Liftarmy sa zaokraglone na koncach, wiec bedzie szpara ;]
No tak ale to takie.... takie malutkie jest i się łatwiej otwierają co w trucktrialu właściwie może być wadą:/
Ale fajnie że przykładasz wagę do takich szczegółów, dzięki takim smaczkom model jest cały zgrany i miły dla oka.
P.S.
Zamówiłem klocki do swojego stara:)))
smyk pisze:Czyli 28 ma atrapę siateczką (tak to nazywam), a 200 i 266 różnie, zależnie od roku produkcji.
Cos w ten desen. Przynajmniej ja tak to rozumuje po swoim rozpoznaniu tematu, ktore w sumie w sporej czesci bylo mimowolne ;)
Ale musze powiedziec, ze 200 ladnie przejezdza po maskach cinquecento, a 266 slicznie zbiera bramy miedzy 2 ostatnie osie :] (ech, ci utalentowani kierowcy w firmie wujka xD )
Cieślu pisze:kup volvo nie bądź janusz
Cieślu pisze:Ty to byś Kubrick wszystko zwieśniaczył :>
Kubrick pisze:Bo Sariel ma dostac kompleksow, a smyk ze swoim MANem ma w ogole sie schowac xD
Dokładnie, chowajcie i dostawajcie kompleksów ze swoimi dokładnymi kabinami, po których jak się rozpadną na trasie, przejedzie mój kraz:)
Fajnie gadacie, ale przypominam, że ciężarówka TrTr ma służyć do jazdy a nie wyglądu (oczywiście z miłym wyglądem będzie milej) niemniej po co gadki o kratkach i lampach, kiedy proporcje w lesie? Nie czepiam się, w końcu to TrTr i zrozumiałe to.
Ale trialowka z liftarmow nie rozwala sie tak malowniczo xD A tu, jak w cos walne (albo znowu zaczne destruction derby z TruckeRem robic), to bedzie naprawde wesolo :]
Cieślu pisze:kup volvo nie bądź janusz
Cieślu pisze:Ty to byś Kubrick wszystko zwieśniaczył :>
Pietruch_15 pisze:No kurde, jaki pewny siebie. Uważaj po zapeszysz i role się odwrócą. :P
Troche pewności też jest potrzebne:) a jak się role odwrócą, cóż z pokorą przyjmę mycie klocków... (pamiętam, że najgłośniej krzyczałeś żebym zjeżdżał krazem ...:))
Kubrick pisze:Ale trialowka z liftarmow nie rozwala sie tak malowniczo xD A tu, jak w cos walne (albo znowu zaczne destruction derby z TruckeRem robic), to bedzie naprawde wesolo :]
Emilus pisze:Fajnie gadacie, ale przypominam, że ciężarówka TrTr ma służyć do jazdy a nie wyglądu (oczywiście z miłym wyglądem będzie milej) niemniej po co gadki o kratkach i lampach, kiedy proporcje w lesie? Nie czepiam się, w końcu to TrTr i zrozumiałe to.
Nowy teoretyk truck trialu?
To ja będę tym złym i przypomnę tegorocznemu debiutantowi (se se ;P), że truck trial powstając był w zamyśle "jeżdżącym prawie MT". Że później ewoluował w różnych kierunkach, cóż...
Uczyć się od Kubricka podejścia, a nie szukać niedociągnięć proporcjach! (Swoją drogą - co konkretnie miałeś na myśli?)
;)