale mógłbyś go jeszcze bardziej rozwinąć. Może pokusisz się o kopalnie w wersji 2.0?
Wiek: 30 Dołączył: 25 Cze 2007 Wpisy: 852 Skąd: Kraków
Wysłany: 2007-11-14, 16:38
Pepin Krootki napisał/a:
KUKUS napisał/a:
ja bym dodał jeszcze jakiś most i lawę...
Jak na lawę to trochę za płytko. Ale jakieś kości porozrzucane. Dobry miałeś pomysł z kopalnią ale mógłbyś go jeszcze bardziej rozwinąć. Może pokusisz się o kopalnie w wersji 2.0?
... to można pogłębić kopalnię ;] Możesz jeszcze pomyśleć nad modernizacją windy (chodzi mi oto, żeby wykonać jakąś korbkę, która by tak działała, że jeżeli ją odpowiednio pokręcisz, to winda podnosi się/ spada). To już będzie wersja 2.1
Wiek: 30 Dołączył: 25 Cze 2007 Wpisy: 852 Skąd: Kraków
Wysłany: 2007-11-15, 20:50
... i może jeszcze jakieś lochy, kraty?? Moim zdaniem więźniowie powinni być lepiej pilnowani, bo o bunt nie trudno.... Ja bym dodał jeszcze jakiegoś szczura i pogłębił trochę długość tuneli... Może jakiś kocioł z przetopionym żelazem?? to już będzie wersja 2.2 :)
spokojnie ! szyb działał już w wersji 1.0, większej kopalni nie bedzie bo nie mam klockow i... jakie kotły, jakie lochy :D? no dajcie spokój :p to nie KnightsKingdom 2 :p
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich wpisów Nie możesz usuwać swoich wpisów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum