[MOC] IVECO eurocargo
: 2008-08-05, 09:00
Czas pokazać go światu :) Oto przed Wami:
IVECO eurocargo
Skąd pomysl ?? Jak kupiłem nowe przejściówki chciałem je wykorzystać. Od dawna marzyła mi się zdalnie strerowana ciężarówka z hdsem. A IVECO pewnie dlatego, że z poprzedniego nie byłem zbyt zadowolony i chciałem się poprawić :)
Jak już wspomniałem w modelu chciałem użyć przejściówek i starych silników. Tak było w poprzedniej wersji, którą mogliście zobaczyć w Kielcach. Tutaj mamy już tylko nową elektrycę, a dokładniej taki zestaw jak w 8275 + światła i polaryzator (Tu chciałbym podziękować Janowi Beyerowi).
Tak więc w modelu mamy cztery silniki:
-PF XL do napędu
-PF M do skrętu
-PF XL do napędu obrotnicy
-PF M do napędu kompresora i autozaworu
Autozawór służy do wysuwania podpór. Reszta pneumatyki sterowana ręcznie z dużą pomką. W Kielcach M_Longer podsunął mi pomysł, żeby jeden kompresor służył do całej pneumatyki, jednak w środku jest tak mało mniejsca, że nic więcej nie zmieściłem. Zresztą sami zobaczcie:
Użycie PF XLa do napędu obrotnicy zamiast starej przezroczystej kostki wymusiło przesunięcie Mediuma skręcającego do wnętrza kabiny (wiadomość dla tych co widzieli model w Kielcach) Jednak dzięki temu ramię może udźwignąć większe ciężary.
Fotka z opisem ficzersów:
Galeria(niepubliczna):
http://www.brickshelf.com/cgi-bin/gallery.cgi?f=334571
Film:
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=NOgCsjlC5us[/youtube]
KOMENTUJCIE !!!!!
IVECO eurocargo
Skąd pomysl ?? Jak kupiłem nowe przejściówki chciałem je wykorzystać. Od dawna marzyła mi się zdalnie strerowana ciężarówka z hdsem. A IVECO pewnie dlatego, że z poprzedniego nie byłem zbyt zadowolony i chciałem się poprawić :)
Jak już wspomniałem w modelu chciałem użyć przejściówek i starych silników. Tak było w poprzedniej wersji, którą mogliście zobaczyć w Kielcach. Tutaj mamy już tylko nową elektrycę, a dokładniej taki zestaw jak w 8275 + światła i polaryzator (Tu chciałbym podziękować Janowi Beyerowi).
Tak więc w modelu mamy cztery silniki:
-PF XL do napędu
-PF M do skrętu
-PF XL do napędu obrotnicy
-PF M do napędu kompresora i autozaworu
Autozawór służy do wysuwania podpór. Reszta pneumatyki sterowana ręcznie z dużą pomką. W Kielcach M_Longer podsunął mi pomysł, żeby jeden kompresor służył do całej pneumatyki, jednak w środku jest tak mało mniejsca, że nic więcej nie zmieściłem. Zresztą sami zobaczcie:
Użycie PF XLa do napędu obrotnicy zamiast starej przezroczystej kostki wymusiło przesunięcie Mediuma skręcającego do wnętrza kabiny (wiadomość dla tych co widzieli model w Kielcach) Jednak dzięki temu ramię może udźwignąć większe ciężary.
Fotka z opisem ficzersów:
Galeria(niepubliczna):
http://www.brickshelf.com/cgi-bin/gallery.cgi?f=334571
Film:
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=NOgCsjlC5us[/youtube]
KOMENTUJCIE !!!!!