Oż... No to pozostaje mi odszczekać... Bo to ja mówiłem o niebudowalnej flocie. Modele oczywiście prześwietne, już widzę taką flotę na stole... W sumie nasunęły mi się takie wnioski:
- Zupełny wypas, i to tylko przy użyciu wymienionych zestawów (teraz takie pytanie: Specjalnie wydzieliłeś te konkretne na projekt, czy zbudowałeś 2-3 statki i z zestawów, które "poszły" na te powstała reszta?)
- Oczywiście zostałem zainspirowany. Może sam sobie taką drobnicę pobuduję, niestety też żółtą
- I a propos żóltego - padło na ten kolor, bo Ci pasował, czy po prostu tylko na żółto można się tak "efektywnie" zaopatrzyć bez BL?
- Jeśli grę, to nie RTS. Bo na stole byłoby nieco skomplikowane (sam kombinuję, ale wiem, że prawdziwie real-time to nigdy nie będzie)
- RTSy są raczej na kompie, ale szczegół ;)
- Jako fan FreeSpace 2 również gratuluję, może kiedyś doczekamy się modu do owej gry, opartego na modelach LugPolu...?
[MOC]Flota łowców wampirów
Moderatorzy: Mod Team, Mod Team
Tzn, hm, nie wydzielałem zestawów, po prostu większość żółtego u mnie pochodzi z tych które wymieniłem + troszkę zwykłych płytek i skosów skądś-tam. Żółta z banalnego powodu, czerwone zajęte na ten moment, czarna miała być druga, innych kolorów w odpowiedniej ilości nie mam.
Próbuję właśnie przemodelować lekko zasady BFG tak aby oddać walkę bardziej freespacową - tak więc na statkach mamy lasery, beamy i flaki, myśliwce pełnią bardzo ważną rolę, jest możliwość rozbrajania statku po wieżyczce (celowo każda broń jest łatwa do odmontowania... właśnie po to :>) a odległości bardzo niewielkie. Jedyna istotna różnica to taka że myśliwce nie będą w stanie zniszczyć nic poza frachtowcem, ale wciąż będą w stanie zniszczyć broń, sensory, silniki, itpitp.
RTS na stole? Żadnych szans. Przypomnę że to znaczy Real Time Strategy.
Próbuję właśnie przemodelować lekko zasady BFG tak aby oddać walkę bardziej freespacową - tak więc na statkach mamy lasery, beamy i flaki, myśliwce pełnią bardzo ważną rolę, jest możliwość rozbrajania statku po wieżyczce (celowo każda broń jest łatwa do odmontowania... właśnie po to :>) a odległości bardzo niewielkie. Jedyna istotna różnica to taka że myśliwce nie będą w stanie zniszczyć nic poza frachtowcem, ale wciąż będą w stanie zniszczyć broń, sensory, silniki, itpitp.
RTS na stole? Żadnych szans. Przypomnę że to znaczy Real Time Strategy.
-
- Posty: 19
- Rejestracja: 2008-01-13, 17:44
- Lokalizacja: Biała Podlaska
-
Hej, to może jakowąś instrukcję?
Bo sam próbuję coś wymodzić z tego barachła co to u mnie w pudle leży, ale jakoś cięzko idzie.. a tak, to mógłbym może jakiesik rozwiązania zastosować, albo pokusić się o kilka modyfikacji i zakupy na BL :) jak forsa będzie :)
Bo sam próbuję coś wymodzić z tego barachła co to u mnie w pudle leży, ale jakoś cięzko idzie.. a tak, to mógłbym może jakiesik rozwiązania zastosować, albo pokusić się o kilka modyfikacji i zakupy na BL :) jak forsa będzie :)
Dowódca Jednostki Strzeleckiej 2001
A poza tym narzekacz i w ogóle
I posiadacz achievementu "Uścisk dłoni crisesa na Pyrkonie 2016"
A poza tym narzekacz i w ogóle
I posiadacz achievementu "Uścisk dłoni crisesa na Pyrkonie 2016"
-
- Posty: 19
- Rejestracja: 2008-01-13, 17:44
- Lokalizacja: Biała Podlaska
-
No coś w tym stylu mi chodziło po głowie, tylko nie wiedziałem jak to ubrać w słowa :)
Wszystkie są da best, a ja gdzieś mam drukniętego full thrusta.. kopnie się sąsiadów coby z piwnic powywlekali LEGO to może uda się coś ruszyć.. a potem jeżeli coś wyjdzie odkupi się stateczki :)
Wszystkie są da best, a ja gdzieś mam drukniętego full thrusta.. kopnie się sąsiadów coby z piwnic powywlekali LEGO to może uda się coś ruszyć.. a potem jeżeli coś wyjdzie odkupi się stateczki :)
Dowódca Jednostki Strzeleckiej 2001
A poza tym narzekacz i w ogóle
I posiadacz achievementu "Uścisk dłoni crisesa na Pyrkonie 2016"
A poza tym narzekacz i w ogóle
I posiadacz achievementu "Uścisk dłoni crisesa na Pyrkonie 2016"
Dokładnie tak. Ale można np. podzielić tury na kilka(naście) podjednostek, rozpisać każdemu statkowi co w której robi, pamiętając, że leci się cały czas i strzał wykonany na początku poleci z innego miejsca, niż na końcu, a następnie równolegle wykonywać swoje czynności, z uwzględnieniem akcji "reakcji" np. jak ktoś mnie ostrzelał - zamiast strzału robię unik.Jerac pisze:RTS na stole? Żadnych szans. Przypomnę że to znaczy Real Time Strategy.