[MOC]Flota łowców wampirów

Aquazone, Mecha, Space, SW, Underground, Bionicle, Hero Factory

Moderatorzy: Mod Team, Mod Team

Autor
Wiadomość
Awatar użytkownika
Jantin
Posty: 473
Rejestracja: 2006-08-23, 08:37
Lokalizacja: Warszawa

#16 Post autor: Jantin »

Oż... No to pozostaje mi odszczekać... Bo to ja mówiłem o niebudowalnej flocie. Modele oczywiście prześwietne, już widzę taką flotę na stole... W sumie nasunęły mi się takie wnioski:
- Zupełny wypas, i to tylko przy użyciu wymienionych zestawów (teraz takie pytanie: Specjalnie wydzieliłeś te konkretne na projekt, czy zbudowałeś 2-3 statki i z zestawów, które "poszły" na te powstała reszta?)
- Oczywiście zostałem zainspirowany. Może sam sobie taką drobnicę pobuduję, niestety też żółtą
- I a propos żóltego - padło na ten kolor, bo Ci pasował, czy po prostu tylko na żółto można się tak "efektywnie" zaopatrzyć bez BL?
- Jeśli grę, to nie RTS. Bo na stole byłoby nieco skomplikowane (sam kombinuję, ale wiem, że prawdziwie real-time to nigdy nie będzie)
- RTSy są raczej na kompie, ale szczegół ;)
- Jako fan FreeSpace 2 również gratuluję, może kiedyś doczekamy się modu do owej gry, opartego na modelach LugPolu...?

Awatar użytkownika
Jerac
Posty: 2311
Rejestracja: 2006-01-14, 20:32
Lokalizacja: Sol III, Łódź
brickshelf: Jerrec

 

#17 Post autor: Jerac »

Tzn, hm, nie wydzielałem zestawów, po prostu większość żółtego u mnie pochodzi z tych które wymieniłem + troszkę zwykłych płytek i skosów skądś-tam. Żółta z banalnego powodu, czerwone zajęte na ten moment, czarna miała być druga, innych kolorów w odpowiedniej ilości nie mam.

Próbuję właśnie przemodelować lekko zasady BFG tak aby oddać walkę bardziej freespacową - tak więc na statkach mamy lasery, beamy i flaki, myśliwce pełnią bardzo ważną rolę, jest możliwość rozbrajania statku po wieżyczce (celowo każda broń jest łatwa do odmontowania... właśnie po to :>) a odległości bardzo niewielkie. Jedyna istotna różnica to taka że myśliwce nie będą w stanie zniszczyć nic poza frachtowcem, ale wciąż będą w stanie zniszczyć broń, sensory, silniki, itpitp.

RTS na stole? Żadnych szans. Przypomnę że to znaczy Real Time Strategy.

Paweł Wojtiuk
Posty: 19
Rejestracja: 2008-01-13, 17:44
Lokalizacja: Biała Podlaska

#18 Post autor: Paweł Wojtiuk »

Hej, to może jakowąś instrukcję?

Bo sam próbuję coś wymodzić z tego barachła co to u mnie w pudle leży, ale jakoś cięzko idzie.. a tak, to mógłbym może jakiesik rozwiązania zastosować, albo pokusić się o kilka modyfikacji i zakupy na BL :) jak forsa będzie :)
Dowódca Jednostki Strzeleckiej 2001
A poza tym narzekacz i w ogóle

I posiadacz achievementu "Uścisk dłoni crisesa na Pyrkonie 2016" :D

Awatar użytkownika
Jerac
Posty: 2311
Rejestracja: 2006-01-14, 20:32
Lokalizacja: Sol III, Łódź
brickshelf: Jerrec

 

#19 Post autor: Jerac »

Instrukcję dla modelu który ma 30 części? :D

Zrobię w wolnej chwili tzw. construction shots :)

Paweł Wojtiuk
Posty: 19
Rejestracja: 2008-01-13, 17:44
Lokalizacja: Biała Podlaska

#20 Post autor: Paweł Wojtiuk »

No coś w tym stylu mi chodziło po głowie, tylko nie wiedziałem jak to ubrać w słowa :)

Wszystkie są da best, a ja gdzieś mam drukniętego full thrusta.. kopnie się sąsiadów coby z piwnic powywlekali LEGO to może uda się coś ruszyć.. a potem jeżeli coś wyjdzie odkupi się stateczki :)
Dowódca Jednostki Strzeleckiej 2001
A poza tym narzekacz i w ogóle

I posiadacz achievementu "Uścisk dłoni crisesa na Pyrkonie 2016" :D

Awatar użytkownika
martinbb
Posty: 673
Rejestracja: 2007-03-10, 14:20
Lokalizacja: Bielsko-Biała
brickshelf: martinbb

 

#21 Post autor: martinbb »

Obawiam się, że bez zakupu 4939 się nie obejdzie...
No chyba że...
Inspired by NavySEALs

Nexus 7

#22 Post autor: Nexus 7 »

Jerac pisze:Zrobię w wolnej chwili tzw. construction shots :)
Super, dzieki, chetnie wykorzystam.

bartemo

#23 Post autor: bartemo »

Instrukcję dla modelu który ma 30 części? :D
Ja to bym z chęcią takową zobaczył dla Twoich większych czerwonych statków :)

Awatar użytkownika
Jantin
Posty: 473
Rejestracja: 2006-08-23, 08:37
Lokalizacja: Warszawa

#24 Post autor: Jantin »

Jerac pisze:RTS na stole? Żadnych szans. Przypomnę że to znaczy Real Time Strategy.
Dokładnie tak. Ale można np. podzielić tury na kilka(naście) podjednostek, rozpisać każdemu statkowi co w której robi, pamiętając, że leci się cały czas i strzał wykonany na początku poleci z innego miejsca, niż na końcu, a następnie równolegle wykonywać swoje czynności, z uwzględnieniem akcji "reakcji" np. jak ktoś mnie ostrzelał - zamiast strzału robię unik.

ODPOWIEDZ