[MOC] ZIL 4972
Moderatorzy: BJ, Aleksander Spyra, Blaha, Atros, ManiekManiak, omen, Mod Team, BJ, Aleksander Spyra, Blaha, Atros, ManiekManiak, omen, Mod Team
- Emilus
- Adminus Emeritus
- Posty: 1460
- Rejestracja: 2007-08-26, 19:58
- Lokalizacja: Polska
- brickshelf: Emilus
- Kontakt:
-
[MOC] ZIL 4972
Witam,
Prezentuję wykańczaną przeze mnie ciężarówkę ZIL 4972, może w wersji 205 lub 206.
to zdjątko:
a to orginał:
Kolejne zdjęcia:
Trochę danych technicznych, - mosty to przeb. mosty z kraza - dwa krańcowe.
Zawieszenie - trzy kolebki - może i mało finezyjnie, ale czas mnie goni przed 5 no i zobaczymy, jak się to sprawuje
W modelu znajduje się 6 silników, 3 PF XL i 3 PF:
-Napęd 2 x PFXL przełożenie niech będzie na razie okryte tajemnicą
-skręt - 2 x PF - możliwość niezależnego skręcania pierwszą i trzecią osią (może jechać bokiem:))
-napęd atrapy silnika V8 - PF
-napęd kompresora - PFXL
Model ma aktywne zawieszenie środkowej osi sterowane z pilota i zasilane poprzez autozawór z kompresora.
Wym.:
- długość 65 cm
- szerokość 24 study
- wysokość 25,5 cm
masa (na razie) ok. 3 kg
Prezentuję wykańczaną przeze mnie ciężarówkę ZIL 4972, może w wersji 205 lub 206.
to zdjątko:
a to orginał:
Kolejne zdjęcia:
Trochę danych technicznych, - mosty to przeb. mosty z kraza - dwa krańcowe.
Zawieszenie - trzy kolebki - może i mało finezyjnie, ale czas mnie goni przed 5 no i zobaczymy, jak się to sprawuje
W modelu znajduje się 6 silników, 3 PF XL i 3 PF:
-Napęd 2 x PFXL przełożenie niech będzie na razie okryte tajemnicą
-skręt - 2 x PF - możliwość niezależnego skręcania pierwszą i trzecią osią (może jechać bokiem:))
-napęd atrapy silnika V8 - PF
-napęd kompresora - PFXL
Model ma aktywne zawieszenie środkowej osi sterowane z pilota i zasilane poprzez autozawór z kompresora.
Wym.:
- długość 65 cm
- szerokość 24 study
- wysokość 25,5 cm
masa (na razie) ok. 3 kg
Ostatnio zmieniony 2008-07-05, 03:57 przez Emilus, łącznie zmieniany 4 razy.
- Sariel
- VIP
- Posty: 5418
- Rejestracja: 2007-03-28, 08:16
- Lokalizacja: Warszawa
- brickshelf: Sariel
- Kontakt:
-
Re: ZIL 4972
A gdzie opłata patentowa? ;)Emilus pisze:Model ma aktywne zawieszenie środkowej osi sterowane z pilota i zasilane poprzez autozawór z kompresora.
Fajny, podoba mi się. Szczególnie felgi i taka..."zwartość" całości.
Grand chyba ma rację, w oryginale kabina sięga środkowej osi, i to daje taki "mocny" wygląd - czy po prostu planujesz inną zabudowę?
Przyszła mi do głowy jeszcze jedna rzecz: gdybyś przyjechał na takie typowe GPG, to mogło by się okazać, że jakaś połowa silników (i mocy) na zawodach znajduje się w Twoim modelu :-)
Pozdrowienia
Michał
Grand chyba ma rację, w oryginale kabina sięga środkowej osi, i to daje taki "mocny" wygląd - czy po prostu planujesz inną zabudowę?
Przyszła mi do głowy jeszcze jedna rzecz: gdybyś przyjechał na takie typowe GPG, to mogło by się okazać, że jakaś połowa silników (i mocy) na zawodach znajduje się w Twoim modelu :-)
Pozdrowienia
Michał
Żeś zbudował to co ja chciałem zbudować ;P I nieźle ci to wyszło! ;)
Grand ma racje, z kabina jest coś nie tak.
Proszę o jakiś filmik ;P
Grand ma racje, z kabina jest coś nie tak.
Proszę o jakiś filmik ;P
Dzień bez LEGO to stracony dzień ;P
DeszczyK
DeszczyK
Sariel pisze:Na potęgę posępnego Longera, mocy przybywaj...
- Emilus
- Adminus Emeritus
- Posty: 1460
- Rejestracja: 2007-08-26, 19:58
- Lokalizacja: Polska
- brickshelf: Emilus
- Kontakt:
-
Rozliczymy się na GPM 5:)Sariel pisze: gdzie opłata patentowa? ;)
Nie, bo mój to wersja 4972 a na zdjęciu 497205. Zresztą to ZIL 4972 w orginale:Grand pisze:Fajny, ale kabina jest chyba trochę źle wyskalowana?
Nie jest tak źle. PFy to nie RC.Mienso123 pisze:Jak długo tym pojeździsz? Wydaje mi sie że to strasznie baterie będzie zeżerać
Ostatnio zmieniony 2008-07-03, 09:06 przez Emilus, łącznie zmieniany 3 razy.
Bardzo ciekawy pojazd, już widzę ze będzie w sobotę wesoło. 6 silników, kompresor, no piękna sprawa, a estetykę pewnie dopracujesz. Widzę kiełbasy w przedniej osi, na pace troche bałagan, ale przy takiej ilości elektryki. Pewnie promień zawracanie masz rewelacyjny. Czyżby zabrakło ci silników na zrobienie wciągarki - bo widzę na nią miejsce.
Niezła potwora. Może się okazać bardzo skuteczna. Praktycznie nie da się zawiesić. Widać, że szybka, a filmik i tak wyglądał na zwolniony. Mocy będzie trochę. Zwrotność lepsza niż niejednego 4x4.
Ale kabinę, to rzeczywiście można by osadzić trochę niżej.
Zobaczymy w sobotę, co to rzeczywiście może :D
Ale kabinę, to rzeczywiście można by osadzić trochę niżej.
Zobaczymy w sobotę, co to rzeczywiście może :D
Ten filmik świetnie pokazuje jak działa zawieszenie w tym pojeździe, u ciebie Emilus też tak bedzie?
http://pl.youtube.com/watch?v=aYfd4muY1 ... re=related
http://pl.youtube.com/watch?v=aYfd4muY1 ... re=related
- TruckeR
- Posty: 851
- Rejestracja: 2006-05-03, 21:25
- Lokalizacja: Układ Mendelejewa
- brickshelf: Ciezarowkaz
-
On nie jest piękny, tak jak Krazy. Jest POTWORNY (w pozytywnym znaczeniu tego słowa, ekhm). Większość zarzutów i pochwał się już pojawiła (może tylko powtórzę, że przedział silnikowy jest za wysoki, a błotniki umieściłeś zbyt nisko). Poza tym chciałbym się spytać jak w praktyce działa to aktywne zawieszenie? Sam sobie ustalasz jego wychył poprzez pneumatykę?
Nobody wants him, they just turn their heads
Nobody helps him, now he has his revenge!
Nobody helps him, now he has his revenge!