[MOC] Zamek

Adventurers, Castle, HP, Ninja, Pirates, Western, WWII, Vikings

Moderatorzy: Mod Team, Mod Team

Autor
Wiadomość
LICHI

[MOC] Zamek

#1 Post autor: LICHI »

Przedstawiam mój pierwszy zamek. Mam straszną tremę.....
Obrazek


GALERIA

Proszę o komentarze, nie mam jeszcze doświadczenia w budowaniu. Brakuje mi jeszcze sporo klocków.

Lichi

Awatar użytkownika
Majek
Posty: 143
Rejestracja: 2008-01-13, 15:30
Lokalizacja: Krosno
brickshelf: Rescator
Kontakt:

 

#2 Post autor: Majek »

Hej LICHI ;)
Nie ma sięczego bać, bo my tu raczej na forum nie gryziemy.
Po tym jednym zdjęciu odrazu mówie, że zamek mi się podoba.
Czekam na upublicznienie galerii.
nie mam jeszcze doświadczenia w budowaniu
Doświadczenie w budowaniu uzyskuje się przez budowanie właśnie :)

~Pozdrawiam
Majek
Steel isn't strong, boy, flesh is stronger!

Awatar użytkownika
Iskra
Posty: 422
Rejestracja: 2007-06-01, 16:51
Lokalizacja: Łódź
brickshelf: Iskra

 

#3 Post autor: Iskra »

O, krzew gorejący. ;)

Zamek ma niezłą, klasyczną bryłę, ale widać, że masz jeszcze spore braki w klockach.

Fajnie ze dodałaś w fosie tochę przezroczystej drobnicy, dla lepszgo oddania tafli wody, ale na przyzłość staraj się, żeby klocki ją udające nie wystawały ponad podłoże = zrób wyższy przynajmniejmniej o jeden plate (płaski klocek) brzeg.

kris kelvin

#4 Post autor: kris kelvin »

Na razie niestety widać tylko olbrzymie braki klockowe.
Ciężko coś więcej napisać po jednym zdjęciu, ale...
Po pierwsze straszny "misz-masz" kolorystyczny - szary, tan, sand green, jakiś kolorowy witraż...
Nie wiem jakie masz zasoby finansowe, ale żeby to ulepszyć wystarczyłoby z kilkanaście/kilkadziesiąt złotych wydanych na Allegro.
Bez tego ja bym nie publikował.
A po ujednoliceniu kolorystycznym nleżałoby poprawić w zasadzie całą resztę, od podłoża poprzez most, bramę...
No tak to na razie widzę.
Na pociechę dodam, że moje pierwsze budowle były w podobnym stylu :D

rasch22

#5 Post autor: rasch22 »