[MOC] TEDOM TRUCK FOX 14,32 PA/M MKII
: 2008-08-19, 14:58
Witam,
Dzięki inspiracji Aro, oto co następuje:
Przedstawiam kolejną, trzecią już wersję TEDOMA, który jest żywym przykładem na to, ile można wcisnąć w 4 kołową ciężarówkę do TrTr:
Teraz model posiada 7 silników, 3 battery boxy i 4 wieże IR
Zmiany w stosunku do wersji pierwszej znanej z ostatniego GPM to:
-Mosty o obniżonym wewnętrznym tarciu
-Wykonane w mostach otwory inspekcyjne do smarowania, zakrywane osłonami
-skręt realizowany silnikiem PF XL, bez kardanów (przełożenie 3:1, knoby)
-uklepszony układ pozycjonowania i aktywnego zawieszenia obsługiwany 2 x PF
-Wszelkie zębatki napędowe zdublowane i smarowane (napęd - 2 x PF XL)
-Wciągarka umieszczona w środku podwozia na wysokości mostów (niski środek ciężkości) napędzana silnikiem PF
-Atrapa silnika R6 napędzana od dodatkowego battery boxa nie zabiera energii silnikom napędowym i jest napędzana silnikiem PF
-Utwardzone amortyzatory w ukł. nożycowym
TEDOM ma gaśnicę :), skrzynkę narzędziową z narzędziami i jedno koło zapasowe.
Zamontowałem w celach poznawczych na ciężarówce układ stawiający ją na koła po upadku na bok. Działało to nieźle, ale wyglądało nieco futurystycznie... System ten miał też funkcję podpierania podczas jazdy :) - wtedy ciężarówka jechała na 5 kołach:)
Waga po odchudzeniu 3,5 kg.
Jeździ żwawo i jest całkiem stabilna (niski punkt ciężkości)
Galeria: http://www.brickshelf.com/cgi-bin/gallery.cgi?f=337525
Dzięki inspiracji Aro, oto co następuje:
Przedstawiam kolejną, trzecią już wersję TEDOMA, który jest żywym przykładem na to, ile można wcisnąć w 4 kołową ciężarówkę do TrTr:
Teraz model posiada 7 silników, 3 battery boxy i 4 wieże IR
Zmiany w stosunku do wersji pierwszej znanej z ostatniego GPM to:
-Mosty o obniżonym wewnętrznym tarciu
-Wykonane w mostach otwory inspekcyjne do smarowania, zakrywane osłonami
-skręt realizowany silnikiem PF XL, bez kardanów (przełożenie 3:1, knoby)
-uklepszony układ pozycjonowania i aktywnego zawieszenia obsługiwany 2 x PF
-Wszelkie zębatki napędowe zdublowane i smarowane (napęd - 2 x PF XL)
-Wciągarka umieszczona w środku podwozia na wysokości mostów (niski środek ciężkości) napędzana silnikiem PF
-Atrapa silnika R6 napędzana od dodatkowego battery boxa nie zabiera energii silnikom napędowym i jest napędzana silnikiem PF
-Utwardzone amortyzatory w ukł. nożycowym
TEDOM ma gaśnicę :), skrzynkę narzędziową z narzędziami i jedno koło zapasowe.
Zamontowałem w celach poznawczych na ciężarówce układ stawiający ją na koła po upadku na bok. Działało to nieźle, ale wyglądało nieco futurystycznie... System ten miał też funkcję podpierania podczas jazdy :) - wtedy ciężarówka jechała na 5 kołach:)
Waga po odchudzeniu 3,5 kg.
Jeździ żwawo i jest całkiem stabilna (niski punkt ciężkości)
Galeria: http://www.brickshelf.com/cgi-bin/gallery.cgi?f=337525