[MOC] Bank z miasteczka Klocki Zdrój

Boats, City, Military, Paradisa, Racers (System), Sports, Town, World City

Moderatorzy: Mod Team, Mod Team

Autor
Wiadomość
kris kelvin

[MOC] Bank z miasteczka Klocki Zdrój

#1 Post autor: kris kelvin »

W końcu model powrócił do tatusia, więc zrobiłem kilka zdjęć. No to wrzucam.
Zdjęcia mi znowu jakoś średnio wyszły, nie mam już do tego siły. Jestem jakąś fotograficzną lebiegą najwyraźniej.

Dobudowałem kawałek chodnika, ulicy, jakieś ławeczki, żeby to nie wyglądało tak łyso.

RAZ

Obrazek

DWA

Obrazek

TRZY

Obrazek

GALERIA - już publiczna
KOMENTUJCIE ! ! ! ! ! ! !

Żeby nie było tak ponuro to kawał.

W myśliwskim dworku wesołe towarzystwo rozprawia o polowaniu. Stary hrabia na honorowym miejscu. Żywa legenda, wspaniały myśliwy. Wszyscy proszą o jakąś opowieść. No to hrabia zaczyna.
Byłem sobie raz na polowaniu, służba gdzieś w lesie pobłądziła. Idę sobie przecinką a tu wyskakuje dzik i zaczyna na mnie szarżować. Bydle wielkie jak dom. No to ja za flintę i trach. Dzik leży. Służby nie ma, a przecież nie zostawię takiego trofeum. No to ja jedną nóżkę na lewe ramię, drugą nóżkę na prawe ramię.
W tym momencie wchodzi lokaj, że ważny telefon do pana hrabiego.
Hrabia wychodzi, wraca po chwili i pyta się gdzie skończył. Towarzystwo chórem - Jedną nóżkę na lewe ramię, drugą nóżkę na prawe ramię.
A hrabia - Ach tak pamiętam, pamiętam. Ech te Rosjanki co to za kobiety.

I tyle :D
Ostatnio zmieniony 2008-09-09, 14:53 przez kris kelvin, łącznie zmieniany 3 razy.

Awatar użytkownika
caro
Posty: 496
Rejestracja: 2008-08-26, 09:23
Lokalizacja: Kraków
brickshelf: caro

 

#2 Post autor: caro »

pierwszy ! :D
Z zewnatrz prezentuje się bardzo ładnie, jest w fajnym starym stylu :) A jak z wnętrzem ? Bo na razie galeria jest niedostepna i ciężko się dowiedziec
Powoli Astra GSI

Awatar użytkownika
lugomina
Posty: 733
Rejestracja: 2007-08-05, 22:23
Lokalizacja: fawela wielkomiejska
brickshelf: legominha

 

#3 Post autor: lugomina »