Technic, Scale Modeling, Great Ball Contraption
Moderatorzy: Mod Team , Mod Team
makorol
Posty: 666 Rejestracja: 2004-11-20, 09:55
Lokalizacja: Bystrzyca / Wrocław
brickshelf: makorol
#1
Post
autor: makorol » 2008-01-05, 17:29
Co tu pisać. 11 stud szerokości, mocny dyfer aro-kala.
Galeria
Pozdrawiam, Makorol.
Pietruch
Posty: 1379 Rejestracja: 2004-12-25, 17:06
Lokalizacja: Warszawa
brickshelf: Pietruch-15
#2
Post
autor: Pietruch » 2008-01-05, 18:36
Może te zębatki główne, które przenoszą napęd od dyfra zamienić na knoby.
Pozdrawiam,
Maciej
makorol
Posty: 666 Rejestracja: 2004-11-20, 09:55
Lokalizacja: Bystrzyca / Wrocław
brickshelf: makorol
#3
Post
autor: makorol » 2008-01-05, 19:01
Dałoby sie, chociaż pewnie musiałby być szerszy.
Pozdrawiam, Makorol.
Pietruch
Posty: 1379 Rejestracja: 2004-12-25, 17:06
Lokalizacja: Warszawa
brickshelf: Pietruch-15
#4
Post
autor: Pietruch » 2008-01-05, 19:04
A knoby się tam nie zmieszczą ? Według mnie zostanie jeszcze trochę luzu.
Ostatnio zmieniony 2008-01-05, 19:05 przez
Pietruch , łącznie zmieniany 1 raz.
Pozdrawiam,
Maciej
makorol
Posty: 666 Rejestracja: 2004-11-20, 09:55
Lokalizacja: Bystrzyca / Wrocław
brickshelf: makorol
#5
Post
autor: makorol » 2008-01-05, 19:12
Spróbuję !
Pozdrawiam, Makorol.
Pietruch
Posty: 1379 Rejestracja: 2004-12-25, 17:06
Lokalizacja: Warszawa
brickshelf: Pietruch-15
#6
Post
autor: Pietruch » 2008-01-05, 19:14
Naprawdę warto. ! Po dokładnych oględzinach nie widzę słabych punktów. Brawo. I ktoś mówił że jest to niemożliwe, prawda Sariel. ;)
Pozdrawiam,
Maciej
makorol
Posty: 666 Rejestracja: 2004-11-20, 09:55
Lokalizacja: Bystrzyca / Wrocław
brickshelf: makorol
#7
Post
autor: makorol » 2008-01-05, 19:16
HaHa. Robiłem go jakieś 20 min :) Muszę jeszcze powiedzieć, że częściowo wzorowalem się na projekcie DjTermoz a
Pozdrawiam, Makorol.
Pietruch
Posty: 1379 Rejestracja: 2004-12-25, 17:06
Lokalizacja: Warszawa
brickshelf: Pietruch-15
#8
Post
autor: Pietruch » 2008-01-05, 19:20
Szybki jesteś. ;) Ale ciężarówka nie będzie ciężka, wiec i most nie musi być super mocny.
Na pewno sobie poradzi z takim ciężarem.
Pozdrawiam,
Maciej
makorol
Posty: 666 Rejestracja: 2004-11-20, 09:55
Lokalizacja: Bystrzyca / Wrocław
brickshelf: makorol
#9
Post
autor: makorol » 2008-01-05, 19:24
Na pewno. Próbowałem na niego naciskać od góry, to dopiero przy naprawdę dużej sile zaczął się uginać.
Pozdrawiam, Makorol.
TruckeR
Posty: 851 Rejestracja: 2006-05-03, 21:25
Lokalizacja: Układ Mendelejewa
brickshelf: Ciezarowkaz
#10
Post
autor: TruckeR » 2008-01-05, 19:25
Wygląda faktycznie ciekawie, nawet bez knobów. Też myślałem nad mostem bez użycia kardanów, lecz na myśleniu się skończyło, bez liftarmów takie rozwiązanie jest raczej niemożliwe..
Nobody wants him, they just turn their heads
Nobody helps him, now he has his revenge!
Pietruch
Posty: 1379 Rejestracja: 2004-12-25, 17:06
Lokalizacja: Warszawa
brickshelf: Pietruch-15
#11
Post
autor: Pietruch » 2008-01-05, 19:31
Te knoby, nie mają ciekawie wyglądać, tylko mają nie dopuszczać do przeskakiwania zębatek. Dokładnie tak zrobione przeniesienie napędu będzie strzelać, na jednym z GP było to słychać. ;)
Pozdrawiam,
Maciej
Kubrick
VIP
Posty: 2200 Rejestracja: 2006-05-19, 21:51
Lokalizacja: KrakóVW
brickshelf: Kubrick
Kontakt:
#12
Post
autor: Kubrick » 2008-01-05, 20:09
Wyglada ciekawie, ale tak naprawde sie dowiesz czy to dziala dopiero, jak pojezdzisz tym z 10 minut po mieszkaniu razem z calym autem nad tym ;) Jesli nie knoby, to chociaz te z12 cienkie zamien na grubsze, bedzie mniej uginania i skakania.
Jesli tak beda sie posuwaly prace (mechaniczne, bo w stylistyke i tak nie watpie w Twoim wykonaniu), to za tydzien, dwa bedziesz mial maszyne z serii "wsiasc i jechac". Powodzenia.
Cieślu pisze: kup volvo nie bądź janusz
Cieślu pisze: Ty to byś Kubrick wszystko zwieśniaczył :>
smyk
VIP
Posty: 2142 Rejestracja: 2006-03-14, 23:13
Lokalizacja: Warszawa-Ochota
brickshelf: smyk
#13
Post
autor: smyk » 2008-01-05, 20:16
Mam pytanie do autora: jak zamierzasz doprowadzić napęd do dyfra? Bo musisz tę kwestię pogodzić z "ruchomością" zawieszenia.
Pietruch
Posty: 1379 Rejestracja: 2004-12-25, 17:06
Lokalizacja: Warszawa
brickshelf: Pietruch-15
#14
Post
autor: Pietruch » 2008-01-05, 20:21
smyk pisze: jak zamierzasz doprowadzić napęd do dyfra? Bo musisz tę kwestię pogodzić z "ruchomością" zawieszenia.
Napęd już jest, ślimacznica. Pod dyfrem siedzi.
Jeszcze amortyzatory trzeba jakoś upchnąć.
Ostatnio zmieniony 2008-01-05, 20:31 przez
Pietruch , łącznie zmieniany 1 raz.
Pozdrawiam,
Maciej
Kubrick
VIP
Posty: 2200 Rejestracja: 2006-05-19, 21:51
Lokalizacja: KrakóVW
brickshelf: Kubrick
Kontakt:
#15
Post
autor: Kubrick » 2008-01-05, 20:24
Ja bym sie bardziej martwil tym,jak doprowadzic uklad kierowniczy, ale mysle, ze Makorol sobie i z tym poradzi bez problemu :)
Cieślu pisze: kup volvo nie bądź janusz
Cieślu pisze: Ty to byś Kubrick wszystko zwieśniaczył :>