[MOC] Kosmiczny buggy

Aquazone, Mecha, Space, SW, Underground, Bionicle, Hero Factory

Moderatorzy: Mod Team, Mod Team

Autor
Wiadomość
Awatar użytkownika
sszaki
Posty: 66
Rejestracja: 2008-02-16, 23:25
Lokalizacja: brzeg

[MOC] Kosmiczny buggy

#1 Post autor: sszaki »

Kosmiczny buggy

Obrazek

Pierwsza moja konstrukcja.
Zrobiona dzisiaj w 20-30minut
Niestety nie posiadam odpowiednich kół do tego auta wiec jeździ na samych felgach.

Proszę o komentarze :D
(chciałem cos pokazać a projekt halftrucka porzuciłem)




Obrazek

Obrazek

Obrazek
Ostatnio zmieniony 2008-02-24, 17:50 przez sszaki, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
AertE
Posty: 59
Rejestracja: 2007-06-23, 08:59
Lokalizacja: Gdańsk
brickshelf: AertE

 

#2 Post autor: AertE »

Witaj! Ogólnie to model prezentuje się ładnie, tylko mógłbyś coś więcej napisać o funkcjach jakie posiada, w końcu jest to dział technic :) czekam na dokładniejszy opis funkcji modelu
pozdrawiam

Awatar użytkownika
Sariel
VIP
Posty: 5418
Rejestracja: 2007-03-28, 08:16
Lokalizacja: Warszawa
brickshelf: Sariel
Kontakt:

 

#3 Post autor: Sariel »

No właśnie, czy to w ogóle ma jakieś funkcje? Bo jeśli nie, to chyba bardziej Zew Przyszłości się kłania.

Awatar użytkownika
Emilus
Adminus Emeritus
Posty: 1460
Rejestracja: 2007-08-26, 19:58
Lokalizacja: Polska
brickshelf: Emilus
Kontakt:

 

#4 Post autor: Emilus »

Właśnie, napisz coś o funkcjach, choć ze zdjęć bym podejrzewał, że takowych nie ma.

Mógłbyś dodać choć przednią oś skrętną.
Mnie osobiście przypomina wybebeszoną maszynę do asfaltowania, ale to tylko me zdanko... :-)
Ostatnio zmieniony 2008-02-24, 19:25 przez Emilus, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
sszaki
Posty: 66
Rejestracja: 2008-02-16, 23:25
Lokalizacja: brzeg

#5 Post autor: sszaki »

Funkcje:

Obracane przednie koła :P

Chyba jednak trzeba przenieść temat do innego działu ale na pewno rozbuduje ten pojazd o jakieś funkcje. Albo zbuduje od nowa większy i zdalnie sterowany.
Noobek

Awatar użytkownika
Sariel
VIP
Posty: 5418
Rejestracja: 2007-03-28, 08:16
Lokalizacja: Warszawa
brickshelf: Sariel
Kontakt:

 

#6 Post autor: Sariel »

Temat przeniesiony do odpowiedniejszego działu. Pardon, konstrukcja z zerową funkcjonalnością nie może trafić do Technica tylko dlatego, że użyłeś w niej liftarmów.

ODPOWIEDZ