[MOC] Fight Over the Coast
Moderatorzy: Mod Team, Mod Team
- pitrek02
- Posty: 880
- Rejestracja: 2006-10-05, 19:27
- Lokalizacja: Częstochowa/Wrocław
- brickshelf: pitrek02
-
[MOC] Fight Over the Coast
Cześć
Chciałbym Wam dzisiaj przedstawić moją drugą i miejmy nadzieję nie ostatnią pracę na CCCVI: "Fight Over the Coast".
Nie pamiętam ile czasu zajęła mi jej budowa. Sam pomysł powstawał ok. 2 tygodnie. Jest to jeden z moich największych projektów, więc mam nadzieję, że nie okaże się klapą.
Scenka przedstawia oczywiście walkę smoka z rycerzem (który moim zdaniem, troszkę przypomina elfa?) o księżniczkę. Zły i podstępny potwór, uwięził niewinną niewiastę w ruinach starej latarni, należącej w dawnych czasach do legendarnej nacji Black Falcons.
Praca, zawiera jeden silnik PF XL, który odpowiada za ruch skrzydeł oraz wydawanie "ryczenia" z klocka dźwiękowego z Monster Dino Creatora.
To chyba było by na tyle. :)
Galeria.
Zdjęcia na konkurs: 1, 2, 3.
Zdjęcia dodatkowe: 1, 2, 3.
Film:
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=kaQf9TITLwg[/youtube]
Chciałbym podziękować: Rh, Scratowi, Kukusowi, a szczególnie mojej mamie, która zakupiła części niezbędne do budowy tego modelu! :)
Dziękuję za uwagę, pozdrawiam!
Chciałbym Wam dzisiaj przedstawić moją drugą i miejmy nadzieję nie ostatnią pracę na CCCVI: "Fight Over the Coast".
Nie pamiętam ile czasu zajęła mi jej budowa. Sam pomysł powstawał ok. 2 tygodnie. Jest to jeden z moich największych projektów, więc mam nadzieję, że nie okaże się klapą.
Scenka przedstawia oczywiście walkę smoka z rycerzem (który moim zdaniem, troszkę przypomina elfa?) o księżniczkę. Zły i podstępny potwór, uwięził niewinną niewiastę w ruinach starej latarni, należącej w dawnych czasach do legendarnej nacji Black Falcons.
Praca, zawiera jeden silnik PF XL, który odpowiada za ruch skrzydeł oraz wydawanie "ryczenia" z klocka dźwiękowego z Monster Dino Creatora.
To chyba było by na tyle. :)
Galeria.
Zdjęcia na konkurs: 1, 2, 3.
Zdjęcia dodatkowe: 1, 2, 3.
Film:
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=kaQf9TITLwg[/youtube]
Chciałbym podziękować: Rh, Scratowi, Kukusowi, a szczególnie mojej mamie, która zakupiła części niezbędne do budowy tego modelu! :)
Dziękuję za uwagę, pozdrawiam!
Ostatnio zmieniony 2008-12-28, 12:17 przez pitrek02, łącznie zmieniany 6 razy.
- ImpreSariO
- Posty: 608
- Rejestracja: 2007-02-24, 19:50
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
-
- Mikolaj
- Posty: 1044
- Rejestracja: 2008-02-02, 18:55
- Lokalizacja: Międzychód
- brickshelf: Mikolaj93
- Kontakt:
-
No coś Ty:PPiotrek builder pisze:Jest to jeden z moich największych projektów, więc mam nadzieję, że nie okaże się klapą.
Wiem, powtarzam się, ale jest ekstra, bardzo mi się podoba. I tak, znów się przyczepię do tego drzewa całego z round bricków, że nie ma gałęzi:)
Ze smutku wory pod oczami jak Panasewicz.
Swietny pomysl i podobnie udane wykonanie. Uzycie silnikow w pracach Castle to chyba nowosc, ale widac ze i tak mozna :-) (Do czego to doszlo swoja droga!) Im blizej sie przygladam tym wiecej dostrzegam ciekawych szczegolow.
Tytul niezbyt szczesliwy w angielskim brzmieniu. Moze lepiej by bylo Fight Over the Coast albo Fight (Duel) On the Coast.
Tytul niezbyt szczesliwy w angielskim brzmieniu. Moze lepiej by bylo Fight Over the Coast albo Fight (Duel) On the Coast.
- pitrek02
- Posty: 880
- Rejestracja: 2006-10-05, 19:27
- Lokalizacja: Częstochowa/Wrocław
- brickshelf: pitrek02
-
Stara jeszcze stoi. W kawałkach, bo w kawałkach, ale jest. :)Sariel pisze:Hmmm... właśnie zrobiłeś pierwszy krok do bycia poproszonym o zbudowanie trialówki :P
To byłoby dobre, gdyby scenka była "statyczna" i płomień na odcinku gęba smoka-rycerz nie zmieniałby położenia.ImpreSariO pisze:Tego gostka z toporem obłożyłbym płomieniami
Nie mam małych "liści" w dk green... :(Mikolaj pisze:I tak, znów się przyczepię do tego drzewa całego z round bricków, że nie ma gałęzi:)
Tytuł został zmieniony. :)Nexus 7 pisze:Moze lepiej by bylo Fight Over the Coast albo Fight (Duel) On the Coast.
Ledwo starczył mi bricków na tą. :(Jedynie trochę za płaska woda jak dla mnie : o)
Trzeba będzie w najbliższym czasie zrobić zakupy na BL. :)
Miło mi to słyszeć. Starałem się ich "upchnąć" jak najwięcej. :)Nexus 7 pisze:Im blizej sie przygladam tym wiecej dostrzegam ciekawych szczegolow.
Dziękuję za wszystkie komentarze! Nie spodziewałem się, że będą aż tak dobre! :)
Pozdrawiam!
Ostatnio zmieniony 2008-12-28, 00:22 przez pitrek02, łącznie zmieniany 1 raz.
Jak dla mnie świetny pomysł z wykorzystaniem PF do ruchu smoka - autentyczna nowość, zmiana podejścia jak zauważył Nexus - chyba niewielu o czymś takim pomyślało do tej pory.
Bardzo podoba mi się pomysł, że statua rycerza (o ile dobrze rozumiem?) nie ma ręki - szczegół, a cieszy. Ciekawie zrobione "zrujnowane" schody, w ogóle zrobienie ruiny tak, żeby wyglądała jak ruina takie łatwe nie jest.
Jednak - jeżeli MOC jeszcze stoi - zastanowiłbym się nad zmianą zdjęć konkursowych - a przynajmniej zastąpienie trzeciego konkursowego choćby tym z damą w opresji, albo jakimś innym.
Bardzo fajna praca.
Bardzo podoba mi się pomysł, że statua rycerza (o ile dobrze rozumiem?) nie ma ręki - szczegół, a cieszy. Ciekawie zrobione "zrujnowane" schody, w ogóle zrobienie ruiny tak, żeby wyglądała jak ruina takie łatwe nie jest.
Jednak - jeżeli MOC jeszcze stoi - zastanowiłbym się nad zmianą zdjęć konkursowych - a przynajmniej zastąpienie trzeciego konkursowego choćby tym z damą w opresji, albo jakimś innym.
Bardzo fajna praca.
Żeby mi się tak chciało, jak mi się nie chce...
- zgrredek
- Posty: 2259
- Rejestracja: 2007-12-10, 08:01
- Lokalizacja: Ankh-Morpork
- brickshelf: zgrredek
- Kontakt:
-
Obrona damy przed smokiem to chyba najbardziej oklepany czyn rycerski. W książkach i filmach ten motyw był często wykorzystywany. Ale twoje wykonanie jest mistrzowskie. Pomysł na ruszającego się smoka jest świetny. Co prawda ruch skrzydeł trochę ograniczony, ale ważne, że się rusza.
Już od paru miesięcy krążą mi po głowie dwa pomysły na wykorzystanie technica w castle, ale ponieważ kolejka do realizacji jest długa, to pewnie nieprędko powstaną.
Już od paru miesięcy krążą mi po głowie dwa pomysły na wykorzystanie technica w castle, ale ponieważ kolejka do realizacji jest długa, to pewnie nieprędko powstaną.
- grevious27
- Posty: 515
- Rejestracja: 2008-03-20, 14:33
- Lokalizacja: Międzychód
- brickshelf: grevious27
-