Zdecydowanie - mój błąd. Przedsiębierne kopacze zastępują czasem ładowarki kołowe. Gra toczy się o czas załadunku danej masy :)Żbik - a nie 'przedsiębierna' czasem ?
[MOC] Excavator
Moderatorzy: Mod Team, Mod Team
Tak dla pełnej jasności (ze str. Jennifer Clark) -Sariel pisze:Tymczasem prawdziwe koparki też mają silniki napędowe w wieży, za bardzo nie roztrząsałem powodów, wystarczy mi że tak jest i w rzeczywistości, i w koparkach Jennifer Clark :)
"On modern hydraulic excavators, the engine, usually diesel powered, is connected to several pumps that drive hydraulic oil at high pressure to the hydraulic rams and motors used to move all the excavator functions, including the tracks."
To ja złośliwie dodam że ta koparka... nie może kopać :P Tzn nie może opuścić łyżki poniżej poziomu gruntu (co prawda koparki przedsiębierne mają niewielkie głebokości kopania, ale mają :) ).
A tak ogólnie to wydaje mi się, że ta koparka odstaje trochę od super modeli jakie ostatnio prezentujesz :)
A tak ogólnie to wydaje mi się, że ta koparka odstaje trochę od super modeli jakie ostatnio prezentujesz :)
Ostatnio zmieniony 2008-06-16, 13:12 przez czekoladowyboss, łącznie zmieniany 1 raz.
- Sariel
- VIP
- Posty: 5418
- Rejestracja: 2007-03-28, 08:16
- Lokalizacja: Warszawa
- brickshelf: Sariel
- Kontakt:
-
Obiecane fotki przeniesienia napędu:
Górna część to podstawa wieży (z przodu znajdował się mechanizm jej obracania), dolna to podwozie między gąsienicami. Dwa szare axle joinery na górze wchodzą bezpośrednio do silników PF XL, dwa na dole wyprowadzają napęd na tył podwozia, gdzie przez knoby trafia na tylne koła napinające:
Dolna część podwozia to liftarmowa kostka 7x7x7 studów, mieszczą się w niej pionowe ślimacznice (jednej nie widać, bo spadła z axla przy demontażu i nie chciało mi się rozbierać pół kostki żeby znów ją założyć) i z8 odbierające z nich napęd. Dyferencjał przekazuje napęd 1:1 na obu osiach, więc ślimacznice to jedyna redukcja:
Reszta podwozia to struktura wzmacniająca, również 4 axle wystające na boki:
Po lewej stronie widać miejsce, gdzie znajdowała się z8 obracająca wieżę:
Górna część to podstawa wieży (z przodu znajdował się mechanizm jej obracania), dolna to podwozie między gąsienicami. Dwa szare axle joinery na górze wchodzą bezpośrednio do silników PF XL, dwa na dole wyprowadzają napęd na tył podwozia, gdzie przez knoby trafia na tylne koła napinające:
Dolna część podwozia to liftarmowa kostka 7x7x7 studów, mieszczą się w niej pionowe ślimacznice (jednej nie widać, bo spadła z axla przy demontażu i nie chciało mi się rozbierać pół kostki żeby znów ją założyć) i z8 odbierające z nich napęd. Dyferencjał przekazuje napęd 1:1 na obu osiach, więc ślimacznice to jedyna redukcja:
Reszta podwozia to struktura wzmacniająca, również 4 axle wystające na boki:
Po lewej stronie widać miejsce, gdzie znajdowała się z8 obracająca wieżę:
- Bartex0805
- Posty: 197
- Rejestracja: 2008-01-21, 16:24
- Lokalizacja: Leszno
- brickshelf: Bartex0805
-
No cóż model nie jest estetyczny ale dla mnie to nie ważne bo jest super- taka moja ocena. Podoba mi się cała konstrukcja nad gąsiennicami, jest duża czyli wygląda masywnie i dobrze że tak jest. Szkoda że łyżka zamontowana w tą stronę, widocznie takie było twoje zamierzenie podczas budowy takiego sprzętu budowlanego.
Zapraszam na mój kanał YouTube: http://www.youtube.com/user/rzymianin22?feature=mhee